Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Maar als jullie niet eens kunnen helpen...Zo gaat iemand wel iets verkeerds nemen...Ja toch?????
Ga nu eerst eens zelf zoeken op internet wat anabolen met je doet en hoe je het moet gebruiken. Is dat nou zo moeilijk? Er zijn voorbeelden genoeg.
Je neemt niet eens de moeite om dat te doen. Ik heb je op mijn forum ook wat info gegeven en je verwezen naar div links. Nu ga je hier vragen, niet dat ik dat erg vindt maar wil je soms alles voorgeschotelt krijgen?
Ik wil gewoon zo snel mogelijk breed worden....Dat is mijn doel...
dat zul je nooit met orale middelen bereiken, en breed worden doe je nie zo snel dat duurt jaren en jaren zelfs met aas, dus verwacht niet je binnen een paar jaar een ronnie coleman of jay cutler bent.
Nee helemaal niet...En heb je links ook gelezen...Maar ik kom er eigenlijk net uit...Dat kan toch..En daarom hoopte ik dat ze me hier ook wat verder konden helpen..Niks mis mee toch..???
Ik twijfel gewoon......Snappen jullie dat niet..!!!
Heb even je posts bekeken maar het is duidelijk dat je training en voeding nog lang niet optimaal is. Je moet zeker nog wel een tijdje van de a.s. afblijven.
Grtz..
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Maar enkele orale as zijn potent als massabouwers, en dan nog. Je kan ze niet hoog doseren of lang nemen door hun levergiftigheid, en de meesten zijn voor massa zeker magertjes tov injectables. Daarnaast verhoogt de 17aa-binding ook de gevoeligheid van de cortisol-receptoren, dus verlies je een pak meer massa. Daarom worden tegenwoordig orals niet meer als afsluiter gebruikt(buiten een onwetende die winny gebruikt, inject of oral maakt niet uit)
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment