kuurtje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kuurtje

Beste mensen,
    Iemand van de sportschool vertelde mij dat hij een eerste kuurtje wou gaan doen en dat wil hij als volgt doen.
    4 weken dianabol op (30 mg per dag) en daarna 4 weken winstrol op 40 mg per dag).
    Ik verlede hem dat ik het geen goede kuur vond omdat je meestal na de 3 de week pas reseltaat krijgt bij Winstrol en dianabol.
    Maar volgend een ander was het een goeie kuur.
    Graag wil ik van jullie hier ook een mening over en vraag me af of jullie het met mijn mening eens zijn.
    Maar ja,als hij het doet kan ik in iedere gevel het reseltaat zien.

Alvast bedankt.

wat ik er van weet is het indd zo dat je na 3 weken pas resultaat boekt.

alleen volgens mij is het niet goed die 2 te combineren omdat ze bijden erg aan slaan op je lever.
    one goal: power and mass

Comment

Wat wil je gym maat bereiken?

Ik zou 1 van de 2 6 weken nemen.
      En na 3 weken pas iets merken????
      Binnen een week moet je resultaat merken met beide producten.
      Who's the Chef

Comment

Als je maatje masse wilt zou ik gaan voor de dboll

wilt ie droger worden zou ik gaan voor winst

this maar wat je wilt bereiken,

maar idee van been zou ik dan ook aanhouden!
        Ennee 3 weken dat is met injectie test enzo dan merk je pas wat na 3a 4 weken. Sterker nog met win dat moet je naar paar dagen al voelen/merken

Greetzz

Comment

Originally posted by annevdploeg View Post
          wat ik er van weet is het indd zo dat je na 3 weken pas resultaat boekt.

alleen volgens mij is het niet goed die 2 te combineren omdat ze bijden erg aan slaan op je lever.
          Lol, ge hebt nog nooit gekuurd, waarom dan antwoorden. Zowel dbol als winny werken direct. Ik zou ze echter niet combineren of de dosis aanpassen.

Grtz

Comment

hoe kom jij er bij dat ik niet gekuurd heb.

en btw je hoeft niet te kuren om het te weten.

en ik bedoelde dat je het ziet.
            one goal: power and mass

Comment

Ja ja lul er maar wat moois van.
              Als je er niks van weet kun je beter niks zeggen kerel.
              En wilde gok advies heeft niemand wat aan.
              Who's the Chef

Comment

kuur

Inderdaad geen goeie kuur, snap het zowieso niet want ze zijn anders werkend dus in ware neem je 2 verschillende kuren door elkaar heen....Ik ben zowieso al niet weg van die winstrol maar ja dat is voor iedereen een eige keuze. Mocht het dan toch gedaan worden hou het dan op 1 van de 2 en niet allebei, weet wel dat die pillen echt wel een stuk slechter voor je zijn dan een spuit, ik heb echt heeeeeeeeel veel dianabol geslikt vroeger maar dat was omdat ik toen de tijd er niet veel van wist en ik niet wist dat het zo slecht was... hou het met pillen echt maximaal op 6 weken en niet langer.

succes

Comment

o ja

o ja en voor de duidelijkheid die pillen werken meteen, zoals dianabol gaat na ongeveer 2 a 3 uur je bloed weer uit daarom moet je die verdelen over de dag...... dat is de reden dat ze vaak 40 a 50 mg over de dag verdelen zodat het constant in je lichaam zit........

Comment

Originally posted by leroyw View Post
                    o ja en voor de duidelijkheid die pillen werken meteen, zoals dianabol gaat na ongeveer 2 a 3 uur je bloed weer uit daarom moet je die verdelen over de dag...... dat is de reden dat ze vaak 40 a 50 mg over de dag verdelen zodat het constant in je lichaam zit........
                    Als je iets uit wil leggen leg het dan goed uit en praat over halfwaardetijd. Bij dianabol is dit 4,5 tot 6 uur.
                    Halfwaardetijd is de tijd, die nodig is om de plasma concentratie tot de helft van de uitgangswaarde te doen dalen. Voor het verdelen van de verschillende doses van een oraal middel over de dag, is deze halfwaardetijd heel belangrijk.
                    Daarom neemt men bijvoorbeeld 20mg s'morgens op nuchtere maag en 20 mg 's avonds, niet tijdens een maaltijd.

Grtz.
                    Last edited by Castaway; 17-08-2007, 17:57.

Comment

uitleg

Misschien is de uitleg wel te makkelijk, maar als je denk aan olivier b. bommel

ALS JE BEGRIJPT WAT IK BEDOEL.......

Comment

Je info klopte gewoon niet.

Allereerst is de halfwaardetijd van dianabol geen 2 tot 3 uur, maar 4,5 tot 6 uur.
                        Ten tweede is het niet uit het bloed, maar de concentratie is gehalveerd.

Dat stoorde mij.

Grtz.

Comment

Het is en blijft een discussie forum dus brand maar las met ieders commentaar
                          Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X