kuur halen in de sportschool

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kuur halen in de sportschool

hallo jongens aardig apart verhaal hoorde een tijdje terug al dat er gekuurt kan worden in een sportschool waar ik de naam uiteraard niet van zal noemen .
    schijnt dat je daar ergens om moet vragen dat je dan mee kan lopen naar een kamertje en dat ze direct de spuit voor je zetten.
    je moet aleen zeggen wat je wilt hebbe en ze zetten hem voor je .
    zou zo iets te vertrouwen zijn ???

(het is niet zoon moderne gym allemaal beetje hardcore )
    bench press :80 dead lift :140 squat : 120

Vreemd verhaal en zou er maar niet mee te koop lopen.
    en of het betrouwbaar is is niet te zeggen.
    Vind het persoonlijk een erg kwalijk feit.
    Who's the Chef

Comment

Denk dat het een indianenverhaal is. Een sportschool die zoiets doet en wordt betrapt is meteen kapot. Stel dat het waar zou zijn, ik zou het niet vertrouwen.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

zon soort verhaal ken ik ook uit de jaren 90 is toch in de buurt van ........

maar goed gozer heeft mij tot nu toe nog niet naar gebracht, voor zo ver dus voor mij nog een verhaal, denk zelf dat dit bullshit is
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
        We like it
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

dat dacht ik eerst ook dat er niks van klopte tot ik het paar keer hoorde en ook nog iemand ken die ze daar laat zetten volgens hem

Comment

Het is zowiezo niks. Máar áls hét dán zó zoú zijn...Eigenlijk niks mis mee als ze een centraal punt hebben voor je dagelijkse shot ongein.Zuivere spuiten(hoop je) ,en netjes gezet op de plaats waar je zelf nie bij kan en de rest van de wereld het meestal nie ziet (hoop je) Voor drugs hebben ze een gedoog-beleid, dus waarom nie voor anabolen potverdikkie!
            Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

eens met erikv. ik heb mn eerste wel zelf gezet maar dat was ook in bijzijn van 4 andere spuiters die ook met naald in been zaten en een zn wijf dr bij. haha. en ik trilde als een wilde. naald vloog alle kanten op. niet van pijn, maar omdat het zo raar was. haha. dat was ook hardcore gym, maar die was niet officieel!!
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Edit been;

Je geeft het zelf aal aan kerel.

Vragen naar een richtprijs is ook vragen naar prijzen en dat is in dit topic ook niet toe gestaan daar is een appart onderdeel voor in de "ergogene" sectie
                Last edited by Been; 15-05-2008, 14:33.

Comment

Topic anabolen heb je kans dat je die vragen mag stellen

Comment

edit Been:

Idem als hier boven
                    Last edited by Been; 15-05-2008, 14:34.

Comment

Even zoeken op internet doet ook wonderen. Check je pm.

Comment

tuulk mag je het niet vragen, maar bezint eer ge begint, gast
                        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by chrizel View Post
                          hallo jongens aardig apart verhaal hoorde een tijdje terug al dat er gekuurt kan worden in een sportschool waar ik de naam uiteraard niet van zal noemen .
                          schijnt dat je daar ergens om moet vragen dat je dan mee kan lopen naar een kamertje en dat ze direct de spuit voor je zetten.
                          je moet aleen zeggen wat je wilt hebbe en ze zetten hem voor je .
                          zou zo iets te vertrouwen zijn ???

(het is niet zoon moderne gym allemaal beetje hardcore )
                          Dat gebeurt wel degelijk. Even naar achter en de spuit erin.
                          Een sportschool in .... waar wedstriijd voorbereidingen zijn gebeurt dat in de kleedkamer. Ik de die boys.
                          een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

maar bezint eer ge begint, gast wat bedoel je daar precies mee bruce snap het niet helemaal

Comment

Hij bedoelt dat je het naturel zijn maar 1x achter je kan laten. 1x gebruikt blijft gebruikt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X