ik ben n lekkere domme actie begaan, ben met weinig tot geen kennis aan een 1e kuur begonne ( ja , ik weet t.....zeh maar niks....had me wat laten aanpraten - wat nu neit meer zal gebeuren....ben me helemaal suf aant lezen op t forum hier,alleen op mn eigen vraag kan ik geen antwoord vinden
dit was mij ''ondergedoseerde'' en korte kuur, waarbij ik tot tot mn verbasing-tot nu toe dan -10kg aan over heb ( vetpergetage ist zelfde gebleven)
week 1 t/m 3 100mg deca en 100mg susta
week 4 t/m 5 200mg deca en 200mg susta
en 6e week 100mg deca en 100mg susta
moet over 1 week gaan nakuren
heb wel wat clomid, maar weet eigenlijk niet in welke mate ik dat zou moeten doseren, aangezien mijn kuur nogal ondergedoseerd is...neem ik aan dat ik niet al te veel nodig heb, of heb ik t nu helemaal mis?
( ik kon - uiteraard- nergens zo n laaggedoseerde kuur vinden, dus kon ik moeilijk vinden hoeveel clomid en hoelang ik t zou moeten nemen...
of zou ik r nog wat anders aan moeten toevoegen( HCG, nolva....of clomid vervangen door volva?)...lijkt me niet aangezien mn lage kuur, maar wat advies kan geen kwaad
ja stomme actie, maar al t commentaar is van harte welkom
grtn
CLJ
dit was mij ''ondergedoseerde'' en korte kuur, waarbij ik tot tot mn verbasing-tot nu toe dan -10kg aan over heb ( vetpergetage ist zelfde gebleven)
week 1 t/m 3 100mg deca en 100mg susta
week 4 t/m 5 200mg deca en 200mg susta
en 6e week 100mg deca en 100mg susta
moet over 1 week gaan nakuren
heb wel wat clomid, maar weet eigenlijk niet in welke mate ik dat zou moeten doseren, aangezien mijn kuur nogal ondergedoseerd is...neem ik aan dat ik niet al te veel nodig heb, of heb ik t nu helemaal mis?
( ik kon - uiteraard- nergens zo n laaggedoseerde kuur vinden, dus kon ik moeilijk vinden hoeveel clomid en hoelang ik t zou moeten nemen...
of zou ik r nog wat anders aan moeten toevoegen( HCG, nolva....of clomid vervangen door volva?)...lijkt me niet aangezien mn lage kuur, maar wat advies kan geen kwaad
ja stomme actie, maar al t commentaar is van harte welkom
grtn
CLJ
Comment