ken iemand deze deca of heeft iemand deze deca eerder gebruikt zijn 2ml flesje met 200mg/ml is dus 400mg per vial. van holland m.c
deca vinone 200
Collapse
X
-
deca vinone
Ik zal even een foto'tje plaatsen voor de geinteresseerde. Ik denk dat ze wel heel goed zijn, juist omdat ze niet vaak voorkomen worden ze ook nog niet vervalst, maar ik ben het ff aan het uitzoeken zodra ik wat weet horen jullie het. zie plaatje....Attached Files
Comment
-
Ik vond dat plaatje al bekend voorkomen, en inderdaad er staat op een Amerikaans board ook iets over Deca Vinone.
Deca Vinone? - Anabolic Steroids - Steroid.com / Anabolic Review Forums
Grtz.
Comment
-
Originally posted by Castaway View PostIk vond dat plaatje al bekend voorkomen, en inderdaad er staat op een Amerikaans board ook iets over Deca Vinone.
Deca Vinone? - Anabolic Steroids - Steroid.com / Anabolic Review Forums
Grtz.To grow or not to grow that's the questionalle kilo's moeten eerst naar binnen
Comment
-
plaatje
Ja ik heb dat plaatje ook van daar, zodat iedereen kan zien waar het omgaat.
Nogmaals er is weinig bekend over vinone, je hebt dus kans dat dit gewoon goed spul is, zodra handelaren merken dat er geld in zit of dat het echt goed is word het meteen nagemaakt, wees dus snel als je het wilt proberen hahah...
Comment
-
Originally posted by leroyw View PostNogmaals er is weinig bekend over vinone, je hebt dus kans dat dit gewoon goed spul is, zodra handelaren merken dat er geld in zit of dat het echt goed is word het meteen nagemaakt, wees dus snel als je het wilt proberen hahah...een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
test
Wie word de eerste testpersoon???
wie test ze en kan zeggen hoe ze zijn.........ik kan ze ook krijgen maar ik heb me kuur al liggen, misschien na deze kuur maar dat is nog een eindje weg....
Ik ben ook erg benieuwd hoe ze zijn, je hoeft misschien minder te nemen maar ja deca blijft deca, ik heb altijd wel het idee dat deca goed werkt... voordeel van deze is dat je minder hoeft te nemen en misschien 800mg kan nemen vanuit 2 flesjes..
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 hour ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...3 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment