Volgende kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Volgende kuur

En meteen nog maar een nieuwe openen:

Mn volgende kuur had ik als volgt in gedachte:
    eerste 5 weken Supersusto(600mg)/Deca(400mg)/Oxy(begin met 25 mg p/dag en dan opbouwen tot max. 100mg p/dag)
    tweede 5 weken Trenbolone(Om de dag 1mla75mg)/Masteron(om de dag 1 ml a 100mg, nieuw van GS ipv 50mg of zo)/Winstrol (beginnen met 30mg per dag opbouwen tot 50mg)

Wat vinden jullie hiervan? Over de eerste 5 weken ben ik wel zeker dat ze er ook zo uit gaan zien, alleen die tweede 5 weken. Met masteron heb ik nog geen ervaring. Misschien is 50mg om de dag beter, omdat t anders te zwaar wordt...graag jullie visie en mening over deze kuur!
    Een maat van me zei gisteren hierover dat mn lever het zwaar te verduren gaat rkijgen door de tren, oxy en winstrol. Maar ik dacht dat tren alleen zwaar voor de nieren was en niet voor de lever....

Originally posted by NastyDjango View Post
    En meteen nog maar een nieuwe openen:

Mn volgende kuur had ik als volgt in gedachte:
    eerste 5 weken Supersusto(600mg)/Deca(400mg)/Oxy(begin met 25 mg p/dag en dan opbouwen tot max. 100mg p/dag)
    tweede 5 weken Trenbolone(Om de dag 1mla75mg)/Masteron(om de dag 1 ml a 100mg, nieuw van GS ipv 50mg of zo)/Winstrol (beginnen met 30mg per dag opbouwen tot 50mg)

Wat vinden jullie hiervan? Over de eerste 5 weken ben ik wel zeker dat ze er ook zo uit gaan zien, alleen die tweede 5 weken. Met masteron heb ik nog geen ervaring. Misschien is 50mg om de dag beter, omdat t anders te zwaar wordt...graag jullie visie en mening over deze kuur!
    Een maat van me zei gisteren hierover dat mn lever het zwaar te verduren gaat rkijgen door de tren, oxy en winstrol. Maar ik dacht dat tren alleen zwaar voor de nieren was en niet voor de lever....
    tren is dus een mythe dat het zwaar voor de nieren zou zijn. Het had met een batch fake en vervuilde fina te maken ipv echte fina.

oxy en winny, is inderdaad wel overkill. Leverschade qua orals is ms wel overrated maar oxy is zeker niet het minste middel. Als je het doet, controleer zeker je leverwaardes na week 6.

Ik vind je structuur niet zo goed eigenlijk, je kuurt met veel te veel middelen in dezelfde kuur, en overschakelen naar andere middelen als de ester net goed inkickt vind ik wat geldverspilling. Kies voor deca of tren, en neem gewoon test e of sust. Supersusto is verschrikkelijk pijnlijk. Ik ken niemand die ermee is blijven doorgaan

test e/tren/masteron met een oxy kickstart lijkt me geschikter.
    Sust op 500, oxy opbouwend naar 100, masteron 400-500mg per week en tren 75mg per dag is een berekuur voor vooral kracht. Moet wel HCG bij.
    Last edited by Genjuro; 08-05-2007, 11:44.
    the one and only tabata overlord

Comment

of je doet het in twee kuren. twee korte. meer results denk ik
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
        tren is dus een mythe dat het zwaar voor de nieren zou zijn. Het had met een batch fake en vervuilde fina te maken ipv echte fina.

oxy en winny, is inderdaad wel overkill. Leverschade qua orals is ms wel overrated maar oxy is zeker niet het minste middel. Als je het doet, controleer zeker je leverwaardes na week 6.

Ik vind je structuur niet zo goed eigenlijk, je kuurt met veel te veel middelen in dezelfde kuur, en overschakelen naar andere middelen als de ester net goed inkickt vind ik wat geldverspilling. Kies voor deca of tren, en neem gewoon test e of sust. Supersusto is verschrikkelijk pijnlijk. Ik ken niemand die ermee is blijven doorgaan

test e/tren/masteron met een oxy kickstart lijkt me geschikter.
        Sust op 500, oxy opbouwend naar 100, masteron 400-500mg per week en tren 75mg per dag is een berekuur voor vooral kracht. Moet wel HCG bij.
        Tren is wel degelijk schadelijk indien lang gebruik plaatsvindt.

Comment

Supersusto is verschrikkelijk pijnlijk. Ik ken niemand die ermee is blijven doorgaan
          Hehe dan ken je er nu 1 want ik heb er in januari 10 weken mee gekuurd tot 900mg no problem....

voor de rest thanx voor je opmerkingen, ik ga daar zeker wat mee doen, zoals ik al zei staan die eerste 5 weken wel vast eigenlijk, alleen die laatste 5 was ik over in twijfel. Daarin ga ik nog wat sleutelen dan. Ik wil wel weer een tren nemen bij mn kuur want dat heb ik al tijden niet meer gedaan

Comment

Originally posted by Riki View Post
            Tren is wel degelijk schadelijk indien lang gebruik plaatsvindt.
            Alles is schadelijk indien lang gebruikt.

Maar tussen tren en nierschade is absoluut noppes bewezen.

Comment

Ik zou je kuur zoals Genjuro al zegt eenvoudiger houden. De test en deca beginnen net in te kicken en dan stop je ermee en ga je aan de andere a.s.

Grtz..
              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Ok,ik had dat 2e deel in gedachte om na eerst paar weken massa gelijk harder en droger te worden.
                Maar ik kan ook gewoon tijdens de kuur clenbuterol erbij nemen, en dan gewoon sus/deca/oxy en later tren, dan geen masteron en winny. Zou dat veel uitmaken voor de hardheid van je spieren als je tijdens een kuur sus/deca/oxy/tren ook clen neemt????

dan zoiets als 10 weken sus/deca
                eerste 5 weken oxy 2e 5 weken tren....plus clen de hele cycle door...

Comment

Originally posted by harold View Post
                  Ik zou je kuur zoals Genjuro al zegt eenvoudiger houden. De test en deca beginnen net in te kicken en dan stop je ermee en ga je aan de andere a.s.

Grtz..
                  maar die sus en deca werken toch weken na die 5e week door? Hoe zit het dan met al die onderzoeken die concluderen dat meer dan 8-10 weken kuren afnemende meerwaarde heeft...als je met sus en deca kuurt en het beukt pas erin na 5 weken knal je eigenlijk maar 3 tot 5 weken....of niet?

Comment

10 weken zwaar aan de oral's lijkt me ook er veel en slecht.
                    Who's the Chef

Comment

ben ff genezen van de orals, bloedwaardes waren niet helemaal in orde mbt tot mn lever, niet verontrustend zi ze, maar voor iemand van 25 wel bedenkelijk...

ok dan het volgende:
                      10 weken sus/deca
                      1-3 test prop als kickstart (ipv oraal middel als dbol of oxy om hierboven genoemde reden)
                      week 8-10 tren eod 1ml

suggesties?

Comment

Hoeveelste kuur is dit van je ??

Waarom de tren er nog bij aant eind?
                        Tren heeft toch een zelfde werking als Deca alleen an sterker ik heb altijd begrepen dat het weinig nut heeft om deca en tren te stacken.
                        Who's the Chef

Comment

Originally posted by been View Post

Tren heeft toch een zelfde werking als Deca alleen an sterker ik heb altijd begrepen dat het weinig nut heeft om deca en tren te stacken.
                          tren heeft een compleet andere werking als deca, ze zijn enkel gelijk in dat ze beide 19nor's en dus progestins zijn.

tren is juist dé zwaarste androgene injectable, waar deca een van de zwakste is.

Voor massa en spierherstel is deca een superdrug. Voor kracht zowat de slechtste.
                          Last edited by Genjuro; 14-05-2007, 10:25.

Comment

Voor massa en spierherstel is deca een superdrug.
                            Sow hard knallen, pijnloze workout geen spierpijn nixxx werkt te goed
                            Last edited by onderhandelen; 15-05-2007, 01:36.
                            ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                            We like it
                            ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Originally posted by been View Post

Dit wordt zo onderhand nm 13e kuur of zo.....maar ben er een tijdje tussenuit geweest, heb ook nauwelijks kunnen trainen en meer dan een jaar niet gekuurd. toen ik weer in staat was om te trainen heb ik besloten niet al te hoog meer te gaan met de doseringen en nietmeer langer dan 10 weken kuren.

Ging mij er meer om of test prop de eerste 3 weken als kickstart nuttig is, aangezien sustanon ook prop en phenylprop bevat.....dus misschien dat iemand vazn mening is dat je dan beter kunt frontloaden met sus....
                              die tren gooi ik er zeker bij tenzij iemand me hier overtuigd dat ik het niet moet doen (nutteloos of geldverspilling of zo)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X