heeft winstrol nakuur nodig?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• heeft winstrol nakuur nodig?

Hey allemaal,

ik wil even weten als je met winstrol een nakuur nodig hebt.
    Heb natuurlijk al gekeken met zoek functie maar vind te veel tegenstrijdig reacties . Dus ik hoop dat ik er nu met jullie uitkom.
    alvast bedankt,
    Vragen over bewegingswetenschappen / fitness zijn altijd welkom

Zoals je al zegt zijn de meningen verdeelt.
    Ik zou zeggen nee.(veel over gelezen maar zelf nog geen ervaring)
    dus als een andere zou kunnen onderbouwen waarom wel of niet zou ik daar eerder op afgaan.

Comment

- winstrol onderdrukt wel degelijk eigen test, ook al denken er veel van niet. Niet zo sterk als deca of trenbolone natuurlijk. De meesten zijn zelfs niet compleet onderdrukt na de kuur, maar wel nog steeds onder de normale test waarden. Nolva helpt deze vlugger terug normaal te krijgen, en geeft ze ondertussen ook al een boost

-winny is absoluut de slechte as voor cholesterolwaarden(de reden dat ik het niet meer zal gebruiken). Het verneukt die compleet, en op lange termijn is dit de dodelijkste side van as. Nolva doet het herstel van die cholesterolwaarden versnellen.

- na winny only komt er een oestrogeenrebound na de kuur, en buiten dat deze gyno kan veroorzaken(zelden sterk genoeg), gaat deze het herstel van je eigen test vertragen, en een pak gains wegvreten. Nolva gaat als serm beschermen tegen gyno, en ook een deel van de andere oestrogeenreceptoren blokken.

Dat zijn al 3 redenen om een nakuur na winny only nolva te nemen. Is het absoluut nodig? Nee, maar voor beter behoud van de gains en sneller herstel van je lichaam, is het die enkele euros wel waard vind ik.
      Last edited by Genjuro; 28-05-2007, 19:51.
      the one and only tabata overlord

Comment

Prima!als dat van klopt dat nolva je cholesterolwaardes sneller doet herstellen zou ik al zeker voor nakuur kiezen.Cholestrol waardes worden inderdaad compleet verneukt door winny.

Als je winny gebruikt,vind ik dat je voor de kuur al eens je waardes moet laten testen!Als deze al slecht zijn niet aan beginnen!

Comment

Ja

Grtz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X