gevoel van anabolen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• gevoel van anabolen

Mensen die met een kuur bezig zijn of hebben gedaan, zou ik graag ervaring extra van op willen doen hoe hij of zij zich voelde en of hij of zij merkte dat het karakter veranderde tijdens/na de kuur..
    Misschien moeilijk uit te leggen, ik merk er zelf ook niet veel van alleen dat ik wat sneller geirriteerd ben tegen de gene die het dichtste bij je staan..

Iemand ervaring mee??

P.s. Als het mogelijk is welke kuur had/heb je gebruikt met deze veranderingen?

met de kuren waar deca/ testo inzat, altijd:

1. arrogant,het interesseerde allemaal niks. heb mn eigen vriendin, huidige vrouw wel aan het janken gehad, en dan ongeinteresseerd op dr neer zittn kijken en gezegd: wat zit je nou fokking te janken het helpt je toch niet..... tranen biggelen. je snapt later niet hoe je haar zoiets aan KAN doen.

2. super geil constant hele dag door, wat minder mooie vrouwen zijn ook een lust voor je oog/ sjaak daarbeneden

3. om kleine irriterende dingetjes, vooral op de weg, zeer snel aangebrand en dan wel zo dat je het bloed naar je hoofd voelt stijgen en helemaal opzwelt voor je gevoel, en verschrikkelijk, ik bedoel dus echt asociaal verschrikkelijk kwaad worden. zo kwaad dat niks meer uitmaakt. al moet je door muren, of ongelukken veroorzaken.

conclusie: snel kwaad, geil en een grote lul. letterelijk en figuurlijk dus

sjah... tis niet anders

ps... dat arrogant enzo is niet constant. alleen in bep. situaties. alles tijdens kuren hangt af van situaties. je kan ook zeeeeer goed voor iem. zijn.
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

gevoel

haha, bruce sorry voor het lachen, maar bekende dingen vliegen voorbij...

bedankt voor mail...

Comment

lol. dit heet reply. geen mail.
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

denk dat iedereen het wel met bruce eens is. vooral regel 1
          The oxynator

Comment

mja ik niet echt, maar ik ben altijd al vrij arrogant en agressief, zit in mn genen zeker

Ik voel vrij weinig van een kuur, mede omdat ik altijd lage doseringen neem zeker... Betere pomp, vlugger herstel, wisselend libido. Mijn meisje weet niet dat ik kuur, en ze mag het ook niet weten. Tot nu toe heeft ze er geen id van. Ik was groter toen ze me leerde kennen dan nu dus ja
            the one and only tabata overlord

Comment

Je zou er meer zelfvertrouwen door krijgen of noem het gewoon arrogant worden

Lijkt me wel es leuk
              The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Comment

ja ja

Genjuro , jij spuit zeker vis olie haha

Comment

neh, lijnzaadolie...
                  the one and only tabata overlord

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...