Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
10 IU per dag aan hgh is echt ontzettend veel, en heel erg duur. Daarnaast snap ik niet waarom hij op het begin wel insuline en igf1l3 gaat zetten, en na week 8 niet meer.
Verder zet hij t4 terwijl hij wil aankomen.
Hoewel ik niet erg veel afweet van de materie, lijkt me dit gewoon kut. Zieke doseringen, zeker voor iemand van 90kg.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
10 IU per dag aan hgh is echt ontzettend veel, en heel erg duur. Daarnaast snap ik niet waarom hij op het begin wel insuline en igf1l3 gaat zetten, en na week 8 niet meer.
Verder zet hij t4 terwijl hij wil aankomen.
Hoewel ik niet erg veel afweet van de materie, lijkt me dit gewoon kut. Zieke doseringen, zeker voor iemand van 90kg.
Die t4 werkt in zo'n hgh kuur zeer bevordelijk, dit omdat de schildklier nl minder aanmaakt tijdens zo'n kuur.
Tis dus niet te vergelijken met een gewone kuur met t4 erin!!!!!!!
Die t4 werkt in zo'n hgh kuur zeer bevordelijk, dit omdat de schildklier nl minder aanmaakt tijdens zo'n kuur.
Tis dus niet te vergelijken met een gewone kuur met t4 erin!!!!!!!
Weer wat geleerd.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
ik vind het ook vrij nutteloos, niet om de kuur op zich, maar in combinatie met zijn rotslechte trainingsmentaliteit. Hij stopt constant voor een paar maanden om dan terug te komen en na 3 weken er een dergelijke kuur in te rammen.
De echte zware doseerders op dbb zijn bigmaus en sisevano.
damn veel mensen hebben dan toch een andere perceptie op roids. Ik ben zelf dan naturel maar weet er wel enigzins wat van af. Echter als ik een dergelijk schema zie val ik steil achterover.
teveel versch. soorten.
beter wat langer doortrekken en wat minder soorten.
de doseringen vind ik de test. veel te laag. bold. ook in vergelijking met de rest.
daarnaast, bold. en tren tegelijk? bad thing.
vind wel dat hij mooi schema maakt. overzichtelijk.
Zo gek is de kuur niet hoor jongens. De persoon ken ik niet maar ik heb veel zwaardere kuren in het Nederlandse circuit zien langs komen. Ieder heeft een ander doel en de een heeft er meer voor over dan de ander. je kan dit ook niet vergelijken met een test/deca kuurtje....
Qua opbouw van de kuur kan ik niet veel van zeggen, maar ben 100% overtuigd dat het met mindere hoeveelheden ook kan.
Het idee dat meer altijd beter is gaat niet op. Hooguit meer sides.
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment