Slaapproblemen/GHB?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Slaapproblemen/GHB?

Heb al maand of 2 onrustige nachten en zo. Ben bezig met sus-deca nog steeds.....
    nou heb ik van t weekend ghb gekregen van een maat, tering ik sliep als een motherfucker. Iemand hier ervaringen mee? Heb begrepen dat GHB niks afbreekt in je lichaam....iemand andere opvattingen hieromtrent? Heb ook wel eens gehoord ergens dat veel bodybuilders het nemen voor nachtrust, omdat je er zo diep op slaapt.

Ik heb wel is gaba genomen dat is legaal en werkte bij mij prima.
    Misschien eet je toch teveel voor het slapen.
    Who's the Chef

Comment

rust is groei.
      klopt dus idd.
      nadeel: verslaving en gewenning
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ok en verder geen nadelen? XTC vreet je hersens op, coke vernaggelt je hart etc etc. Iemand iets over GHB? Google kon ik niet echt bevredigend antwoord vinden (heb ff snel gekeken)

Comment

wat is bevredigend dan? dat je er wat van krijgt?
          voorzover ik weet niet echt nadelige zaken.
          zolang je maar normaal doet
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

GHB koop je meestal in vloeibare vorm als een helder, zoutsmakend drankje in een flesje. Je kunt het ook in poedervorm krijgen. GHB was vroeger een narcosemiddel bij operaties en een slaapmiddel. Door de bijwerkingen wordt het nu niet meer gebruikt. Bodybuilders gebruiken soms GHB omdat men denkt dat het zorgt voor meer groeihormonen.

GHB is een lichaamseigen stof. Dat wil beslist niet zeggen dat het goed voor je is. Je lichaam maakt slechts heel kleine hoeveelheden GHB. De hoeveelheid GHB die je doorgaans als drug neemt is veel groter. Daar zit je lichaam niet op te wachten!

Genjuro die weet er alles van die heeft ooit in een topic uitgelegd hoe en wat de werking is voor spier(opbouw/behoudt) heb al geprobeerd te zoeken maar topic niet trug kunnen vinden
            ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
            We like it
            ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Het is heel tegen strijdig, het schijnt te zorgen voor meer groeihormoon, dus dat is opbouwend; maar daar een tegen ook voor meer cortisol dus afbraak.
              1-1 is niks. Je slaapt er zeker als een roos van, ik kan het weten, heb het vroeger zeer veel gebruikt.
              Alleen een GHB verslaving, is iets waar je niet op zit te wachten, je gaat al heel snel merken dat die diepe slaap steeds korter wordt, daarna merk je dat je wakker word tijdens je nachtrust en daarna dat je nadat je wakker wordt niet meer verder kan slapen voordat je wat inneemt. Dit heb ik helaas ook meegemaakt. De volgende stap is het zo dat je ontwennings verschijnselen krijgt als je het niet neemt, dit heb ik gelukkig niet mee gemaakt, maar dit schijnt wel op een gegeven moment zo heftig te kunnen zijn dat je er aan dood gaat als je het niet neemt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X