AAs gebruiken?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• AAs gebruiken?

Beste mensen,

Om even het Topic een nieuw leven in te blazen, na bijna 5 maanden zwaar trainen, cardio en buik totdat ik een ons weeg (i wish), is er bijna nog geen resultaat behaald. qua spieren lijk ik nog steeds te groeien, maar het vet eromheen blijft zitten. De eetschema's welke ik heb gevolg waren stuk voor stuk nagenoeg perfect. De trainingen zijn zwaar, zo zwaar dat me trainingspartner het zelfs niet vol hield en na 2 maanden een andere partner moest zoeken.
    Nu zit ik te denken om, na lang twijfelen, de overwegingen voor een AAS ta maken. Puur om een extra boost te krijgen en mogelijk wat vet te verliezen.
    Persoonlijk dacht ik aan een Dianabol kuur van 6 weken (oraal), tussen de 20 en 30 MG per dag. De kuur wil ik afsluiten met Nolvadex voor een week of 4.

Nu ga ik pas een jaar of 4 mee in de bodybuildingwereld en verdiep ik me pas een jaartje of anderhalf in de verschillende soorten AAS kuren. Dus mijn vraag is, wat is jullie advies hierover? Misschien een ander supplement waarmee ik vet verlies resultaten kan bereiken? (Bestaande legale producten heb ik slechte ervaringen mee)
    Tevens wordt de vraag over mijn Gynaecomastie aanleg, de huidige vorming hiervan en het effect van het gebruik van AAS hierop altijd anders beantwoord. De één zegt het groeit niet, de ander zegt het groeit zeker! En er is de groep mensen die aangeeft, de kans is er, maar niet meer als bij andere...
    Jullie advies wordt zeker gewardeerd. Alvast bedankt.

Greetz
    Far
    Relax, we're all one with the universe...

Verkeerde forum bro. Heb hem even verplaatst voor je.

@ Topic
    Vet verliezen doe je niet in een bulk, is toch weinig vreemd. Wil je je vet kwijt, ga dan cutten. Lees Q & A to get ripped. Zou dat eerst proberen voordat je aan de aas gaat.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Zet je perfecte voedingsschema hier eens neer gab. Kunnen we kijken of die echt zo perfect is. Je geeft aan dat je nog groeit dus het is zonde om spullen als dianabol te nemen. Die doen trouwens ook niets met je vet. Als je gewoon groter wil worden zou het wel effect hebben. Dianabol aromatiseert ook dus de kans op gyno is aanwezig...
      187cm, 118kilo, 8% BF!!!!!!!!

Comment

Neem dan Tren ace. maar ja das ook wel weer wat gelijk de eerste keer. Uhm of clenbuterol en T3 met een beetje test ernaast, 250mg per week bijv. of winstrol depot + anavar. Van die laaste 2 zal je geen last krijgen van Gyno, van test op een gegeven moment wel. Misschien is anavar wel het beste voor jou, zijn tevens tabletjes, dit icm een cut-schema. Maar wat JP al zegt gooi dat voedingsschema maar op het forum, effe kijken of dat idd we echt zo goed is.

Comment

Zou dan zekker niet voor de Dianabol kuur kiezen,
          want daar word je niet echt droger van.
          Zou dan als eerste kuur winstron gebruiken.

Comment

primobolan..
            is mild en aromatiseert niet naar mijn weten..
            en wordt gebruikt voor te cutten naar mijn weten ook..

Comment

Ik zou voor de winny gaan . Clen vindt ik een zwaar middel.
              Of een tren met winny?
              een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Ik zou als eerst die creatine spuit in de bil zetten

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                  Ik zou als eerst die creatine spuit in de bil zetten
                  En? heeft het bij jou geholpen?

Comment

Originally posted by kees View Post
                    Ik zou voor de winny gaan . Clen vindt ik een zwaar middel.
                    Of een tren met winny?

Vind Tren. anders een pak heftiger als een paar tabletjes clenbuterol.

Comment

Als je vet bent heeft dat te maken met u eetpatroon en geen enkel as gaat dat verbeteren, eerst u eetpatroon verbeteren en dan misschien een as denken, iedereen zegt hier maar pak dit of pak dat maar de as op zich gaat u niet helpen af te vallen zonder dat je u eetpatroon aanpast, je kan clen erbij nemen zodat het iets vlugger gaat maar dat is geen as. Alles hangt of staat met u voeding en niet met de as die je erbij neemt

Grtz
                      stil growing

Comment

Originally posted by zwaan View Post
                        Vind Tren. anders een pak heftiger als een paar tabletjes clenbuterol.
                        Dan zal jij er minder last van hebben dan ik zwaan.
                        Ik ga er zo van trillen en maar niet te spreken over mijn conditie.
                        Nee nooit meer voor mij. Ik ben te gevoelig voor de clen.

Comment

Ja conditie is wel een pak minder, das wel waar.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X