kuur sus deca fake?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kuur sus deca fake?

hey

ik heb sustenon aangeschaft en norma deca..
    maar ik vraag me af of deze nep zijn

warom ik dat denk:
    *deca is toch maar 2 jaar goed? hier staat 4 jaar
    *als ik ze langs elkaar zet (decas) dan verschilt dit per hoeveelheid ml ( op het
    oog)
    *heb eens gelezen dat deca beetje bitter is als je een druppeltje op je tong doet, heb dit dus gedaan proef helemaal niets.. als ik dit bij de sustenon doe prikt deze wel heel erg..

ik heb ze van waarschijnlijk! een best betrouwbaar persoon marja dat weet je natuurlijk nooid...

verder ben ik er 3 weke mee bezig en merk nog helemaal niets.. maar kan nog kome omdat het lange esters zijn.

klik op deze link voor de FOTOS: Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!

weet bijna zeker dat ze nep zijn nu zijn nu de 5e week ingegaan en maar net 1 kilo aangekome ..
    kuur:

week 1t/m 10 250gr sus 2x pw
    week 1t/m 9 200 gr deca 2x pw

en ja mijn voeding zit goed training is oke en slaap voldoende..

ben benieuwd! alvast bedankt

? iemand?

Comment

Wat weeg je, wat eet je?

Grtz

Comment

Ik kan zelf nooit goed zien of het fake is of niet. De norma's zien er voor mij echt uit. De sustanon's niet want, maar dat is omdat er sustenon staat in plaat van sustanon. Maar zoals ik al zei ik hetb er geen verstand van..

Grtz..
        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

De sustanon is bijna zeker nep. Is inderdaad een giller. Gewoon verkeerd geschreven.

Maar kijk eens op de deca of deze een hologram heeft. Kan het niet zien op de foto. Deze moet dat namelijk wel hebben anders is de kans groot dat je met fake te maken hebt.

Comment

in sommige landen wordt sustanon als sustenon geschreven, bv in Portugal. De ampule die ik had liggen en niet gebruikt heb was ook "sustenon" maar was gewoon echt.

Ik zeg wel niet dat deze echt is, maar een spelfout is het zeker niet
            Last edited by Genjuro; 04-07-2007, 11:43.
            the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
              in sommige landen wordt sustanon als sustenon geschreven)
              Klopt

Comment

vindt deca vloeistof nogal doorzichtig moet een beetje geelachtig zijn

verschillen die ik zo heb kunnen zien is dat je lot nummer op verkeerde plek staat

Nandrolon Decanoate is in t zwart geschreven ipv blauw en je mist nog een stuk tekst na deze serie nummer 106040/23-10-2000
                daaronder zou moeten staan 54, MENANDROU- ATHENS (GR)
                TEL.........

check zoals Pjas zegt of er een hollogram in zit als je m beetje beweegt. Aphotheek stikker moet oplichten als je onder ultraviolet licht houdt

Je moet echt wat aangekomen zijn, jij zelf ziet t btw niet check foto's van hoe je er ooit hebt uitgezien hoeft niet eens van je body te zijn check pasfoto's als t goed is moet je voller zijn in je gezicht en kaaklijnen moeten ander zijn

Last edited by onderhandelen; 09-07-2007, 11:01.
                ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                We like it

Comment

ik ben wel wat aangekomen ongeveer 1 kilo maar dat is denk ik puur door het eten, daarbij bij deze kuur zou ik tog zeker de test moete voelen en een kracht toenamen moeten hebben.. allebij niet gemerkt ( ja je hebt altijd wel dage dat het beter gaat) en af en toe wijnig zin om te trainen.
                  ik ben inmiddels gestopt met de kuur wie weet wat voor rommel we zetten..
                  ben wel erg benieuwd wat er dan inzit omdat de sus nogal prikt op de tong..
                  tijdens de kuur heb je meestal tog zin om te trainen?

Comment

Originally posted by jesus View Post
                    ik ben wel wat aangekomen ongeveer 1 kilo maar dat is denk ik puur door het eten, daarbij bij deze kuur zou ik tog zeker de test moete voelen en een kracht toenamen moeten hebben.. allebij niet gemerkt ( ja je hebt altijd wel dage dat het beter gaat) en af en toe wijnig zin om te trainen.
                    ik ben inmiddels gestopt met de kuur wie weet wat voor rommel we zetten..
                    ben wel erg benieuwd wat er dan inzit omdat de sus nogal prikt op de tong..
                    tijdens de kuur heb je meestal tog zin om te trainen?
                    Nah zin om te trainen valt best mee hoor

wat voelen is overdreven eigenlijk voel je r niets van in t begin iets meer energy bedoel je zit er midden in op een gegeven moment merk je dat je meer veel meer kan, workouts pijnloos zijn je dick niet meer werkt zoals i hoort te werken, zweten als een otter, vergeetachtig/noncharlant wordt.
                    Tijdens deca voel je vrijwel geen spierpijn herstel is super goed.

1 kg is echt echt weinig dis voor mij einde kuur en zit op 10. 8 kg
                    We like it

Comment

niets van gemerkt bovenstaande dingen.. behalve dat het zweten.. vooral in het begin.

maar nu weet ik dus niet wat we hebben gezet en/of hoe het nu met mijn natuurlijke test zit. waarschijnlijk is mijn eige test niet onderdrukt.

dus nakuren is dan waarschijnlijk ook niet nodig..

verder heb ik nu 2.5 weken een soort ei op de spuitplek!
                      zat te denken aan een abcess ofzo maar zal maar niet van het ergste uitgaan
                      morge moet ik toch naar de dokter. zal het ook meteen uit leggen wat er gebeurd is of is dit geen goed idee?

wat een k*tzooi moete wij net weer de neppe hebbe kk dealer!

Comment

Nog steeds geen gain's dan ?
                        Who's the Chef

Comment

Originally posted by jesus View Post
                          niets van gemerkt bovenstaande dingen.. behalve dat het zweten.. vooral in het begin.

maar nu weet ik dus niet wat we hebben gezet en/of hoe het nu met mijn natuurlijke test zit. waarschijnlijk is mijn eige test niet onderdrukt.

dus nakuren is dan waarschijnlijk ook niet nodig..

verder heb ik nu 2.5 weken een soort ei op de spuitplek!
                          zat te denken aan een abcess ofzo maar zal maar niet van het ergste uitgaan
                          morge moet ik toch naar de dokter. zal het ook meteen uit leggen wat er gebeurd is of is dit geen goed idee?

wat een k*tzooi moete wij net weer de neppe hebbe kk dealer!
                          Jezus, nog geen gains

Comment

hey omdat ik geen gains had of bijna niet heb ik besloten om op vakantie te gaan dus tijdje ff rust gehad ik ben op vakantie 1 kilo afgevalle maar dat is vornamelijk van het zweten daar.

Comment

fake of niet

Kan je foto's op de site zetten van deze spullen?

En hier is weer iemand die gelooft een betrouwbare bron te hebben, vaak weten die tussen personen zelf niet eens wat ze verkopen, maar ik kan best begrijpen dat je dat in vertrouwen koopt, mijn vraag is alleen jij zegt heb 5 weken gekuurd en maar 1 kilo aangekomen, Wat is je eetschema dan want zelfs met goed eten moet je al in die tijd 3 tot 4 kilo zijn aangekomen...

en ben toch echt wel benieuwd naar die norma, heb ik niet heel vaak gezien dat ze zo nep zijn.... norma hellas, grijze dop, blauwe sticker, vaak zit er nog een klein wit eticketje opgeplakt met datum enz...

ben benieuwd..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X