winstrol?stanozolol

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• winstrol?stanozolol

hallo allemaal,

Ik had een vraagje, ik lees al een tijd op dit board om wat meer over as te weten te komen.
    Ik wil dit een over een tijd gaan doen maar wil me eerst goed informeren.
    Nou wil ik graag voor de eerste keer een kuur met alleen een oral doen, en als dat me bevalt en ik voor een 2de keer ga kuren dan zou ik wel gaan spuiten.
    Ik ben daar niet zo huiverig voor maar wil graag eerst orals proberen om het te proberen.
    maar afijn ik dwaal af wat ik dus wou vragen is wat het verschil tussen winstrol en stanazolol is want mijn keuze is hierop(winstrol) gevallen alleen volgens mij is stanazolol een bestandsdeel van winstrol maar als ik op bv verkoopsites kijk, niet dat ik daar ga kopen, dan zie ik dat stanozolol een stuk goedkoper is dan winstrol ik vroeg mij dus af of hier verschil in zit en zo ja welke dan de betere(volgens jullie) is.

Ik ben nu rond de 85 kilo en ben nu sinds een jaar met een goed eetschema bezig dus ik wil nog een tijdje naturel verder maar als ik ongeveer 90 kilo weeg ga ik het wel doen en zal dan ook hier een log bijhouden.

alvast bedankt gr q
    Last edited by antma; 05-08-2007, 11:19. Reason: ik wil iet me eigen naam in beeld

Hey,

zo te zien heb je nog niet echt ervaring.
    typ gewoon winstrol in het zoek schema en je vind een pagina vol

Winstrol / Stanozolol / Stromba = Spiermassa +- 4 tot 5 kg pakken en geen vocht en geen vet. Droger van worden ik weet het niet, heb daar geen ervaring mee. Ik weet wel dat de meeste mensen het is een cutkuurtje pakken.

groeten anne
    one goal: power and mass

Comment

Denk dat je beter weg kan blijven van winstroll als je niet bezorgd bent om je hardheid. Kan je beter dboll pakken. Winstroll _kan_ voor gewrichtspijntjes zorgen omdat het vocht verminderd.

30/40MG dboll e.d. voor 5/6 weken ofzo lijkt me een goede om mee te starten. Volgende kuur kan je er 500MG test. E oid. bij gebruiken.

Comment

[quote=

Winstrol / Stanozolol / Stromba = Spiermassa +- 4 tot 5 kg pakken en geen vocht en geen vet. Droger van worden ik weet het niet, heb daar geen ervaring mee. Ik weet wel dat de meeste mensen het is een cutkuurtje pakken.

groeten anne[/quote]

je zegt hierboven net zoals ik bijna overal lees dat stromba/winstrol en stanozolol hetzelfde zijn, aangezien ik op sites heb gezien dat stanozolol goedkoper is dan winstrol lijkt me dat er dan dus toch een verschil in zit

Comment

Is het zelfde alleen de dosering per Tab is anders naar mijn weten
          Who's the Chef

Comment

wat is dit toch een top forum.

moet je zien.
            binnen 1 dag heb je al de antwoorden op je vraag.
            wat wil je nog meer.

suc6 met trainen.

Comment

Originally posted by quibus View Post
              je zegt hierboven net zoals ik bijna overal lees dat stromba/winstrol en stanozolol hetzelfde zijn, aangezien ik op sites heb gezien dat stanozolol goedkoper is dan winstrol lijkt me dat er dan dus toch een verschil in zit
              stanozolol is de stofnaam, stromba en winstrol merknamen. Dus met die eerste heb je waarschijnlijk een Underground lab en dus goedkoper, met die andere human grade merken.
              the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by annevdploeg View Post
                Hey,

zo te zien heb je nog niet echt ervaring.
                typ gewoon winstrol in het zoek schema en je vind een pagina vol

groeten anne
                grappig dat uitgerekend jij zegt typ in het zoekscherm ik ben namelijk al een aantal weken aan het lezen en heb zo een beetje alles op dit forum wel gezien.
                wat me opviel was de enorme hoeveelheid onzin/open vragen die jij stelt en het commentaar dat je op anderen levert, je hebt al 1000 kuren/plannen gehad en in een voedingsschema staat dat je ontbijt met hagelslag
                2 sneetjes brood = 160 kcal
                hagelslag = 70 kcal
                kaas = 236 kcal
                beschuit = 38 kcal
                melk = 70 kcal

en dan ga je mij vertellen dat ik geen ervaring heb

@genjuro, ik heb met een leverancier gesproken(was alleen slecht sprekende gozer) maar die zei ongeveer wat jij zei dus dat klopt wel.
                bedankt voor het andwoord.

Comment

heej.,

wahah als je alles beter had gelezen had je ook gezelezen dat dat aan het begin was dus wat ik toen die tijd at en dat dat toen die tijd verranders is.
                  maar jij leest zo te zien halve stukjes.
                  :L

en tuulk stel ik veel vragen over een kuur.
                  het is niet zo maar wat.
                  dus je moet het wel goed doen.

Comment

heej.,

wahah als je alles beter had gelezen had je ook gezelezen dat dat aan het begin was dus wat ik toen die tijd at en dat dat toen die tijd verranders is.
                    maar jij leest zo te zien halve stukjes.
                    :L

en tuulk stel ik veel vragen over een kuur.
                    het is niet zo maar wat.
                    dus je moet het wel goed doen.
                    dat heeft niks met halve stukjes lezen te maken ik heb alle stukken gelezen, het gaat mij erom dat ik al tijden goed eet en dat jij met je 17,19,21 jaar en je tietjes mij komt vertellen dat ik me niet goed informeer.
                    kuren om af te vallen en doorgaan met schilfers op je hand en dan ben je nogeeneens uitgegroeid.
                    maar laat maar hangen reageer gewoon niet op mijn post goed

Comment

waarom nu in een keer zo boos.
                      we zijn hier om mekaar te helpen maar dat moet je nog begrijpen zie ik.

en wat moet ik laten hangen?

Comment

wat is dit toch een top forum.

moet je zien.
                        binnen 1 dag heb je al de antwoorden op je vraag.
                        wat wil je nog meer.

suc6 met trainen.

en volgens mij heb ik het ook nog vriendelijk gehouden.
                        jij bent meteen pisst off.

Comment

zoals ik al zei laat maar hangen, misschien reageer ik een beetje pissed off, bij deze sorry daarvoor maar ik irriteer me gewoon aan dat wijze gedoe terwijl je er niks vanaf weet.

Comment

hou het gwoon bij het onderwerp. er zijn al zoveel topics die op deze manier eindigden en dan reageert niemand meer
                            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

ik weet wat ik wou weten bedankt voor de info, mag wat mij betreft gesloten worden

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X