Ontvruchtbaar?!?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ontvruchtbaar?!?

Haay...

Ik ben Bas de Wit, ben 23 jaar, 92 kilo , armen 41cm....

Ik heb 3 jaar puur natuur getraint, met supplementen dan,

en heb er nou 1 Generic supplemenst kuur opzitten...

Wat mij een beetje zorgen baarde was dat ik geruchten hoorde

dat je al van 1 kuur ontvruchtbaar kan worden..

Is dit bullshit of bestaat die mogelijkheid?

Mij niks van bekend.
    een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Zie waarschuwing, graag eerst op de juiste plaats voorstellen.

Topic (voorlopig) gesloten.

Edit Shannasse: inmiddels de regels opgevolgd dus topic weer open.

Comment

wat voorn kuur heb je der op zitten dan ?
        Who's the Chef

Comment

sportschoolzever.

Je bent tijdelijk minder vruchtbaar tijdens en na een kuur. Maar er zijn genoeg pro's die tijdens het juicen hun kinderen verwekt hebben.

Oh en er is ook geen grotere kans op afwijkingen. Met het dna wordt niet gemorst.
          the one and only tabata overlord

Comment

kuur...

heb er nou 1 kuur van 100 x 10 mg tabs er op zitten..

Genjuro bedank voor je geruststellende reactie

Comment

wat was je kuur schema ?
              Who's the Chef

Comment

Mijn kuur schema is niet zo ingewikkeld.... s'ochtends 2 tabs en net voor het avond eten 2 tabs... heb met die kuur 3 tot 4 kilo aan massa gewonnen...

Maar genjuro heeft het over kuren algemeen, en mijn vraag was eigenlijk specifiek over stanozolol..

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
                  sportschoolzever.

Je bent tijdelijk minder vruchtbaar tijdens en na een kuur. Maar er zijn genoeg pro's die tijdens het juicen hun kinderen verwekt hebben.

Oh en er is ook geen grotere kans op afwijkingen. Met het dna wordt niet gemorst.

je bent helemaal niet minder vruchtbaar tijdens een kuur mits die niet lang duurt. na die tijd kun je wel een dip hebben. maar met goed na kuren is die dan niet zo erg.

Comment

als jij kuurt als je genetalien niet volgroeid zijn kan je onvruchtbaar worden ja. daar lopen gwoon bewijzen van rond.
                    zo gauw die wel volgroeid zijn zal je best lomp moeten doen voor je onvruchtbaar blijft.
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by baricade View Post
                      je bent helemaal niet minder vruchtbaar tijdens een kuur mits die niet lang duurt. na die tijd kun je wel een dip hebben. maar met goed na kuren is die dan niet zo erg.
                      minder potentie heeft niks te maken met vruchtbaarheid. Doordat je eigen testproductie minder is of zelfs helemaal plat ligt gaat je hoeveelheid en kwaliteit zaad achteruit. Dat is onomstreden bewezen.

Bij een kuur van 3-4 weken is dit inderdaad miniem, maar vrijwel alle bijwerkingen zijn bij korte kuurtjes miniem, daarom dat ik ze graag doe
                      Last edited by Genjuro; 09-04-2007, 13:23.
                      the one and only tabata overlord

Comment

Ik heb zelf 6 jaar ononderbroken gekuurd. 2 jaar geleden gestopt (en nog steeds) omdat mijn vriendin wou zwanger geraken. Ik mocht van de gyneacoloog geen nakuur meer gebruiken omdat dat mijn lichaam enkel meer in de war bracht.

Na ongeveer 5 maanden waren mijn fertiliteitswaarden weer normaal (zelfs boven de middelmaat). Anabolen zorgen voor een aantal vervelende neveneffecten maar ik heb redelijk wat contacten met een aantal "grootgebruikers" en geen van hen heeft een blijvende onvruchtbaarheid gemeld.
                        Mogelijk zijn er toch uitzonderingen waarbij het anders gelopen is.

Comment

Lees even de regels graag en stel jezelf voor, zie waarschuwing.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X