Kent iemand de 2ml breekampullen van dit merk? Heb nog nooit, behalve deca norma en durabolin een ampul met 2ml gehad/gezien. Volgens mij is het 100mg/ml;
Prop van Virormone
Collapse
X
-
Originally posted by bruce View Postspuit wel zwaaaaar irritant in spuiten met rubber dopje. dan krijg je je olie er haast niet uit. dus spuitjes met harde plastic drukvlak
Ik zet het overigens samen met 1ml masteron 100mg van GS.
Comment
-
Originally posted by NastyDjango View PostHet is allebei op oliebasis dus gewoon gemixed, no problem!
Overigens voor de volledigheid, ik neem ook 2 dagen op 2 dagen af clen erbij en ik meot zeggen het gaat na 4 dagen al top. Begin nu al strak te trekken.
Comment
-
Originally posted by bruce View Postfout! is wel op oliebasis, baricade.
is hele dunne olie. !!
maar dan kun je het nog nie mixen met de masteron van gs die olie is veel dikker. viromone moet je gewoon apart zetten.
Comment
-
Nou deze propjes zijn op oliebasis en mijn contact zei dat t virormone was......het staat ook in t engels Testosterone Propionate.....
Test prop op waterbasis heb ik trouwens nog nooit van gehoord, dacht dat alleen test suspensie op waterbasis was....
Maar nogmaals, deze prop en de mast heb ik gewoon gemengd zonder probleem
Comment
-
voordeel van deze prop is dat je met een heel dun naaldje kan zetten. dus die voel j eamper. that's all.
masteron weet ik niet of het dik of dun is. maar als je toch al zet kan je ze imo net zo goed tegelijk zetten. of het dik of dun is. olie is olie lijkt me, alleen zou ik dat moeten testen om hard te maken. heb het nog niet geprobeerdeen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by bruce View Postvoordeel van deze prop is dat je met een heel dun naaldje kan zetten. dus die voel j eamper. that's all.
masteron weet ik niet of het dik of dun is. maar als je toch al zet kan je ze imo net zo goed tegelijk zetten. of het dik of dun is. olie is olie lijkt me, alleen zou ik dat moeten testen om hard te maken. heb het nog niet geprobeerd
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
Kanaal: Trainingslogjes
14 uur geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
2 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...5 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -