We zijn weer een jaartje verder en ben aant denken om terug een kuurtje te doen. Zoals jullie in mijn kuurlog hebben kunnen lezen ben ik goed gegaan op testex en deca. Ben maar één kilootje kwijt geraakt. Ben sinds maandag terug , heb weer 3maanden in het buitenland gezeten maar ben deze keer niets kwijt gespeeld. Heb dan ook goed op mijn voeding gelet (meer geld uitgegeven dan normaal als ik ginder ben) en goed getraind. Terug hier weeg ik op de weegschaal 92.
Als ik terug hetzelfde wil doen moet ik al serieus hoge dosissen gaan nemen, en dat is niet met veel zin. Dus ik was aan het denken om in plaats van testex sustanon te nemen, wat denk je hiervan? Heb ook, maar dat is al 2j geleden, hier op de site eens iets gelezen over een AS dat ongeveer hetzelfde is dan deca maar minder ongezond. Heb het al veel willen terug opzoeken maar is me niet gelukt. ALs iemand het weet?
Thanks
Als ik terug hetzelfde wil doen moet ik al serieus hoge dosissen gaan nemen, en dat is niet met veel zin. Dus ik was aan het denken om in plaats van testex sustanon te nemen, wat denk je hiervan? Heb ook, maar dat is al 2j geleden, hier op de site eens iets gelezen over een AS dat ongeveer hetzelfde is dan deca maar minder ongezond. Heb het al veel willen terug opzoeken maar is me niet gelukt. ALs iemand het weet?
Thanks
Comment