Clenbuterol na Winstrol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Clenbuterol na Winstrol

Wat je hier veel hoort als eerste kuurtje is een winstrol only.
    Wat als je daar nou 2 weken + 2 weken (2 weken op, 2 weken af, 2 welen op) clenbuterol naderhand aan toevoegd?

Zal je dan nog droger worden maar wel wat afvallen, of zal je misschien nog 1 kilo spiermassa aankomen of behoud je je gains dan alleen nog beter dan normaal na een winny kuur?!

Ik denk dat dit niet echt de juiste combinatie is van winstrol 2 weken + 2 weken (2 weken op, 2 weken af, 2 weken.
    Probeer gewoon winstrol voor 6 weken 40 mg per dag.
    Dan kan je altijd na een half jaartje nog voor alleen de clenbuteron gaan.

Comment

kuurtje

ik heb clenbuterol ook nog nooit gebruikt en durf daar niet echt een goed antwoord op geven, mocht je het gaan doen hou ons ( of mij ) dan op de hoogte hoe je het ervaart als je wilt...

Comment

Jullie begrijpen mij verkeerd, eerst inderdaad een week of 6 winstrol, en daarna de clen.

Comment

wrom niet tegelijk dan?
          wat is je eigen gedachte? dat anti katabole verhaal?
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Uhm ja Bruce, ik dacht dat je dan je gains nog beter kan vast houden of misschien zelfs 1 kilo nog te kunnen winnen omdat het schijnt dat het de eerste 2 weken ook spieropbouwend kan werken?

Comment

tis een theorie. ik zou zeggen : probeer het

Comment

Ja ha, Bruce. Kan het proberen alleen ik hoopte eigenlijk dat een ander het voor me zou proberen of al geprobeerd heeft. Het is ook zonde als je je eerste kuurtje weer zelf verkloot, of niet?! (thans de gemaakte gains)

Comment

ja, maar zo is iedereen wel es op zn bek gegaan. en iem. moet de eerste zijn. je naam zal genoemd worden als het blijkt te werken

Comment

Ik denk er nog effe over na.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X