sust/deca kuur(2)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• sust/deca kuur(2)

hallo iedereen.

nu ik me dan voor heb gesteld(zie handtekening) hoop ik dat ik nu "legaal" een vraag mag stellen.
    ben nu ongeveer 2,5 jaar serieus bezig met trainen. ben in die tijd ongeveer 25kg aangekomen.
    maar deze kilo's waren voornaamlijk van t eerste 1,5 jaar. sinds die tijd komen er haast geen kilo's meer aan.
    heb daarom besloten om mijn eerste kuur te starten. heb gekozen voor een sust/deca kuurtje.
    ik heb afgelopen woensdag mijn eerste laten zetten en zondag de 2de.
    mijn doseringen zijn per week: 500mg sust/200mg deca.
    Ik heb de vraag al eerder gesteld van wanneer dit alles zou gaan werken, na een snelle reactie werd mijn verteld dat binnen 2-3 weken je de eerste veranderingen moet kunnen zien.
    na echter dit forum af te hebben gestruind kom ik verhalen tegen van mensen die na 1 week in deze kuur al 4kg hebbben gewonnen...... ik weet dat dit voornaamlijk aan vocht bestaat, maar ik ben nu ongeveer 1 week bezig en ik ben praktisch nog nix aangekomen. is dit normaal of is er meer aan de hand?
    graag jullie reactie.........

zit trouwes tussen de 3500 en 4000kcal per dag

Comment

Niks aan de hand, het begint waarschijnlijk na 2 a 5 weken echt in te kicken! sommige na 2 sommige na 5 derest is placebo of te danken aan een kcal verhoging van 30%+.

Kmag wel hopen dat je de sust 2x per week zet ? deca maakt niet zoveel uit 1 of 2 x. oja suc6 natuurlijk

Comment

ja sust idd 2x per week
        k doe em op woensdag samen met de deca en zondags alleen 250mg sust.....
        bedankt voor de snelle reactie.
        ik hoop aan t eind van de rit een kilo of 6-7 over te houden....

Comment

Als je na 1,5 jaar al niet meer aankomt doe je duidelijk iets niet helemaal goed kerel, zeker niet aangezien je pas 21 bent...

Je had het dus beter in voeding e/o training kunnen zoeken, wat ik je overigens alsnog aan wil raden! Als je zoals gezegd nu al niet meer groeit zit daar duidelijk iets níet goed in en het zijn ook tijdens een kuur de dingen die het echte verschil maken, als je dat dus niet alsnog op orde brengt is het zonde van je kuur en van je lichaam.

Comment

vind je nog te jong om te kuren
            vind het een beetje zonde maar goed

3 weken moet je wel iets gaan merken
            Who's the Chef

Comment

tis niet zo dat k helemaal nix meer aan kom maar het grootste gedeelte is idd in de eerste 1,5 jaar gemaakt.
              t afgelopen jaar is er +- 5 kg bijgekomen in een jaar tijd

Comment

5kg in jaar tijd is veel hoor. (tenzij het vet is) veel meer moet je niet verwachten.
                over je kuur moet je je pas na 5 weken zorgen gaan maken over massa winst, dat vocht wil je toch niet hebben. significant krachtverschil komt geleidelijk na 2 a 3 weken.
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

nee tis geen vet. toen ik begon met trainen lag mijn vetpercentage rond de 10%, nu is het 6,4%
                  bedankt allemaal voor de reactie, ben weer gerustgesteld

Comment

dan vind ik dat je het goed doet.
                    mag je echt wel deca erbij zetten. je kan wel wat massa gebruiken.
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

hoe lang gaat je kuur duren en hoe ziet je nakuur eruit???

GRtz..
                      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

je bedoelt dus 500mg sust en 400mg deca?
                        zit nu namelijk op 500 sust en 200 deca in de week.

Comment

Originally posted by JM1532 View Post
                          tis niet zo dat k helemaal nix meer aan kom maar het grootste gedeelte is idd in de eerste 1,5 jaar gemaakt.
                          t afgelopen jaar is er +- 5 kg bijgekomen in een jaar tijd
                          5 kg!!!!
                          daar teken ik voor kerel
                          Who's the Chef

Comment

ja lijkt me op zich geen verkeerd resultaat. dus voeding en training lijkt mij wl in orde......

Comment

k wil 10 weken kuren en dan nakuren met nolvadex
                              1e week 30mg en laatste 2 weken 20 mg per dag........... als jullie hier nog tips over hebben hoor k het graag

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X