Misschien een leuk opening om iedereen de kans te geven om te zeggen wat zijn of haar doel is te bereiken met fitness, wat is jou beweegreden om te trainen???
Wat is jou doel !!
Collapse
X
-
Mijn doel; vroeger was ik een iel mannetje waarbij je bijna alleen maar botten zag haha. inmiddels ben ik iets gespierder geworden en het gaat steeds beter.
Mijn doel voor de komende 2 maanden = 5kg zwaarder worden dmv trainen en voeding.
Doel voor dit jaar; Borst groter krijgen en een sixpack.
Comment
-
Ah dan is er dus nog hoop voor mij
Nu 3kg aangekomen in 1,5 maand dus we gaan gewoon nog een paar jaar door, ik wil naar de 75 kg toe, en als ik dat heb gehaald misschien nog wel verder!
Maar ja, m'n voeding was eerst ook bar slecht, geen ontbijt, meerendeel slecht voedsel, en nu mijn voeding een stuk beter is zal 't waarschijnlijk ook wel een stuk sneller gaan 't eerste jaar. Ga ik vanuit in ieder gevalAn eye for an eye makes the whole world go blind
Comment
-
thx
thx allemaal voor reacties..........
Mijn doel is de 100 kilo te halen met de 17% vet die ik nu heb.....
weeg nu bijna 96 kilo en begonnen met kuur dus moet lukken, alhoewel ik niet zo zeer weet of deze kuur wel goed is, ben met 2de week gister begonnen en 1 kilo aangekomen...............we wachten het af...
mijn volgende doel is 110kg maar ja dat is nog wel ff weg...
iedereen bedankt voor support hier en wens iedereen veel succes.
Comment
-
o en sandero waarom ik die hier gepost heb?
Eigenlijk om dat ik alleen maar in deze forum bezig ben op dit moment, anders kan ik straks zelf niet meer volgen waar ik wel en niet heb geschreven....
En eerlijk gezegd ging ik ervan uit, zo van wat is jou doel met of zonder anabolen....
ben gewoon benieuwd wat beweegredenen zijn voor mensen om te sporten,anabolen te gebruiken enz....
Ik denk dat veel mensen as gebruiken om dezelfde reden... ( ik zei DENK haha )
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...6 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment