Boldone only

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Boldone only

Hoi, ik ben van plan om hlf oktober een kuurtje te gaan doen maar hoe of wat ben ik nog niet helamaal uit. Dus daarvoor heb ik jullie hulp nodig.....

Mijn stats

21/22jaar
    182cm
    75kg
    10%vet

doel 80kg met 5%vet

Nu heb ik veel goeds gelezen over boldone maar wat is jullie mening?
    ik zat te overwegen om het gedurende 6weken 2ml om de dag tezetten.

Alle tips ervaringen en raad zijn welkom

Alvast bedankt
    MVG

Boldone

Comment

je kan het proberen.. je doel is wel extreem hoog gegrepen.. je kan echt niet 5kg zwaarder worden en 5% kwijt spelen op een bold only.

ik zou bold 3ml(600mg) in de week(dus niet 2ml eod is te veel) voor 12weken.
      1-4 anavar 40mg
      1-12 eq 600mg

met nakuur

Comment

Laat je niet gek maken door wat je allemaal leest....je hebt meer aan ervaringen van anderen (en van jezelf). 6 weken boldenon snap ik niet. Boldenon is net als deca eiwitspaarder en langwerkende ester. Na 5 weken begin je er pas iets van te merken....en dan ga je al weer kappen. Dus doe dan op zn minst 8 a 10 weken. Dat zal je veel meer resultaat opleveren.
        Het bereiken van een vetpercentage van 5% met boldenon lijkt me onmogelijk. Het is een massamiddel, en volgens mij niet echt geschikt voor cuttingcycle (waarbij je je vetpercentage omlaag brengt). Dus zet dat doel maar uit je hoofd, wat betreft vetpercentage. Staar je daar niet blind op. 5kg aankomen moet kunnen, maar zoals gezegd niet in 6 weken dnek ik, dan op zn minst 8 tot 10 weken.

Comment

Boldone wordt regelmatig in een cut kuur gebruikt, i.c.m. clenbuterol en ketotifen.

Maar massa kweken en vetpercentage verminderen is tijdens een kuur moeilijk, maar wel mogelijk, lig eraan welke middelen je er bij neemt.

En dat is dus niet boldone only.

Grtz.

Comment

Allereerst bedankt voor de reacties!!!

dan had ik voorlopig nog 2 vragen:

ik had gelezen (daarom vraag ik het nu aan jullie) dat anavar de haar groei bevorderd.. Heb ik bij de dozis die ik eventueel ga gebruiken daar ook kans op?

En van nakuur wat kan ik het beste gebruiken? clomid? en moet ik ook nolvadex bij de hand houden i.v.m geno?
            en mijn nakuur moet ik die pas 5weken na mijn kuur starten omdat dan pas de laatste injecties boldonen zijn uitgewerkt??

Alvast bedankt!!
            MVG

Comment

wat is eigenlijk je doel? gespierder worden, droger worden, zwaarder worden?
              5 kg gainen in een kuur is wel te doen. met goeie middelen.
              5%vet eraf als je 30% hebt is ook nog wel te doen, m aar om op 5% te komen heb je maanden afzien nodig. + de juiste as.
              dit ff ter info omdat je over 6 weken begon en ff 5kg erbij, incl. 5%eraf, wat neerkomt op 8,5kg droge spiermassa.
              ONMOGELIJK
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Bruce,
                mijn doel is gespierder worden en zeker niet stijgen in mijn vet%
                en ik begrijp ook wel dat ik na mijn kuur nog moet gaan kardioen om vet% te verminderen maar zolang ik door mijn kuur maar drooge kwaliteits massa win. en dus niet teveel vocht en vet. Maar daarom klinkt het kuur voorstel van punanie toch wel goed....

Comment

ja, alleen ben ik dan geen fan van enkel equipose. zou er zeker een kleine hoeveelheid test. bij doen. desnoods 1x per 10 dagen een enanthaat van 250mg

Comment

cardioen

Mag ik blijven cardioen tijdens mijn kuur??

of is dat slecht voor mijn hard??

Comment

zou het niet teveel doen iig.
                      je hartslag is zeer snel erg hoog

Comment

Je doel ga je zeker niet halen. je wilt 5 kilo aankomen en ook nog eens 5% bf zaken. En dit alleen op boldenon. Nou dat kan je wel uit je hoofd zetten.

Ten eerst hoe vind je stats nog niet goed, daarmee wil ik zeggen dat ik niet het idee heb dat je naturel al alles eruit hebt gehaald.
                        Ten tweede kan je niet cutten en massa kweken tegelijk. Je zal moeten kiezen tussen massa of cutten. Persoonlijk zou ik er met 10% bf gewoon een massa kuur van maken.

Grtz..
                        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

@ Harold:

en hoe zit dat dan met middelen als trenbolon, winstrol en masteron? Dat zijn toch wel degelijk cutters en vetvrijemassawinners tegelijk?

Comment

@ Tiesse

naar mijn weten begin je een nakuur altijd uiterlijk 3 weken na je laatste injectie. Afhankelijk van het middel dat je neemt. Bij deca (en boldenon ook denk ik) begin je met nakuren 3 weken na je laatste injectie. Dit om de hoge spiegel oestrogeen te neutraliseren, terwijl je testospiegel snel lager wordt. Na 3 weken is je laatste injectie nog niet helemaal uitgewerkt. Maar toch beginnen met nakuren. En dan op zn minst een week of 3, 4 doorgaan met nolvadex en clomid

Comment

@nasty django

Even voor de zekerheid die nolvadex moet ik zowiezo nemen ook al heb nergens last van of enkelals er symptomen opsteken van gyno??

Alvast bedankt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X