algemeen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• algemeen.

wat vinden jullie van deze.
    5mg d.bol merk akrihin.schema

week aantal dagen
    1 1 7
    2 2 7
    3 4 7
    4 6 7
    5 6 7
    6 6 7
    7 4 7
    8 4 7
    9 2 7
    10 1 7
    alle suggesties zij welkom of in combie van

Serieus kerel je schema's trekken echt op de zeik Dat opbouwen en afbouwen 3 weken, je gaat enkel je eigen test platleggen veel langer dan nodig maar geen sterk genoege bloedwaardes creeren om een degelijk anabolisch effect te hebben. Je heb dat je vorige kuur ondervonden, en nu maak je dezelfde fout?

Een 2de oral only kuur blijf je maar vanaf. Een kennismaking ok, maar regelmatig je lichaamseigen test platleggen zonder exogene toediening van synthetische test is echt slecht. Ms wel naast de cholesterol de slechtste permantente side van kuren.

Prikken deze keer, of niet meer kuren.
    Last edited by Genjuro; 08-05-2007, 20:57.
    the one and only tabata overlord

Comment

duidlijk

oke dit was ook maar een voorbeeld die ik heb gehad ben ook nog niet van plan om het zo te doen. daarom zit ik ook op deze forum een beetje weg wijs laten maken maar wat zou jij als kuur neerzetten?

Comment

test is de basis van elke kuur. Je hoort dat veel napraten door mensen die er niks van kennen, maar het heeft wel degelijk een waarheid in zich. test is mede verantwoordelijk voor vele lichaamsprocessen, libido, afweersysteem, spiergroei,... Je lichaam testosteron ontzeggen voor langere tijd fucked zo je lichaam op. Op langere termijn met blijvende gevolgen, die je maar binnen een jaartje of 20 zult ondervinden, maar dan zul je de link tussen dat en het kuren niet leggen. 1 keer valt nog mee, maar regelmatig is dit echt niet aan te raden. Een minimale vervanghoeveelheid testosteron is daarom een must bij elke kuur.

Opbouwen en afbouwen heeft geen zin. Toch niet zoals je zei om je lever te sparen. Opbouwen kan nog zin hebben omdat je niet weet hoe je reageert op die nieuwe middelen. Hoge bloeddruk, allergische reactie, té heftig, het kan allemaal. Maar het komt zelden voor.
        Als je opbouwt, bouw dan snel, een verhoging van 10mg per dag.

Afbouwen heeft allesinds als totaal geen nut. Dat het is om je lever niet in slaap te laten vallen, zoals even een rage was geweest, moet je eens tegen een endocrinoloog vertellen. Die lacht je vierkant in je gezicht uit.

Alles draait bij een kuur om stabiele bloedwaardes. Die zo snel mogelijk bereiken en aanhouden is een prioriteit. Schommelingen hierin vooroorzaken bijwerkingen en geen optimale groei.

Als je je doel eens kan posten in dit topic, zal ik je eens een kuurtje voorstellen. Veel brute massa pakken, droge massa pakken of juist vet kwijtraken en je op spierbehoud concentreren.
        Last edited by Genjuro; 08-05-2007, 21:09.

Comment

ff wat duidelijk maken

de laatste zinnen bedoel jij dus testeseron kuur en dan spuiten. oke ik weet of heb er van gehoord dat dat beter is maar zie mijn eigen alstaan voor de spiegel met die spuit

Comment

Originally posted by rowdy4 View Post
            de laatste zinnen bedoel jij dus testeseron kuur en dan spuiten. oke ik weet of heb er van gehoord dat dat beter is maar zie mijn eigen alstaan voor de spiegel met die spuit
            Is geen ene fuck aan, echt. Ik heb in mijn bovenbenen gezet, wat veel mensen als een van de pijnlijkste plaatsen zien, 4 spuiten per week, en ook in niks anders dan mn bovenbenen. Niks abcessen, weinig last van het spuiten zelf. Eens je het eens gedaan hebt weet je dat er niks aan is, zolang je de boel maar steriel houdt.

Orals zijn veel schadelijker, en dan doel ik niet enkel op leverschade. Die is over het algemeen niet permanent en geneest wel.

Comment

stop dan maar als je jezelf al voor de spiegel ziet staan. je zal nergens komen met alleentabs.
              en zoals genjuro al zei: je schema is helemaal ruk.
              1 tab per dag. lol dat heb ik nog niemand voor zien stellen.
              leze bro
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

knap

oke wat ik wil bereiken .
                172 lang 69,8kg 4,4%vet
                wil graag naar de 75 kilo droog.
                ik was 15 jaar en ik werkte al in de bouw kort gezegt ik kwam moeilijk aan.
                nu train ik ongeveer 2,5 jaar en ben van 58kg naar 71kg toen ben ik meer gaan trainenen woog nog maar 65kgmaar in die tussen tijd trainde ik al.
                kort gezegt ik schommel heel erg met mijn gewicht.
                en ik dacht weet je wat ik ga aan de anabolen en koos voor stromba
                omdat het lvert kracht blijft toch droog en het bevordert mijn eiwitten.
                hierbij kan ik lekker hard trainen en met veel eiwitten in mijn voeding blijft mijn herstel optimaal.

Comment

spuiten

ik ben absoluut niet bang voor spuiten.
                  maar als je je in je ader prikt en dan ik heb mijn laten vertellen door meerdere personen dat het behoorlijk verkeerd kan gaan als je de vloeistof in je ader spuit.

Comment

oke wat ik wil bereiken .
                    172 lang 69,8kg 4,4%vet
                    wil graag naar de 75 kilo droog.
                    ik was 15 jaar en ik werkte al in de bouw kort gezegt ik kwam moeilijk aan.
                    nu train ik ongeveer 2,5 jaar en ben van 58kg naar 71kg toen ben ik meer gaan trainenen woog nog maar 65kgmaar in die tussen tijd trainde ik al.
                    kort gezegt ik schommel heel erg met mijn gewicht.
                    en ik dacht weet je wat ik ga aan de anabolen en koos voor stromba
                    omdat het lvert kracht blijft toch droog en het bevordert mijn eiwitten.
                    hierbij kan ik lekker hard trainen en met veel eiwitten in mijn voeding blijft mijn herstel optimaal.
                    4.4% vet, dan wil ik een foto zien. Want dat is echt verschrikkelijk droog.

Voor 5kg blijvend te gainen, je 10 weekjes test e op 500mg makkelijk en goedkoop je doel bereiken. Even duur als een degelijke dbol-kuur, en een 80% minder schadelijk.

maar als je je in je ader prikt en dan ik heb mijn laten vertellen door meerdere personen dat het behoorlijk verkeerd kan gaan als je de vloeistof in je ader spuit.
                    daarom dat je voor je injecteerd altijd even de zuiger terugtrekt aka aspireert. Komt er dan bloed mee zit je in een ader, trek je vaccuum zit je goed.

En dat is het... Duurt 5 seconden
                    Last edited by Genjuro; 08-05-2007, 21:56.

Comment

10 weken aan de bollen ??
                      Tips genoeg hier boven.
                      En ja ik wil die foto's ook wel is zien van 4% bf
                      Who's the Chef

Comment

En ik wil dan gezien je stats wel eens een voedingsschema zien...
                        Voor wat jij wilt heb je echt geen anabolen nodig namelijk, sterker nog met dat soort stats zou je niet moeten kuren er valt duidelijk nog genoeg naturel te behalen.

Comment

Originally posted by Shannasse View Post
                          En ik wil dan gezien je stats wel eens een voedingsschema zien...
                          Voor wat jij wilt heb je echt geen anabolen nodig namelijk, sterker nog met dat soort stats zou je niet moeten kuren er valt duidelijk nog genoeg naturel te behalen.
                          als hij echt op 4.4% staat zijn dat best harde stats. Kan je ms op zelfs al podium als beginnende bbathleet...

Comment

In een ader prikken gaat niet zo snel, zoals Genjuro meldt aspireren kan niet fout gaan.

Ik zou voor deca/ test gaan puur en alleen om de synergie

Mooi verhaaltje btw Genjuro weer wat geleerd

Wrom btw aan as denken, je zit namelijk op normaal gwicht zoals je al aangeeft kan je lichaam op natuurlijke manier uitzetten/zwaarder worden
                            Last edited by onderhandelen; 09-05-2007, 16:08.
                            ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                            We like it
                            ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

en als je ooit gaat prikken. laat dan iem. het ff voordoen bij je. dan weet je't.
                              n**ken is nog moeilijker
                              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X