Clenbuterol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Clenbuterol

Heb een paar vragen:

Sluit gebruik van clenbuterol spierafbraak uit, of maakt t de kans erop alleen minder? Ik ruik nog steeds soms naar ammoniak als ik train.

en sloopt het je conditie/uithoudingsvermogen ook, zoals ik vroeger wel eens ergens gelezen heb?

Ook heb ik een enorme pijn in mn harses vandaag, gisteren 2 clen genomen van GS en ben nog steeds trillerig. Wat is de halfwaardetijd van clenbuterol?
    Last edited by NastyDjango; 12-04-2007, 10:03.

Originally posted by NastyDjango View Post
    Ik ruik nog steeds soms naar ammoniak als ik train.
    ook tijdens clen kuur

Comment

wat zijn je stat's?

pijn in het hoofd komt wel is voor ja
      Who's the Chef

Comment

Clen zou een anti-katabool effect kunnen hebben. Clen heeft ook invloed op je conditie deze zal tijdens het gebruik van clen achteruit gaan. Clen kan ook zorgen voor een verhoogde bloeddruk dus hoofdpijn kan ook voorkomen.

gRtz..
        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Heb een paar vragen:

Sluit gebruik van clenbuterol spierafbraak uit, of maakt t de kans erop alleen minder? Ik ruik nog steeds soms naar ammoniak als ik train.

en sloopt het je conditie/uithoudingsvermogen ook, zoals ik vroeger wel eens ergens gelezen heb?

Ook heb ik een enorme pijn in mn harses vandaag, gisteren 2 clen genomen van GS en ben nog steeds trillerig. Wat is de halfwaardetijd van clenbuterol?

halfwaarde tijd is 35 uur

het sloopt je conditie enorm, en je hebt hoge kans op krampen tijdens cardio en bent vlugger buiten adem.

altijd taurine en pottassium bijnemen om je hart tegen die krampen te beschermen en de sides te minderen.

Dat spierbehoud is er enkel op lage doseringen clen, hoe hoger hoe meer catabole stoffen. Als je dan nog gaat cutten is dat spierbehoud grotendeels weg.
          the one and only tabata overlord

Comment

Heb een paar vragen:

Clen werkt antikatabool en verminderd de kans op spierafbraak. Echter als je dieet slecht is, samen met je training en rust zal clen niks voor je spieren doen. Als je naar ammoniak ruikt wilt zeggen dat je eiwitten aan het verbranden bent. Hopelijk degenen die je eet en dus niet je spieren. Dit komt dan weer op een goed voedingsschema neer.

en sloopt het je conditie/uithoudingsvermogen ook, zoals ik vroeger wel eens ergens gelezen heb?Dit is persoonsgebonden. Ik, en velen die ik ken welke aan clen hebben gezeten, hebben niks gemerkt hiervan.

Kooppijn heb ik ook een keer meegemaakt en het kwam omdat ik niet rustig genoeg had opgebouwd. Rustig opbouwen doe je om voor jezelf te achterhalen welke hoeveelheid clen jij kan tolereren.

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
              altijd taurine en pottassium bijnemen om je hart tegen die krampen te beschermen en de sides te minderen.
              In welke producten zitten deze stoffen zoal? Of moet je dat als aanvulling slikken?

Comment

In welke producten zitten deze stoffen zoal? Of moet je dat als aanvulling slikken?
                google is je vriend, bananen bevatten veel potassium, en taurine haalde ik uit 2 redbulls.

Comment

google is je vriend
                  hehe ja dat is zo maar dit is makkelijker heb niet altijd tijd om dingen uit te gaan zoeken helaas...

Comment

hehe ja dat is zo maar dit is makkelijker heb niet altijd tijd om dingen uit te gaan zoeken helaas...
                    zoiets heb ik ook tegn een klasgnoot gezegt "heb geen tijd voor....." die antw.
                    mij "tijd heb je niet tijd moet je maken"
                    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                    We like it
                    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Potassium=kalium

wordt het misschien iets makkelijker om pruducten te vinden die veel kalium bevatten.

gr

Comment

Heb een paar vragen:

Een heel heftig goedje in mijn ervaring, vnml de eerste drie dagen, laag inzetten en geleidelijk verhogen. Start met 20 mcg/dag.

Comment

Originally posted by Riki View Post
                          Een heel heftig goedje in mijn ervaring, vnml de eerste drie dagen, laag inzetten en geleidelijk verhogen. Start met 20 mcg/dag.
                          ze zijn van gs en die zijn 80mcg per tab...zit nu op max. 4x een halve per dag, meestal 2 of 3 halve tabs. Maandag, Dinsdag,Donderdag en Vrijdag week of 3 nu

Comment

ze zijn van gs en die zijn 80mcg per tab...zit nu op max. 4x een halve per dag, meestal 2 of 3 halve tabs. Maandag, Dinsdag,Donderdag en Vrijdag week of 3 nu
                            50mcg mate

En verspreid innemen haalt vrijwel geen ene fuck uit, het halfleven is lang genoeg. Gewoon smorgens na het eten alles erin jassen, en slaapproblemen zijn legio.

Comment

50mcg mate

En verspreid innemen haalt vrijwel geen ene fuck uit, het halfleven is lang genoeg. Gewoon smorgens na het eten alles erin jassen, en slaapproblemen zijn legio.
                              had een potje waarop stond 0,0008

neem het gespreid omdat ik bijvoorbeeld vandaag met een halve kan ik al bijna niet meer normaal typen en de andere keer heb ik met 2 nergens last van...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X