Diana

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Diana

Hallo allemaal,
    Ben 5 dagen bezig met een dianabol (gs) kuur maar gisteren kreeg is last van gevoelige tepels.!! dat gebeurede bij 40mg p/d, heb het verlaagd naar 30mg en heb momenteel nergens last van. Ook was het zoo dat ik 2x20mg nam maar nu neem ik 3x10mg. Alleen was ik gisteren ook 15min. onder de zonnebank. Mijn vraag is zou het door de zonnebank komen eventueel of omdat ik 20mg nam in 1 keer???
    Maar nogmaals ik heb het gisteren direct na de zonnebank gevoeld tijdens de gehele training, tegen de avond was het bijna helemaal weg en gister nacht en vandaag voel ik helemaal niks. en ben gewoon doorgegaan met 3x10mg slikken. Zou ik alsnog de nolva gebruiken of niet??? Want die moet je ook gebruiken totdat het over is, en aangezien ik niks meer voel..???
    Alvast bedankt voor de reacties.

Als je geen last meer heb hoef je geen nolva te nemen.
    Ik zou het dan lekker op 30mg houden.
    Who's the Chef

Comment

Thx Been, hoop dat ik komende dagen geen last meer van zal krijgen. Ik ga binnen enkele dagen ook deca en susta bijvoegen. Mocht de levering langer duren dan houd ik het gewoon 6wkn-30mg diana zoniet voeg ik ze gewoon erbij.
      In ieder geval mijn twijfels over de nepheid van de diana is nu uitgesloten
      Zal wel me kuur/schema en al neerzetten bij me vorige topic die ik opende onder sectie anabolen.

Comment

Ik zou het op D's only houden en de volgende keer vanaf de eerste dag gelijk deca en sust bij zetten.
        Who's the Chef

Comment

denk dat ik het ook zo ga doen Been, aangezien ik nog niks (spullen) binnen heb. straks zit ik in de 2 week van de diana en krijg pas de rest, dan moet ik de kuur alsnog verlengen en raak ik weer helemaal in de war met het schema in mekaar stellen (had me al zoveel moeite gekost).
          Ik doe dan wel in de voor jaar wel een diana/susta/deca combi.
          Alleen was mijn vraag hoelang voor mijn vakantie (zomer) ik al met de kuur/nakuur klaar moet zijn.?? Ik zal het anders vertellen aangezien de vraag niet duidelijk overkomt.. Vorig jaar was ik klaar met de kuur en halverwege met de nakuur met tabletten op zak ging ik met vakantie (althans was naar voren verschoven door omstandigheden, offic vakantie was veel later gepland). Toen vond ik het zeer vervelend omdat ik veel was verloren wat ik tijdens de kuur won.
          Dus zou ik na me nakuur nog 1 maand trainen en dan eventueel op vakantie of is het ook wel goed dat ik direct na een goeie nakuur eventueel op vakantie kan, mits ik natuurlijk voeding en rust in de gaten hou (trainen zit er niet echt in denk ik.
          Beetje te lang verhaal van gemaakt maar denk dat het nu wel duidelijk is...

alvast bedankt,
          HAGI

Comment

hoeveel ben je kwijt graakt??

Je schiet bijna raak

welke middelen heb je toen gekuurt??
            ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
            We like it

Comment

Weet niet precis in kilos maar wat tog wel redelijk de helft van wat ik won..
              Tis niet verstandig om direct na je kuur of tijdens je nakuur er effe tussenuit (vakantie) te gaan vind ik vandaar ook mijn vraag. Zodat ik het eventueel eerder kan inplannen met me vakantie.
              Denk persoonlijk dat je tog min een maand moet doorgaan na je nakuur om eventueel het beste rendement te behouden. Maar jah heb het slecht ervaren zelf, daarom mijn vraag.
              Trouwens vakantie is ingepland voor medio juli 2008.

Vgr

HAGI

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
                hoeveel ben je kwijt graakt??

Je schiet bijna raak

welke middelen heb je toen gekuurt??

Hoi Onderhandelen,

Ik had toen deca 400/susta 500 op 10 wkn gehouden.
                Won rond de 9kg en verloor vervolgens de helft binnen enkele weken.
                Heel rot, maar kon niet effe anders zijn.!~

Vgr,

HAGI

Comment

jaa das een beetje klote de helft verliezen
                  mischien domme vraag maar uuh waar denk jij dat aan heeft gelegen??

ik denk namelijk dat t met je voeding, training en slechte nakuur te maken heeft

analyseer maar hoe je voeding er tijdens de kuur er uit heeft gezien en daarna ook je training btw

als je zo veel verliest moet t bijna vocht zijn gweest, de andre heft aan gwonnen spiermassa die hebt behouden

Ben benieuwd hoe t r uit heeft gezien
                  Last edited by onderhandelen; 25-10-2007, 13:28.
                  We like it

Comment

Nee ik denk het niet, zoals ik het zeg was tijdens mijn nakuur het land uit... Je behoud nooit 100% van wat je tijdens je kuur wint. Je verliest altijd wel weer wat na je kuur. Maar zoals je het zegt kan je de terugval of beter gezegd je rendemet zo optimaal mogelijk behouden dmv een goeie nakuur een gezond voedingsschema en een trainingsschema.
                    Maar omdat ik grofweg stopte met training was de terugval eerder en groter.
                    Jah voeding was wel degelijk hetzelfde maar als je niet kan trainen....?
                    Nogmaals denk zelf gewoon ergens half juni uit de nakuur te komen en gewoon 1 volle maand 'clean' te trainen en dan ergens half juli met vakantie te gaan.
                    Was gewoon beniewd of mensen hiermee ervaringen hadden.
                    Ik zou eventueel de startdatum van me kuur terug kunnen trekken, puur met achterliggende gedachten om zoveel mogelijk te behouden. Tis al zonde voor het lichaam dat men kuurt, maar tis helemaal erg als je de helft ook nog terug verliest.!!

Mvgr,

HAGI

Comment

Originally posted by HAGI View Post
                      Je behoud nooit 100% van wat je tijdens je kuur wint. Je verliest altijd wel weer wat na je kuur.
                      Maar omdat ik grofweg stopte met training was de terugval eerder en groter.
                      Jah voeding was wel degelijk hetzelfde maar als je niet kan trainen....?
                      Was gewoon beniewd of mensen hiermee ervaringen hadden.HAGI
                      moet zeggen goeie topic

ben benieuwd hoe de rest zn gains behouden heeft/hebben
                      Last edited by onderhandelen; 25-10-2007, 16:15.
                      We like it

Comment

Tuurlijk, alles speelt wel een rol zowel training, rust, voeding, supl, kuur, nakuur ga zomaar door. Anders is het puzzelplaatje niet kompleet. En elk lichaam reageerd apart op elk soort as. Ik noem maar wat, als jij 10kg kan gainen van susta 250/deca 200 wil niet zeggen dat ik 20kg moet gainen van susta 500/deca 400. Ook speelt leeftijd duur van kuur en het kuurverleden ook een groot rol denk ik. Nakuur was trouwens 3wkn na de laatste prik 2wkn 40mg en 2 wkn 20mg nolva. Had geen hcg of clomid bijgenomen, heb het altijd bij nolva gehouden.
                        Ik zit echt niet uit te zoeken wat ik verkeerd heb gedaan tijdens mijn kuur. Ik denk weet haast zeker dat de nekslag het stoppen het trainen was bij mij (tijdens de nakuur). Tuurlijk kan het geen kwaad om rustpauze's in te prikken. Maar zeker niet tijdens de nakuur. Ik denk dat je tijdens je nakuur juist niet moet stoppen (tenzij je geen ander alternatief heb) maar juist als contra gewoon flink moet gaan door trainen, eten, rusten netzoals tijdens de kuur. je kan eventueel met creatine beginnen en wat testoboosters bij nemen in je nakuur. En als je dan aantal maanden na je nakuur eventueel nog weg wilt met vakantie, dan hoeft dat geen probleem op te leveren als weggaan tijdens je nakuur. Dus ik denk tog dat het niet aan me voeding of dergelijke licht, maar tog het stoppen van training vlak na de kuur. Nogmaals Onderhandelen vind het leuk om met je meningen uit te wisselen maar ben ervan overtuigd dat het niet aan de dingen ligt wat jij beweert. Wil geen meningen en-/of discussies van dat mijn voeding of nakuur niet in orde was, maar puur of er hier ook mensen zijn die minder zijn gaan gainen net zoals bij mij. Nogmaals het is voor mij een feit dat ik meer gains verloren heb nadat ik was gestopt met trainen tijdens de nakuur. Dus de vraag luid als volgt; Wanneer (hoeveel weken/maanden) moet je voor je ingeplande vakantie uit je nakuur komen om nog de beste resultaat te behouden..?? Onderhandelen ben ik nu duidelijk..??

Comment

ga naar je dok zeg i have taken anabolics wil graag bloedonderzoek
                          weet je precies wneer je hersteld bent

wneer je precies hersteld bent/zal zijn kan niemand je zeggen

reken maar op minimaal 6 wkn
                          Last edited by onderhandelen; 25-10-2007, 17:30.
                          We like it

Comment

Hahaha ohw ohw ohw waar gaat dit heen Onderhandelen....? Ik heb geen bloedwaardes nodig, en wil ook niet weten hoelang het duurt om 'hersteld' te zijn na een kuur. Meestal hoor ik geruchten van 6 maanden na je kuur, maar jah das ook weer afhankelijk van lichaamsbouw soort as, duur ect. Ik zal de vraag niet nogmaals vragen, maar alsnog bedankt voor de reacties. Trouwens heb nog geen antwoord gekregen op me pb..??
                            En dat geval van me huisarts, jah das een beetje mazzel voor mij. Namelijk hij was oud schoolgenoot van mij, en heeft mij meerdere malen geholpen met het zetten van injects van as. En eventueel nolva, proviron en dergelijke was zo met een recept voorgeschreven alleen de nolva moest op naam van me zus dit omdat het tevens ook een geneesmiddel (tamoxifen ofzo) is voor borst************************. Moet hem zien te overhalen dat ik de deca en susta ook via hem moet regelen... Want die huidige imbeciel (leverancier) begint aardig wantrouwig te woorden!!
                            Maar alles behalve dit, als ik eerlijk mag zijn weten de gasten (zal geen namen geven) hier op forum veel en veel meer dan een huisart. Ik ga wel voor de as daar naartoe, en voor de info ben ik hier.

Comment

Dus de vraag luid als volgt; Wanneer (hoeveel weken/maanden) moet je voor je ingeplande vakantie uit je nakuur komen om nog de beste resultaat te behouden..??
                              ik snap t niet meer Hagi je vraagt, hoeveel weken/ maanden je het beste reslutaat kan hebben, om rekening te houden met je geplande vakantie toch??
                              denk dat ik het ook zo ga doen Been, aangezien ik nog niks (spullen) binnen heb. straks zit ik in de 2 week van de diana en krijg pas de rest, dan moet ik de kuur alsnog verlengen en raak ik weer helemaal in de war met het schema in mekaar stellen (had me al zoveel moeite gekost).
                              Ik doe dan wel in de voor jaar wel een diana/susta/deca combi.
                              Alleen was mijn vraag hoelang voor mijn vakantie (zomer) ik al met de kuur/nakuur klaar moet zijn.?? Ik zal het anders vertellen aangezien de vraag niet duidelijk overkomt.. Vorig jaar was ik klaar met de kuur en halverwege met de nakuur met tabletten op zak ging ik met vakantie (althans was naar voren verschoven door omstandigheden, offic vakantie was veel later gepland). Toen vond ik het zeer vervelend omdat ik veel was verloren wat ik tijdens de kuur won.
                              Dus zou ik na me nakuur nog 1 maand trainen en dan eventueel op vakantie of is het ook wel goed dat ik direct na een goeie nakuur eventueel op vakantie kan, mits ik natuurlijk voeding en rust in de gaten hou (trainen zit er niet echt in denk ik.
                              Beetje te lang verhaal van gemaakt maar denk dat het nu wel duidelijk is...

alvast bedankt,
                              HAGI
                              je kan gwoon op vakantie hoor no problm
                              Last edited by onderhandelen; 26-10-2007, 02:32.
                              We like it

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X