STH kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• STH kuur

Hey Guys,

Ik heb ff een vraag dit gaat over een kuur met STH
    Ik kan van een kennis STH krijgen die heeft het weer van een vriend van hem die een groeistoornis heeft en dit krijgt STH via zijn huisarts.
    Nu gebruikt hij minder dan dat hij krijgt voorgeschreven dus heeft hij wat voorraad over.

Nu hoor ik dat je er flink wat spiermassa van kan krijgen en je vet % wordt minder, maar nu lees ik ook dat je handen,oren,kaak,neus en nog wat lichaamsdelen mee groeien, inhoeverre is dit zo na bijv een keer een kuurtje want je wil er wel goed bijlopen en niet dat ik straks de schoenen van pipo kan lenen.

Heeft iemand ervaring en kan er iemand mij voordelen/nadelen noemen.

als ik STH in deze zoekmachine tik geeft ie niks aan.

Greetz

dat is allemaal zo ja. en je groeit pas goed qua spieren als je er ook anabolen/steroids bij gebruikt. anders valt het niet eens op. daarnaast goed eten en zwaar trainen. dus een wondermiddel is het niet.
    dat je botstructuur groeit zie je dan dus eerder dan dat beetje spier.
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ik dacht eerst dat je duidelijk iets niet goed had gedaan, het woord STH komt zeer vaak voor op de site. Heb het echter even uitgeprobeerd en ik gok dat vier karakters te kort is voor de zoekmachine, dat er daarom geen resultaten uit komen.

Ter info, STH = HGH = GH = groeihormoon.
      Als je op groeihormoon zoekt krijg je wel enorm veel resultaten.

Overigens heeft Bruce helemaal gelijk en heeft het weinig tot geen nut om dat alleen te gebruiken.

Comment

ok jongens bedankt voor het antwoord dus moet je er toch nog annies bij gebruiken

Comment

en STH moet je voor langere periode gebruiken wil je er iets van merken

dus ik weet niet hoeveel die vriend van je over heeft
          Who's the Chef

Comment

jep en min 5maanden achter elkaar gebruiken anders heeft het weinig nut

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X