Prop van Virormone

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Prop van Virormone

Kent iemand de 2ml breekampullen van dit merk? Heb nog nooit, behalve deca norma en durabolin een ampul met 2ml gehad/gezien. Volgens mij is het 100mg/ml;

is volgens mij 100mg per 2ml, dus 50mg per ml.
    is de beste prop die er ooit gemaakt is.
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Heerlijk spul heb er net 2 in mn reet geduwd....
      It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

super goeie test waar je veel resultaat mee haalt vind het de beste test.

Comment

spuit wel zwaaaaar irritant in spuiten met rubber dopje. dan krijg je je olie er haast niet uit. dus spuitjes met harde plastic drukvlak

Comment

Originally posted by bruce View Post
            spuit wel zwaaaaar irritant in spuiten met rubber dopje. dan krijg je je olie er haast niet uit. dus spuitjes met harde plastic drukvlak
            ja daar zeg je wat idd eergister eerste gezet en ik moest persen als een malle.
            Ik zet het overigens samen met 1ml masteron 100mg van GS.

Comment

keep us posted.
              en je zou er goed aan doen bij een apotheek spuiten te halen waar geen rubber in zit. dan heb je geen last.

Comment

Originally posted by NastyDjango View Post
                ja daar zeg je wat idd eergister eerste gezet en ik moest persen als een malle.
                Ik zet het overigens samen met 1ml masteron 100mg van GS.

heb je de masteron gemixt met de viromone?, of apart gezet?.

Comment

Het is allebei op oliebasis dus gewoon gemixed, no problem!
                  Overigens voor de volledigheid, ik neem ook 2 dagen op 2 dagen af clen erbij en ik meot zeggen het gaat na 4 dagen al top. Begin nu al strak te trekken.

Comment

Originally posted by NastyDjango View Post
                    Het is allebei op oliebasis dus gewoon gemixed, no problem!
                    Overigens voor de volledigheid, ik neem ook 2 dagen op 2 dagen af clen erbij en ik meot zeggen het gaat na 4 dagen al top. Begin nu al strak te trekken.
                    viromone is geen oliebasis maar waterbasis dat kun je niet mengen.

Comment

fout! is wel op oliebasis, baricade.
                      is hele dunne olie. !!

Comment

fout! is wel op oliebasis, baricade.
                        is hele dunne olie. !!
                        ja idd je hebt gelijk had hier nog een verpakking liggen en er ff op gekeken stond idd olie basis, dacht dat het waterbasis was omdat het zo dun is.
                        maar dan kun je het nog nie mixen met de masteron van gs die olie is veel dikker. viromone moet je gewoon apart zetten.

Comment

Nou deze propjes zijn op oliebasis en mijn contact zei dat t virormone was......het staat ook in t engels Testosterone Propionate.....
                          Test prop op waterbasis heb ik trouwens nog nooit van gehoord, dacht dat alleen test suspensie op waterbasis was....
                          Maar nogmaals, deze prop en de mast heb ik gewoon gemengd zonder probleem

Comment

voordeel van deze prop is dat je met een heel dun naaldje kan zetten. dus die voel j eamper. that's all.
                            masteron weet ik niet of het dik of dun is. maar als je toch al zet kan je ze imo net zo goed tegelijk zetten. of het dik of dun is. olie is olie lijkt me, alleen zou ik dat moeten testen om hard te maken. heb het nog niet geprobeerd

Comment

voordeel van deze prop is dat je met een heel dun naaldje kan zetten. dus die voel j eamper. that's all.
                              masteron weet ik niet of het dik of dun is. maar als je toch al zet kan je ze imo net zo goed tegelijk zetten. of het dik of dun is. olie is olie lijkt me, alleen zou ik dat moeten testen om hard te maken. heb het nog niet geprobeerd
                              ja ik zette het ook altijd met een heel dun naaldje in de schouder. ja olie is olie maar denk nog wel dat er verschil zit tussen dikke olie en dunne olie, ik zou het niet mengen in ieder geval, zou het gewoon apart zetten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X