oximetholone

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• oximetholone

ik wil meer weten over een kuur met oxymetholone,wie kan mij hier meer overe vertellen en resultaten/uitwerking en de toepassing ervan

komop ouwe... gelijk weer aan de oxy?
    ff paar maandjes weer trainen, buikje eraf (lukt je met oxy niet) en dan lekker kuurtje testo-deca en 't komt weer helemaal goed.
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

oxy.. zelf vind ik het topspul.
      heb het meerder malen gebruikt en goede resultaten mee gehaald.
      En de meeste enge verhalen vallen reuze mee. Want heb nog nooit ergens last van gehad. kunt er goed mee gainen mits goede voeding enz. Maar zoals bruce als zei. beter test/deca gebruiken. ivm je lever dat ook fijner vind.
      The oxynator

Comment

ox

er wordt het eerste jaar niet gekuurd met chemie,eerst weer een beetje conditie,afvallen en weer een beetje de goede ballans vinden.
        ik zou voor mn ongeluk gaan beginnen met dit spul.
        het was een aanrader van een paar kennisen maar wil er eerst meer van weten vandaar deze vraag.

Comment

oxy wordt vooral gebruikt door powerlifters vlak voor ze een wedstrijd hebben. erg sterk worden voor een bep. periode. maar tevens slechte bloedspiegel. dikke kop, veel vocht etc. zeker geen spul voor recreant. alleen hebben we op bodynet een fervent fan van oxy en dat is x-tripiot
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
            alleen hebben we op bodynet een fervent fan van oxy en dat is x-tripiot
            tja it works for me
            The oxynator

Comment

Ik heb nu zelf wat oxies geprobeerd in combi met masteron en krijg helemaal geen plof kop. Neem wel eod wat arimidex.

Grtz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X