1methyl test

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 1methyl test

kent iemand dit? Het blijkt een prohormoon te zijn. Het is van Black Star Labels.
    Klein potje met 90capsules in. Je mag er blijkbaar 1tot max 2 per dag nemen en dit 2weken op 2weken af. En de sides die erop staan zijn dezelfde als AS; opgepast voor lever,krimpen van ballen, groeien van facial and bodyhair enz...
    Vroeg aan de eigenaar van sportwinkel of ie nog iets goed had en dat kwam van "onder de toog". Dus legaal zal het al niet zijn! .
    Last edited by spacehunk; 31-05-2007, 15:38. Reason: prijs best wegdoen

Wat zijn de te verwachte gain's??

Prijs zou ik maar ff weghalen.
    Who's the Chef

Comment

Originally posted by been View Post
      Wat zijn de te verwachte gain's??

Prijs zou ik maar ff weghalen.

Had de prijs erbij gezet omdat ik het in de sportwinkel kon kopen en dus dacht dat het geen anabool was. Maar bij deze...
      Te verwachten gains weet ik dus niet want ken het niet
      Last edited by spacehunk; 31-05-2007, 15:56.

Comment

waarom prohormonen nemen als je dezelfde sides hebt als AS, je haalt zowiezo meer gains met AS dan prohormonen

niet kopen dus
        Last edited by ahmet; 31-05-2007, 15:59.
        Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

moet je dat spul dan ok in kuurvorm innemen? dus zegmaar 6 wkn gebruiken en afbouwen of iets dergelijks?
          of dat je er een terugval van kan krijgen?
          ken het spul verder ok niet

Comment

Originally posted by ahmet View Post
            waarom prohormonen nemen als je dezelfde sides hebt als AS, je haalt zowiezo meer gains met AS dan prohormonen

niet kopen dus

dacht ik dus ook. Maar kende het niet. Als het dus inderdaad dezelfde sides heeft dan verkies ik liever AS. Plus het is oraal, daarmede zwaarder belastend voor de lever dan injectables.

Comment

Originally posted by boelie View Post
              moet je dat spul dan ok in kuurvorm innemen? dus zegmaar 6 wkn gebruiken en afbouwen of iets dergelijks?
              of dat je er een terugval van kan krijgen?
              ken het spul verder ok niet
              Heb inderdaad gelezen dat je voor het beste resultaat 6wkn op en 6wkn af kan nemen. Niet nodig af te bouwen. Wat betreft terugval, weet ik zelf ook niet plus hangt van de persoonlijke gevoeligheid af.

Comment

kwam ik tegen op dbb, moet je maar eens doorlezen:
                1 methyl test

en dit op bodynet:
                http://forum.bodynet.nl/precursors/1...en-werken.html

weet niet of het het zelfde is, maar ze hebben het daar wel over nakuren
                Last edited by boelie; 31-05-2007, 16:26.

Comment

m1t, serieuse shit...

Veel agressie, veel vocht en massa en veel kracht ga je ermee gainen. 20mg 2 uur voor de training en je zal trainen als een beer. Het meeste zul je na je kuur verliezen.

Ook erg levergiftig natuurlijk, maar op 20mg voor 6 weken zullen je waarden niet eens verhoogt zijn.

Op Amerikaanse boards vind je er veel over terug, daar is het populair.
                  the one and only tabata overlord

Comment

dan vraag ik me nog altijd af waarom het niet gewoon onder AS valt?

Comment

Originally posted by spacehunk View Post
                      dan vraag ik me nog altijd af waarom het niet gewoon onder AS valt?

Het is een designer as. Goed spul, maar zwaar spul. Kort gebruiken, max 3 wk, 3wk af. Denk dat je er heel tevereden over zou zijn.

Grtz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X