testo..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• testo..

Nu wil ik het eigenlijk wel weten..... ik heb een artikel gelezen dat als je bv 500 mg enanthaat neemt je vaak vocht vasthoud en niet ultiem groeit, er stond in het artikel dat je 1000mg per week nodig hebt om het maximale uit je groei te halen in een kuur omdat je bij 500 niet genoeg binnen krijgt.

Weet iemand hier iets van of ervaring mee, ik zit dus nu te twijfelen om het gewoon op 1000 per week te gaan houden.

Originally posted by leroyw View Post
    Nu wil ik het eigenlijk wel weten..... ik heb een artikel gelezen dat als je bv 500 mg enanthaat neemt je vaak vocht vasthoud en niet ultiem groeit, er stond in het artikel dat je 1000mg per week nodig hebt om het maximale uit je groei te halen in een kuur omdat je bij 500 niet genoeg binnen krijgt.

Weet iemand hier iets van of ervaring mee, ik zit dus nu te twijfelen om het gewoon op 1000 per week te gaan houden.
    gelul, met 1000mg hou je nog meer vocht vast.

Comment

bedoel je dit artikel??? dis een stukje dr uit

Bijverschijnselen?? Ik wil met je wedden dat de bijwerkingen van een gram testosteron per week niet veel verschillen of zwaarder zijn dan wat je kan verwachten met 400-500 gram per week. Maar de resultaten die je ziet met een gram per week..wow!

Een groot verschil!!

ik zou ook denken hoe hoger de dosis hoe meer/groter (kans op) bijwerkingen
      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
      We like it

Comment

......

ja je zal best wel meer bijwerkingen krijgen, ik weet ook niet meer waar ik dat artikel precies heb gelezen kan het niet meer terug vinden, maar wat er stond sprak me toch wel aan kan het alleen niet helemaal meer voor me halen, er stond zoiets van als je 500mg neemt dan slaan je spieren vocht op, maar zodra je 1000mg neemt dan gaan je spieren echt groeien, als ik het nog kan vinden zal ik het wel even plaatsen.

Comment

Originally posted by leroyw View Post
          ja je zal best wel meer bijwerkingen krijgen, ik weet ook niet meer waar ik dat artikel precies heb gelezen kan het niet meer terug vinden, maar wat er stond sprak me toch wel aan kan het alleen niet helemaal meer voor me halen, er stond zoiets van als je 500mg neemt dan slaan je spieren vocht op, maar zodra je 1000mg neemt dan gaan je spieren echt groeien, als ik het nog kan vinden zal ik het wel even plaatsen.
          met 500mg slaan je spieren vocht op maar met 1000mg slaan je spieren ook vocht op. met 500mg gaan je spieren echt groeien, maar met 1000mg heeft nie echt meer waarde hoe meer je er in gooit hoe eerder je spiercellen verzadigd zijn 750mg op zijn max.

Comment

ok

ok bedankt in ieder geval.......... hou het voorlopig wel ff op 500 tot week 4.

Comment

500mg op 15 weken zeker voorkeur op 10 weken 1000. 1000 is sowieso van de zotten. tenzij je met gh in de weer bent.
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
                500mg op 15 weken zeker voorkeur op 10 weken 1000. 1000 is sowieso van de zotten. tenzij je met gh in de weer bent.
                precies ken mensen duwen er 2 grm in maar zijn dan ook met hgh en insuline bezig maar goed die zijn in een ander segment bezig verdienen hun geldt met bb zegmaar

dus of het een meerwaarde heeft blijkbaar wel
                We like it

Comment

en over welk kuurverleden spreken we dan, zeggen ze daar iets van in het artikel, kan me wel voorstellen dat er mensen zijn , die al groot van natura zijn of die al veel drugs en medicijnen geslikt hebben en hierdoor hun lichaam al veel gewoon is,die dan beter 1 gr nemen ipv 500mg.

Echter is na de 1 gr het volgende 1,250 gr en zo verder en dan kan je niet veel meer gewone kuren doen en moet je al naar de hgh gaan, zou erg zijn na de tweede kuur

Grtz
                  stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X