stromba fake

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• stromba fake

mijn vraag over mijn 8 weekse stromba kuur.
    dit is van het merk extreme power labs 10mg.
    ik heb geen enkle moment gehad dat ik het gevoel had dat het werkte.
    ik heb hem zoals in mijn schema netjes opgebouwd en afgebouwd maar zelf in mijn top week van 4*7*3 niks gevoelt ben nu sinds een week of drie verder.
    st-dag-week
    kent iemand dit merk of heeft ze zelf gebruikt laat het me weten
    bedankt

welk schema? Ik vind niks

En EPL is nochtans degelijk, niet super, maar toch... De kans op een fake is vrijwel nihil. Door de al lage kostprijs ik het de moeite niet, en de nog maar korte tijd op de markt verlaagd die kans nog eens.

Iets "voelen" van stanozolol is niet noodzakelijk, ik voelde er ook niet veel van, maar qua kg en kracht ging ik toch gestaag voorruit.

Ik had trouwens ook een potje van EPL. Een pak minder dan die van GS vond ik wel.

Welk batchnummer had je?
    Last edited by Genjuro; 08-05-2007, 18:46.
    the one and only tabata overlord

Comment

Winstrol only doet niet veel als ge niet als een gek eet, ik voelde er zelf ook weinig van, win only. Zijn waarschijnlijk prima tabs.

Grtz

Comment

Op en afbouwen? afbouwen is al een tijdje achterhaald. Hoe zat je kuur schema eruit dan? De kans op fake is inderdaad klein

Grtz..
        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

batch nr

batch nr 1765

1 week 1 per dag 7 dagen
          2 2
          3 4
          4 4
          5 4
          6 3
          7 2
          8 1

maar in kracht nee ik voelde mezelf in de 5 week belabberd begint nu weer een beetje op gang te komen.

Comment

Hoeveel mg zijn deze? 10 mg? En is dit je eerst kuur, en heb je ook een nakuur..

Grtz.

Comment

kuur

deze waren 10mg nee heb geen nakuur gedaan en eigeljik was dit meer om te testen hoe mijn lichaam er op zou reageren. stromba is een anabool die kracht op leverd en bijna als helemaal niets aan vocht vast houd.
              en ook niet gelijk alles doet zwellen in abnormale zin snappie.

Comment

Nee sorry, snap ik helemaal niks van

Comment

snappie

wat is er niet aan te snappen dan .
                  ja dit is mijn eerste kuur.
                  een maat van mij die traint al een jaar of 7.
                  heeft zelf ook als eerste kuur stromba genomen omdat het een redelijke lichte kuur is.
                  maar het merk van zijn kuur was anders.het merk GS.
                  hadden wel zijn werking en bij mij niet maar ik begrijp het nu wel mijn lichaam reageerd er niet op dus jammer tochh.

Comment

ieder lichaam reageert anders maar de hoeveelheden die jij nam zijn ook dermate laag dat je zeker niks merkt. je had gwoon 6 weken op 4 tabs per dag moeten doen, en dat had het zeker gewerkt. 1 of 2 tabs doet geen zak wat je merkt.
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

oke

het is voor mij vrij nieuw anabolen en mijn werd vertelt om je lever een beetje te sparen moet je op en afbouwen.
                      maar jij zegt gelijk 4st per dag 6weken lang.

Comment

Yep inderdaad, zoals ik al zei afbouwen is achterhaald. De eerste paar dagen zou je kunnen opbouwen zodat je kan kijken hoe je lichaam erop reageert.je kuur moet niet lanfer duren dan 6 weken dit omdat het erg belastend is voor je lever.
                        Daarna gewoon een nakuur.En eventueel daarna mariadistel dit heeft een leverherstelende werking.
                        Zomaar wat doen zoals jij nu hebt gedaan is alleen verspilt geld, en heeft ook echt geen zin gehad.

Grtz..

Comment

mariadistel

toevallig dat je het zegt heb dat vandaag gekocht kijk ik blader ook wel door dit toch wel interesante forem.kijk ik ben nu ruim 3weken gestop met de kuur.
                          wil na 1a2maanden na dat ik terug kom van vakantie(25juni)weer gaan kuren kij ff naar mijn andere topic ik weet dat het niet in orde is maar wil graag van jou horen wat jij er mee zou doen gewoon wat info toppi

Comment

Originally posted by rowdy4 View Post
                            het is voor mij vrij nieuw anabolen en mijn werd vertelt om je lever een beetje te sparen moet je op en afbouwen.
                            maar jij zegt gelijk 4st per dag 6weken lang.
                            man man man...
                            the one and only tabata overlord

Comment

irritaties

kijk als je je nou irriteerd aan post wees dan duidelijk en als je er verstand van heb laat het horen dan.kijk ik kan ook niet alles weten of wel ik heb mijn ook laten infomeren door iemand waarvan ik dacht dat hij het zou weten en je wilt niet weten hoe ik heb lopen zoeken naar degelijke inf over anabolen.
                              bij deze ben ik op deze site terecht gekomen maar laat mij niet afbranden daar heb ik geen donder aan.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X