Naturel vs Anabool

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Naturel vs Anabool

Ik vroeg me af of het wel nut heeft voor mij om te kuren.
    Ik train nu al 6 jaar ik ben 1.74m 81kg 9%.
    Krijg je er ook meer kracht van want ik wil wat meer massa op mijn benen.
    Met leg press zit ik maar op 280kg en sqaut 120kg terwijl mijn max met bankdrukken 180kg 2reps is.
    welke kuur is goed voor mij wil alleen maar wat resultaat zien met benen.
    Wil ook geen zware kuur ofzo puur als experiment.

Als je geen zware kuur wilt kan je wellicht net als ik M1T proberen? Kan het persoonlijk niet echt een roid noemen maar goed. Ik ben er tevreden over.

Comment

wat zijn de bijverschijnselen van die kuur

Comment

Tot nu toe heb ik niks gemerkt, ben pas 3 dagen bezig (20mg) per dag. Nog niks qua massa gemerkt maar qua kracht ben ik zeer tevreden. Ik gebruik daarnaast ook nog Hyperdrol X2 maar dat is een gewone supplement.

Als je toch gaat beginnen met M1T neem dan ook gelijk een nakuurtje (6 oxo) is wat mij betreft de meeste goedkope en betere keuze.

En over de side-effects. Zoals ik al zei heb ik tot nu toe niks gemerkt maar als je een beetje research doet kom je wel vaak exemplaren tegen die voor bloedneus en heel erg veel darmklachten zorgen... echter is dit in 90% van de gevallen alleen bij mensen die meer dan de aanbevolen hoeveelheid gebruiken. Ze beginnen dan al meteen met 40mg per dag, tja vind je het gek.

Ook is hun voedingsschema niet op orde en drinken ze weinig water (wat overigens erg belangerijk is als je aan M1T begint). Als je gewoon 20mg per dag neemt en je voedingsschema etc dik op orde zijn kan er weinig gebeuren.
        Last edited by Nex-; 09-05-2008, 22:48.

Comment

Je staat 9 %. Zou persoonlijk ff flink gaan bulken in fases (voor het geval je je droogheid enigzins wilt behouden). Verder zou je kunnen proberen je benen even een tijd te laten rusten, Ăłf ze een stevige prikkel te geven dmv andere trainingsmethodes (HIIT, tabata, negatief, 1 rm etc etc)
          Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Een kuur als experiment en alleen voor de benen....juist.

Ik raad je de 'research-kuur' aan

@ nex: waarom ga je ph/designer roids aanbieden die EN niet meer te krijgen zijn EN niet hetgene is wat de ts nodig heeft EN ook nog geeneens de beste keuze is?

edit: aaargh dit was Kevf onder Druifje haar account.

Comment

Je kan overigens ook RPM proberen, weet zeker dat je er wat van gaat merken. Geheel legaal en absoluut veilig... goede pomp, veel energie en meer kracht.

Druifje/kevin

Waarom? Hij wilde niet perse een zware kuur hebben. M1T is vollop verkrijgbaar, maar niet legaal, duhh welke roid wel? Dat is toch waar de TS om vraagt?
              Last edited by Nex-; 09-05-2008, 22:52.

Comment

Hij vroeg of het nĂşt had om te kuren

Edit: in mijn ogen is het nu Ă©cht anabool vs naturel

Comment

Sorry dan heb ik het verkeerd begrepen, ik ging geheel op deze zin af.

welke kuur is goed voor mij wil alleen maar wat resultaat zien met benen. Wil ook geen zware kuur ofzo puur als experiment.
                  Ik ben geen expert op dit gebied dus ik houd hier verder mijn mond over, ik weet niet of het wel of geen zin heeft om te kuren, maar ging er vanuit dat hij al een beslissing had gemaakt.

Ts

Zoals ik al zei kan je RPM proberen, geheel legaal en veilig. Tevens een zeer goed product die bij mij iig erg goed werkt.

Comment

Denk verder dat het absoluut geen zin heeft om te kuren als je alléén je benen wilt laten groeien....Ging het maar zo specifiek! De enige manier in mijn ogen is om de desbetreffende spiergroep een enorme impuls te geven door ze te 'shockeren'..

Comment

Natuurlijk is dat het geval, maar als die die kick geeft i.c.m. een kuur gaat de boel wel harder groeien he.

Als je gaat kuren zou ik echt een standaardkuur als 250mg test e/5dagen voor een week of 8-12 doen. Zul je wat sterker van worden en wat meer massa winnen. Als die kracht ook belangrijk is kun je misschien een milde kickstart als anavar proberen, maar heb verder te weinig verstand van kuren om te weten of die combinatie optimaal is.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by rambo36 View Post
                        Ik vroeg me af of het wel nut heeft voor mij om te kuren.
                        Ik train nu al 6 jaar ik ben 1.74m 81kg 9%.
                        Krijg je er ook meer kracht van want ik wil wat meer massa op mijn benen.
                        Met leg press zit ik maar op 280kg en sqaut 120kg terwijl mijn max met bankdrukken 180kg 2reps is.
                        welke kuur is goed voor mij wil alleen maar wat resultaat zien met benen.
                        Wil ook geen zware kuur ofzo puur als experiment.
                        hee rambo, vind je zelf niet dat je met je bankdrukken overdrijft??
                        Ik mag dan ook aanemen dat je een foutje hebt gemaakt,als ik je stats bekijk.

Comment

leipe ouwe op internet is iedereen een beest weet je toch. ik bank op rust dagen weleens 210kg. dan doe ik altijd ff relax

Comment

ik weet het ook niet precies want als ik ga kuren dan blijf ik bovenlichaam dOortrainen.
                            dan zal de verhouding te groot worden bovenlichaam met onderlichaam.
                            Haha 180kg klopt als een bus geen typefout mijn vriend het is opzich niet zo moeilijk terwijl ik 3jaar geleden op 100kg zat.
                            Ik heb heel lang en hard getraind ik zat een periode in het buitenland waar een stel amerikanen met gemak 190 kg bankdrukten gewoon 10 keer.
                            dat heeft mij ertoe gezet om harder te trainen.
                            Maar heb deze week besloten om te stoppen met bb voor een half jaar heb ff andere prioriteiten.
                            Denk toch dat ik naturel blijf

Comment

Als je 180 bankt met 80 kilo als eigen gewicht kan je wel eens het nederlandse record gaanv erbreken want dat is echt abnormaal sterk.

Ken jongens die aan wedstrijden meedoen en die drukken 190 a 210 en die wegen allemaal ver boven de 100.
                              eat eat eat and look like a freak!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X