Wat vraagjes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat vraagjes

Hallo ik wou graag Orale Anabolen gaan nemen..Heb het namelijk niet zo op Injecteren....Dat kan toch..?

Maar mijn vraag is welke kan ik het beste als eerst nemen..???

Ik wil gewoon zo snel mogelijk breed worden....Dat is mijn doel...

Comment

wat dacht je? ff snel wat posts her en der en dan gelijk dit soort posts?
      BAN!!!
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Shooby,

verdiep je eerst eens in het trainen, rust en dieet. Aas zijn niks, zonder dat de andere ellementen niet in orde zijn.

Grtz

Comment

Ja eigenlijk wel ja...

Ik heb mijn voedind en training wel op orde...

Maar als jullie niet eens kunnen helpen...Zo gaat iemand wel iets verkeerds nemen...Ja toch?????

Comment

Originally posted by Shooby View Post
            Ja eigenlijk wel ja...

Ik heb mijn voedind en training wel op orde...

Maar als jullie niet eens kunnen helpen...Zo gaat iemand wel iets verkeerds nemen...Ja toch?????
            Ga nu eerst eens zelf zoeken op internet wat anabolen met je doet en hoe je het moet gebruiken. Is dat nou zo moeilijk? Er zijn voorbeelden genoeg.
            Je neemt niet eens de moeite om dat te doen. Ik heb je op mijn forum ook wat info gegeven en je verwezen naar div links. Nu ga je hier vragen, niet dat ik dat erg vindt maar wil je soms alles voorgeschotelt krijgen?
            een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

het wordt zomer en de breezers willen weer snel even borst en biceps
              the one and only tabata overlord

Comment

dat zul je nooit met orale middelen bereiken, en breed worden doe je nie zo snel dat duurt jaren en jaren zelfs met aas, dus verwacht niet je binnen een paar jaar een ronnie coleman of jay cutler bent.

Comment

Nee helemaal niet...En heb je links ook gelezen...Maar ik kom er eigenlijk net uit...Dat kan toch..En daarom hoopte ik dat ze me hier ook wat verder konden helpen..Niks mis mee toch..???

Ik twijfel gewoon......Snappen jullie dat niet..!!!

Jullie hebben er wat meer ervaring mee toch??

Greetz

Comment

uuuhh?? snel breed waar????

goed veel lezen, op andermans mening afgaan ga je idd iets verkeerds nemen

Ik twijfel gewoon
                    tja dan zou ik r zkr nog niet aan denken eerst ff wat meer in verdiepen
                    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                    We like it
                    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Heb even je posts bekeken maar het is duidelijk dat je training en voeding nog lang niet optimaal is. Je moet zeker nog wel een tijdje van de a.s. afblijven.

Grtz..
                      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Oke kijk daar kan ik wat mee...Dank je wel...

Ik twijfel dus tussen Oraal en Injecteren....

Maar jullie zegge dus dat je niet groter kan worden door Orale Anabolen te nemen...

Kijk dat weet ik dus niet..Dus daarom vraag ik het hier....

Greetz

Comment

Maar enkele orale as zijn potent als massabouwers, en dan nog. Je kan ze niet hoog doseren of lang nemen door hun levergiftigheid, en de meesten zijn voor massa zeker magertjes tov injectables. Daarnaast verhoogt de 17aa-binding ook de gevoeligheid van de cortisol-receptoren, dus verlies je een pak meer massa. Daarom worden tegenwoordig orals niet meer als afsluiter gebruikt(buiten een onwetende die winny gebruikt, inject of oral maakt niet uit)

Voor kracht ligt het anders.
                          the one and only tabata overlord

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X