Wat is jou doel !!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat is jou doel !!

Misschien een leuk opening om iedereen de kans te geven om te zeggen wat zijn of haar doel is te bereiken met fitness, wat is jou beweegreden om te trainen???

waarom post je dit nu bij anabolen...?

Comment

Mijn doel; vroeger was ik een iel mannetje waarbij je bijna alleen maar botten zag haha. inmiddels ben ik iets gespierder geworden en het gaat steeds beter.

Mijn doel voor de komende 2 maanden = 5kg zwaarder worden dmv trainen en voeding.

Doel voor dit jaar; Borst groter krijgen en een sixpack.

Comment

Mijn doel is om wat droger te worden voor de zomer van 2008
        Dus ik heb nog ff

Ga begin maart beginnen met cutten...
        Nu gewoon verder met MASSA.

Grtz.
        Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

ik was ook een iel mager kereltje van 61kg op mn 19e. foto dat ik 18 was liet ik pas aan mn vrouw zien, die dacht dat ik daar 13 was. :S
          dusss
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ah dan is er dus nog hoop voor mij

Nu 3kg aangekomen in 1,5 maand dus we gaan gewoon nog een paar jaar door, ik wil naar de 75 kg toe, en als ik dat heb gehaald misschien nog wel verder!

Maar ja, m'n voeding was eerst ook bar slecht, geen ontbijt, meerendeel slecht voedsel, en nu mijn voeding een stuk beter is zal 't waarschijnlijk ook wel een stuk sneller gaan 't eerste jaar. Ga ik vanuit in ieder geval
            An eye for an eye makes the whole world go blind

Comment

100 droog voorlopig met 1.82. Makkelijk haalbaar met voldoende inspanning. Gaat wel lukken aangezien ik steeds gemotiveerder ben.

Comment

thx

thx allemaal voor reacties..........

Mijn doel is de 100 kilo te halen met de 17% vet die ik nu heb.....

weeg nu bijna 96 kilo en begonnen met kuur dus moet lukken, alhoewel ik niet zo zeer weet of deze kuur wel goed is, ben met 2de week gister begonnen en 1 kilo aangekomen...............we wachten het af...

mijn volgende doel is 110kg maar ja dat is nog wel ff weg...

iedereen bedankt voor support hier en wens iedereen veel succes.

Comment

o en sandero waarom ik die hier gepost heb?

Eigenlijk om dat ik alleen maar in deze forum bezig ben op dit moment, anders kan ik straks zelf niet meer volgen waar ik wel en niet heb geschreven....

En eerlijk gezegd ging ik ervan uit, zo van wat is jou doel met of zonder anabolen....

ben gewoon benieuwd wat beweegredenen zijn voor mensen om te sporten,anabolen te gebruiken enz....

Ik denk dat veel mensen as gebruiken om dezelfde reden... ( ik zei DENK haha )

Comment

mijn goal is in dit rond februari 2008 me bulk te eindigen met 105-110kg.. das dus nog+ 10kg in 6maanden word een flinke klus!(enige voordeel isdat ik erg laag sta in bf dus mag ook wat vet kg's zijn)

Comment

Geen doel meer, gewoon je eigen afbeulen, meer niet, na 24 jaar in de sport, heb je alles wel gezien en gehoord.
                      En de tijd van wedstrijden, kuren etc. heb ik wel gehad.

Grtz.
                      Last edited by Castaway; 19-08-2007, 09:51.

Comment

massa krijgen en dikker worden.
                        als je groot, zwaar en sterk bent ben je een beer .

Comment

veel massa en vet % naar beneden werken.

doel is sixpack voor zomer 2008.

ben op tijd begonnen.

zit nu aardig buikje dus is wel nodig.
                          maar het gaat me lukken.
                          one goal: power and mass

Comment

doel is trouwens: zomer 2009 weer beetje droog en groot staan. dat betekent rond 100kg met procentje of 10-12 vet. wordt zware dobber. weet niet hoelang die rechterkant blijfthangen
                            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

mijn doel is mooi naturel door gaan richting de 105kg met een bf van 13a14% ben nu 100kg met bf14% ''I'm proud to this is all natural babe!!"
                              ''I'm proud to this is all natural babe!!"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X