sustanon 500 of 750

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• sustanon 500 of 750

beste bb

Het is al weer 4 maanden terug dat ik klaar was met mijn kuurtje
    week 1tot 10 500sus, 300 tren
    week 1tot 4 40mg dianabol

Word weer tijd voor wat nieuws;
    week 1 tot 12 sus 500 oftog 750
    week 1tot 12 tren 400
    week 1tot 6 oxy 100mg

ben 183 was vorige keer van 87.5 naar 94 gegaan weeg nu 91 s'ochtends schonn an die hake
    Zit dus een beetje van die sus 500 of 750

sus

als je goeie sustanon hebt zou je normaal aan 500 al genoeg hebben dat is een ding wat zeker, welk merk heb je en weet je zeker dat het goed is.
    Ik zou na een kuur met sus toch een andere proberen bv enanthate of zo, zodat je lichaam ook niet constant aan dezelfde anabool went.

voor rest ziet de kuur er goed uit.

ga je voor kracht of gewoon om groot te worden?

Comment

ik zou voor 500mg sust gaan, al vind ik 12 weken wel vrij lang.

Comment

Ik was zeer tevreden met me vorige kuur vandaar een beetje het zelfde doe.
        Me vorige kuur had ik sus van organon waar ik tog een paar ampullen tussen had zitten die egt verkeerd braken raar majah werkte wel
        En ik had trenbolone van international pharma 150
        Dianabol van generic sup

Nu word het sus van golden gear en tren ook
        oxy van epl

tes en deca was me eerste kuur op 250/200 van gg was ook tevreden maar ik werd een beetje down van die shit

Me laatste vond ik egt lekker maar in de 7de 8ste week viel ie een beetje dood leek wel dus als ik dit nou weer krijg weet iemand dan nog een oppeppertje tes prop en tren a erbij of dan pas in 7de 8ste week met 750 beginnen

Comment

kracht is trouwens vanzelf spreekend vocht vind ik juist wel lekker ik ga gewoon om soo groot mogelijk te worden
          wil ook niet extreem droog worden podium werk is niks voor mij

Comment

Kleine aanpassingen en wel als volgt:

tren stoppen in wk 10. Tren is 19-nor variant en is zwaar onderdrukkend. Eindigen op test zal je herstel iets bevorderen.

Oxy op 4wkn houden. Het schijnt erg giftig te zijn.

Succes met je kuur!

Comment

neem gwoon es 500 enanthaat en 400 deca. ga je als een tiet
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Maar we willen toch een tiet juist voorkomen?

Comment

Zit nu wel een beetje te twijfelen om in plaats van tren een deca op 400 te zetten.
                  Eerst maar ff w8en totdat ik het spul een keer binnen krijg ben alweer 3 weken veder schiet niet op.

Comment

zou zeker weten deca nemen ipv tren. minder prikken, je heb ut nog niet eerder gehad, je bent fan van vocht en deca is gwoon superbbbbb

Comment

deca of norma

Geloof me pak die norma'tjes die zijn super super, slaat beter aan dan deca... ik hoop voor je dat alles op tijd komt zodat je kan beginnen, ik weet hoe verrot het is als je zit te wachten....

Comment

norma ipv deca? norma is merk, ze hebben o.a. deca. en meestal gebruikt men deca van norma. je bedoelt cker norma deca ipv deca van gg of gs ofzo?

Comment

yep

ja sorry bruce dat bedoelde ik, voor het groot worden zijn die norma's ( deca ) gewoon heel goed, en beter vaak dan de gewone deca durabolin, waarom? weet ik eigeniljk niet haha, maar ik heb verschillende deca's gebruikt en ik denk als je de goeie norma hebt dat 1 van de beste is op de markt.

Comment

Je kunt niet ieder kuur met elkaar vergelijken. Er komt meer bij kijken dan alleen maar injecteren. Is je voediing/training/rust hetzelfde geweest bijv. En de dosering van middelen, stack van middelen, hoe lang de rustperiode was tussen die kuur en de vorige etc.

Comment

yep

heb je gelijk in, maar ik denk dat dat al vanzelfsprekend is.... ik had het er gewoon over dat die norma onwijs goed waren, ik had het niet over het algeheel als je de topic leest

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X