spieren worden trouwens wel hard zit strak in mn vel sinds 3 weken....helemaal top
Clenbuterol
Collapse
X
-
Originally posted by NastyDjango View Posthad een potje waarop stond 0,0008
neem het gespreid omdat ik bijvoorbeeld vandaag met een halve kan ik al bijna niet meer normaal typen en de andere keer heb ik met 2 nergens last van...
Batchnummer/exp datum? Hier klopt echt iets niet...the one and only tabata overlord
Comment
-
-
Originally posted by Genjuro View Postik snap er geen zeik meer van. Is het nu gs of niet?
Originally posted by Genjuro View PostEn laat je dan die potjes bedrukken? Wat voor nut heeft dat?Last edited by NastyDjango; 08-05-2007, 09:05.
Comment
-
ik snap ut nog niet :/
dat 80mcg dan kan dus wel, want de eerste gs clen tabs waren 80mcg, maar dat betekent dat je ouwe meuk koopt. deze waren echter zo heftig (vooral begin van kuur) dat ze naar 50 zijn gegaan
edit: ik ga nu ff poepeneen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by bruce View Postik snap ut nog niet :/
dat 80mcg dan kan dus wel, want de eerste gs clen tabs waren 80mcg, maar dat betekent dat je ouwe meuk koopt. deze waren echter zo heftig (vooral begin van kuur) dat ze naar 50 zijn gegaan
edit: ik ga nu ff poepen
het heeft met economisch (financieel) denken te maken dat in 2 potjes stoppen....laat me een fictief voorbeeld geven :
clen gs kost bv. (...)euro 100tabs a 50mcg (voorheen dus 80 nu niet meer) totaal 5000mcg voor (...)
spiropent kost bv. (...) 50 tabs a 20mcg totaal 1000mcg voor (...). voor (...) spiropent krijg je dus maar 2000mcg en bij gs 5000mcg capiche
GS brengt 2,5x zoveel op ALS je er in zou handelen natuurlijk maar dat doe ik niet....
nogmaal het is slechts fictief dit voorbeeld...ter verduidelijking van mijn puntLast edited by NastyDjango; 10-05-2007, 09:10.
Comment
-
Originally posted by NastyDjango View Postnou het is ook een hele poos geleden dat ik dat potje van gs had waarop 0,0008 stond dus het zou heel goed kunnen zijn dat ik niet heb meegekregen dat het naar 50mcg gegaan is, omdat ik dus al een hele poos geen origineel gs potje meer gezien heb van clen omdat ik dus 1 potje in 2 neutrale potjes laat stoppen...
het heeft met economisch (financieel) denken te maken dat in 2 potjes stoppen....laat me een fictief voorbeeld geven :
clen gs kost bv. 50euro 100tabs a 50mcg (voorheen dus 80 nu niet meer) totaal 5000mcg voor 5 joeten
spiropent kost bv. 25 euro 50 tabs a 20mcg totaal 1000mcg voor een geeltje. voor 5 tientjes spiropent krijg je dus maar 2000mcg en bij gs 5000mcg capiche
GS brengt 2,5x zoveel op ALS je er in zou handelen natuurlijk maar dat doe ik niet....
maar dit voorbeeld is persoonlijk, anderen betalen misschien wel niet te vergelijken prijzen...
Maar ik heb dus iets nieuws geleerd, hoe lang is dat dan al geleden die 80mcg. ik heb eind 2005 begin 2006 mn eerste potje gs clen gezien, en dat was toch toen al 50mcgthe one and only tabata overlord
Comment
-
poeh... hoe lang geleden. gwoon de eerste batch. missch. daarna al niet meer. maar echt de eersten.
ken iemand van dichtbij die ze naast zn dboll had staan en 8 tabs ineens opvrat. ging weg, stond in winkel, kon niet meer praten, trilde de tering en croste naar huis om te kotsen. anders wastie dood gegaan denkik.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by Genjuro View Postpsst, prijzen editen, de modjes vinden dat niet leuk
Maar ik heb dus iets nieuws geleerd, hoe lang is dat dan al geleden die 80mcg. ik heb eind 2005 begin 2006 mn eerste potje gs clen gezien, en dat was toch toen al 50mcg
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
5 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment