Mijn ervaring...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn ervaring...

hey iedereen ,ik heb me reeds al voorgesteld ...

ik wil het gewoon effe hebbe over mijn eerste ervaring met een "kuur".
    Toen ik een 1.5 jaar trainde was ik nieuwsgierig naar het kuren toe.
    Ik heb me daar zelf bij :50mg deca en 250mg sus genomen..

Ik had me echter niet laten inlichten door ervarendere mensen en begon ik er simpel weg aan,na hard gezwoeg en getrain bereikte ik wel het één en ander maar werd er bij de korste keren lichtekes stressie van en had mezelf niet onder controle ook daarbij...dus het was van korte duur die periode.

nu zit ik een dikke 2.5 jaar verder en daarbij ook hele tijd niets meer geprobeerd ,heb ik 5 maand geleden methyl testo genomen ,waaronder een hele goede reactie van mijn lichaam en krachttoename tochwel=6kg bij en dikke 20 kg meer bij bankpress...

Ik weet en ondervind veel kennissen van mij die oxy nemen ...

zelf weet ik ook niet het perfecte voor me ,al moet ik zeggen dat bij simpele dingen mijn lichaam wel fors reageert en evolueert!

zoals ik al zei :ben ik er open over hoe/wat ik kan hebben ...

Ik sta open voor allerlei reacties en meningen ...en hopelijk meegenieten van sommige ervaren tips!

als ik het goed begrijp heb je oxy genomen of neem je nog steeds??

oxy only??

zo ja ben ik bang dat je er weinig van zal over houden
    Who's the Chef

Comment

neej ik ben nog niet begonnen aan oxy hoor.. na die methyl test heb ik nog niets verder genomen .. al moet ik zeggen dat me lichaam wel goed toeneemt op nieuwe kleine dinge...

Comment

Originally posted by flow View Post
        neej ik ben nog niet begonnen aan oxy hoor.. na die methyl test heb ik nog niets verder genomen .. al moet ik zeggen dat me lichaam wel goed toeneemt op nieuwe kleine dinge...
        ik volg je ook niet helemaal, ben je op dit moment nu wel of niet aan het kuren?

Comment

Originally posted by chrisscross View Post
          ik volg je ook niet helemaal, ben je op dit moment nu wel of niet aan het kuren?

srry voor de niet duidelijkheid... momenteel niet nee .

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X