nolvadex

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nolvadex

Ok de vraag, hoeveel volstaat van nolvadex per dag, bedoel de standaard is meestal iets van 20mg op een dag.........

Kan of moet je meer nemen? wat is het effect als je meer neemt, gaat het dan sneller weg dat blokkie of wat...

wat kan ik me er bij voorstellen en wat is nou het beste aantal mg dat je per dag kan nemen?

groet

de hoeveelheid zal ook afhankelijk zijn van wat voor kuur je gebruikt heb.
    En van je lichaams gewicht.

Comment

nolva

ik kuur nu met 150mg oxy per dag voor ongeveer 5 weken ga ik dat doen en heb 400mg deca norma en 500 mg enanthaat en die doe ik voor 10 weken.

met de spuit zit ik net in me 2de week en met oxy ben ik nu 3 weken bezig...
      ik voel een klein beetje gyno opkomen dus ben vandaag met 20mg begonnen, maar als bv 30 mg beter is of 40mg zou ik dat graag willen weten want wil gewoon dat het goed gaat. heb nog nooit eigenlijk nolva erbij gebruikt maar hoor er heel veel van dus heb het ook aangeschaft.

Comment

40-40-20-20
        40-40-40-40

is de standaard voor je nakuur
        kan topic niet meer vinden is ooit door mr symtry aangetoond

ik zou btw met 40 beginnen daarna verlagen kijken of trug komt dan weet je ongeveer wat t effectiefst is voor jou

deca zou ik 1 week eerder mee stoppen maw test verlengen naar 11 wkn

of t weggaat ligt er aan in welke fase zich heeft ontwikkeld, aan je verhaal te lezen ben je er vroeg bij en dikke kans dat t wegtrekt
        heb van horen zeggen dat zink ook helpt
        Last edited by onderhandelen; 16-10-2007, 22:38.
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
        We like it

Comment

Originally posted by leroyw View Post
          ik kuur nu met 150mg oxy per dag voor ongeveer 5 weken ga ik dat doen en heb 400mg deca norma en 500 mg enanthaat en die doe ik voor 10 weken.

met de spuit zit ik net in me 2de week en met oxy ben ik nu 3 weken bezig...
          ik voel een klein beetje gyno opkomen dus ben vandaag met 20mg begonnen, maar als bv 30 mg beter is of 40mg zou ik dat graag willen weten want wil gewoon dat het goed gaat. heb nog nooit eigenlijk nolva erbij gebruikt maar hoor er heel veel van dus heb het ook aangeschaft.
          Hoe kom je in godsnaam op het idee om 150mg oxy te gaan slikken als kickstart voor je deca test kuur?

Comment

oxy

ik gebruikte eerst gewoon 100mg de eerste week, maar heb dat sinds 1,5 week verhoogt naar 150 mg omdat het niet snel genoeg gaat maar ja dat is een discussie die ik beter niet kan aangaan, ik ga nu nog 1 week op 150mg en dan terug op 100mg, ik denk dat ik het heb gedaan omdat ik ook een week ziek ben geweest en ik gewoon wil dat het optimaal werkt... er is eigenlijk geen logische verklaring voor. Ik had eigenlijk zoiets van, mocht het nou niet echt de 50mg per pil geven dan krijg ik met 150 zowieso genoeg, ik wil gewoon knallen vind het zonde als ik straks met me kuur stop en dan zeg shit het is niet zo aangeslagen zoals ik wou had ik maar dit of had ik maar dat, zolang het goed gaat en ik verder geen bijwerkingen krijg hou ik het even hierop. vanaf de 3de week spuit ga ik dus gewoon weer op 100mg zitten aangezien dan ongeveer wel in die week me deca+enan gaat werken. Tot nu toe ben ik 4,5 kilo gegaind in die 3,5 week oxy.

Comment

nolva

onderhandelen jij zegt:

40-40-20-20
              40-40-40-40

is de standaard voor je nakuur

wat is het dan? 40 40 20 20 of 40 40 40 40? en nolva is voor tijdens de kuur zoals ik het weet niet voor de nakuur.

klopt het dat je nolva moet nemen zolang je gyno hebt? dus als het weg trekt kan je ermee stoppen of gewoon door mee blijven gaan in je kuur?
              groet en bedankt voor reply's

Comment

mr symtry kwam met een onderzoek daar is uit gebleken dat 40mg t meest effectieve was maw je mag kiezen
                ik doe bijv 40-40-20-20 werkt goed

@nolva is voor tijdens de kuur zoals ik het weet niet voor de nakuur.
                Klopt u right, gelukkig ben ik nog niet begonnen met kuren, thnx mate for the info kan ik daar rekening mee houden

@ klopt het dat je nolva moet nemen zolang je gyno hebt?
                Ja dus, bent er blijkbaar gevoelig voor, t is nog maar de vraag of gyno is dacht ik namelijk ook was t gwoon opgezete kliertjes dat er altijd was maw snel je naar de huis arts.

Heb je een nakuur en hoe ziet i er uit ?????

Hoe gaat t btw met je ziek zijn, hey waar zijn die pixxxx btw van test arubain??
                Last edited by onderhandelen; 17-10-2007, 17:32.
                We like it

Comment

hey

hey onderhandelen, thx voor reply...

Ik ga de nakuur misschien bestellen ik moet nog even kijken, maar als ik dat ga doen is het met clomid en hcg, maar ja aangezien ik ook gellijk over ga op de creatine die al een heel stuk van de klap opvangt weet ik niet of ik wel een nakuur neem... ik wacht hierna 10 weken, dus eerste 6 weken creatine dan nog 4 weken zonder iets en dan de volgende kuur.

over die pics, ik heb eerlijk gezegd nog weinig tijd gehad om die foto's te maken dus als ik tijd heb zal ik dat even doen.. het zijn in ieder geval diegene met zwarte stip.

Comment

je weet niet of je na zal kuren en mischien, creatine vangt de klap op tering meen je dit
                    je hebt toch eerder gekuurt of niet

ik ben nu bijna 5 mnden verder en ....., maar goed een ieder reageerd/ hersteld anders was btw op 200/250 lager als wat jij nu doet

veel suc6 leroyw
                    We like it

Comment

gekuurd

ja ik heb zo vaak gekuurd, het is echt niet zo dat je met hcg en clomid een wondermiddel in handen hebt, want de klap komt evengoed wel, ze zeggen dat je sneller hersteld van hcg en clomid, dat je lichaam weer sneller gaat produceren, maar ja ik kuur 10 weken op 10 weken af dan weer 10 weken op enz... dus ik zal niet heel veel last hebben van het afvallen daarom neemik ook creatine 50mg per dag de eerste week en dan 5 weken 25mg...

Ik zei ook al ik weet nog niet of ik ga nakuren ik moet even bekijken hoe alles verloopt, ik heb natuurlijk wel clomid liggen, maar vraag me soms echt af zal het nou echt zoveel helpen in die 10 weken dat ik niets doe?

kijk als je na je kuur stopt voor bv een jaar of langer dan zou ik het niets anders dan logisch vinden dat je een nakuur neemt want dan ga je echt wel afvallen.

Comment

ooh oke nu snap ik m je doet 10 wkn kuren 10 wkn rust en in die 10 wkn 5 wkn 50 mg crea andre 5- 25mg crea
                        daarna gelijk nieuwe kuur
                        got the point, hoeveel kuren pak je dan in een jaar???
                        dan ben je idd heel snel groot
                        waneer wil je aan de hgh
                        fuck man gaat je veel geld kosten heb je daar rekening mee ghouden

Last edited by onderhandelen; 18-10-2007, 20:08.
                        We like it

Comment

kuur

ja ik weet dat het veel geld gaat kosten, op dit moment heb ik ook nog niet eens het geld voor hgh kuur en ik wil voordat ik ooit aan een hgh kuur begin echt zeker weten dat ik alles weet, want hgh is geen speeltje zoals ik het al las, je kan zelfs dood gaan van de insuline wat ik heb gelezen...

een gewone kuur van ongeveer 10 weken met alles erop en eraan is wel te betalen en in de 10 weken dat ik stop kan je weer wat bijelkaar sprokkelen.
                          ik gebruik nu op dit moment wel 40mg nolva erbij zoals jij dat had geschreven en moet zeggen ik voel me blokkie nog wel een klein beetje maar is al minder geworden. Ik zat op 150mg oxy maar sinds 2 dagen had ik hoofdpijn erbij, voor mij een teken dat ik weer terug moest naar 100mg, pijn in me hoofd is nu gelijk weg.. ( misschien een test of het wel goed was haha, dat is het dus ).
                          Na deze kuur moet wil ik eens wat nieuws gaan proberen maar weet nog niet wat, ik hoor veel over boldenone maar is dat nou zoveel beter dan deca?
                          In ieder geval iedereen altijd bedankt voor de posts, het is altijd fijn informatie te krijgen en weer meer te leren over fitness...

Comment

@voordat ik ooit aan een kuur begin echt zeker weten dat ik alles weet
                            @en weer meer te leren over fitness...

als dit bovenstaande echt zo is he houdt dan aub ff hier rekening mee, voor je eigen veiligheid, had eigenlijk verwacht dat je dit wist, dacht dat je aan t fucken was. Wat helemaal verbazingwekkend is dat nog nietmand in van dit forum dit heeft opgemerkt.
                            Originally posted by Mr. Symmetry View Post
                            Bedenk: een kuur legt je hormonale systeem plat. Als je zo'n 3 weken na je laatste injectie bijna geen steroiden in je lichaam hebt, gaat jouw eigen systeem echt niet doodleuk weer aan de slag. Er gebeurt dan gewoon maandenlang helemaal niets in je lichaam. Doordat het menselijk lichaam in verhoudingen denkt (daar zijn dopingcontroles ook op gebaseerd), start het lichaamseigen systeem in een nakuur wat makkelijker op. Testosteron en oestrogeen komen namelijk in een bepaalde verhouding in je lichaam voor. Als je dus nakuurt met nolvadex, blokkeer je de (aanmaak van) oestrogenen, waarop jouw lichaam een seintje krijgt, dat het meer (of weer) testosteron aan moet gaan maken. In mijn ogen is dit zeer essentiele kennis als je gaat kuren!
                            Originally posted by Mr. Symmetry View Post
                            Ga er gerust vanuit, dat je lichaam tussen de 6 en 12 maanden nodig heeft om (hopelijk) z'n oorspronkelijke hormonale waarden te herstellen.
                            @
                            want hgh is geen speeltje zoals ik het al las, je kan zelfs dood gaan van de insuline wat ik heb gelezen...
                            hgh is niet zo gevaarlijk, no offence denk de manier hoe jij met AS omgaat veel gevaarlijker is dan 1 kuur alleen hgh en insuline tja valt ook wel mee je moet weten wat je doet maar goed dat geldt voor alles in je leven weten wat je doet.
                            denk dat dit wel doeltreffend is
                            Originally posted by DBC01 View Post
                            Ik denk dat je je eerst mag afvragen of je eraan toe bent.
                            Heb je zn site gezien heeft er 10 jr over gedaan veel zeggend

Niet dat ik heeeel veel ervaring heb bedoel begin net maar kan je zeggen dat de ervaring die ik heb opgedaan na 1x ik mij wezenloos ben geschrokken. Je lichaam krijgt een klap die klap is heftig heel heftig, merk je niet tijdens de kuur, idd 3 wkn na de kuur ja dan tja dan wordt alles opeens zwaar, moeilijk en kut. Mijn ervaring is dat dat de balangrijkste tijd van je hele kuur is hoe je m fixxed moet je zelf weten maar met crea alleen zonder bloedprikken kijken of je sytm trug is en binnen 7 wkn weer aan de as lijkt mij niet echt gezond.
                            T was zo heftig dat ik twijfel of ik mn 2e kuur ga nemen en als ik t doe dit waarschijnlijk de laaste zal zijn
                            cool dat je gyno aan t wegtrekken is
                            Last edited by onderhandelen; 19-10-2007, 13:51.
                            We like it

Comment

/./.

kijk onderhandelen tuurlijk komt het plat te liggen, maar zo gevaarlijk is het ook weer niet, een appel verkeerd doorslikken das gevaarlijk, tuurlijk weet ik wel wat ik doe anders begon ik er niet aan, vertel mij dan eens wat het nut is als je na 10 weken toch weer gaat kuren, om je eigen lichaam weer op gang te brengen dan weer een klap te geven dan weer een nakuur en dus je lichaam weer laat werken en weer een klap geeft, ik vraag niet van me lichaam dat ie zelf gaat produceren ik weet heel goed dat alles plat komt te liggen, maar ik kuur gewoon 10 weken op 10 weken af, dat heb ik vroeger eerder gedaan en is mij toen de tijd ook niets overkomen, kunnen ze wel zeggen uit testen ja maar in de toekomst...........ja zo ken ik er nog wel een paar. Ik wil geen nakuur omdat ik weet dat ik er toch weer een kuur inprik en zolang ik weet dat ik hierna zowieso nog 1 kuur pak ga ik me lichaam niet meer laten werken dan nodig is. tegen de tijd dat ik stop met kuren zal ik vanzelf wel hcg en clomid enz gebruiken, maar geloof mij maar of je nou wel of geen clomid gebruikt de klap komt evengoed wel daarna. Als jij zorgt dat je altijd de goede voeding en vitamine binnen krijgt kom je al een heel eind. En om je heel eerlijk te zeggen, stel je nou voor dat het zo is dat mijn eigen testosteron niet meer werkt heb ik daar geen prolemen mee, ik heb een kind en hoef er niet nog 1. Ik weet wat de risico's zijn en kan daar mee leven. Toen ik heel zwaar aan de drugs zat was ik er veel slechter aan toe dan nu, en geloof me ik kan wel een xtc fabriek maken van mijn lichaam maar ben er nog steeds, zolang je niet te oud bent zal je lichaam echt wel weer werken, het menselijk lichaam kan echt ongelofelijk veel hebben... denk je dat schwarzenegger, sylvester stalone enz impotent zijn?
                              Ik begrijp best dat je me misschien in het kort leest, maar ik ben al jaren bezig met anabolen en als ik alles moet gaan opschrijven krijg je zulke lange verhalen als wat ik nu doe, dat gaat gewoon niet hier, veel is te lezen op internet. Evengoed bedankt dat je hebt gereplyd want iedereen probeert elkaar te helpen hier....nogmaals onderhandelen ik weet wel wat ik doe wees daar niet bang voor, anders wist ik niet eens wat een nakuur was....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X