kunnen tren en sust samen in een spuit?
tren/sust
Collapse
X
-
eh, lukt me niet om mn post te veranderen dus bij deze: het moet toch geen probleem zijn om ze samen te mixen aangezien ze beide op olie zijn. Neem er verder winstrol bij 40 mg pd . maar wou t toch even vragen aan de mensen met ervaringen, heb nog steeds een hekel aan t spuiten en tril ook iedere keer weer van de zenuwen (gek he)alvast bedankt.uut grunn!
-
ja, ik denk dat dat nooit wennen zal. maar t is wel beter dan in het begin, toen ging ik zowat onderuit!! het blijft een raar gevoel....kan me ook best voorstellen dat er jongens zijn die t niet trekken.maar ja no pain no gain he? bedankt.uut grunn!
Comment
-
Originally posted by elpadrone View Postja, ik denk dat dat nooit wennen zal. maar t is wel beter dan in het begin, toen ging ik zowat onderuit!! het blijft een raar gevoel....kan me ook best voorstellen dat er jongens zijn die t niet trekken.maar ja no pain no gain he? bedankt.
ik had dat ook hoor toen ik geen prikker meer had maar weet je wat helpt..ga lekker warme dush nemen en zet je ampultjes in een beker met warm water..tyens duche je bil masseren dat die lekker mals is..als je klaar ben maak je de ampul droog en dan zet je in je prik dan is dat lekker warm nog net als je bil als je net uit de duche komt..dan is het heel zachjes prikken en dan voor je weet is gedaan en pynloos..plus je heb die dagen dr na geen styfe bil wel goed na maseren
Comment
-
Originally posted by jayarade View Postiga lekker warme dush nemen
zelf prikken is geil, misschien nog verstandiger als dat iemand t voor je doet▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
mijn allereerste prik ook zelf gedaan. hand/naald trilde 5cm heen en weer. alsof ik parkison had. tweede prik niks geen last. toen wist ik dat je amper wat voelt. NU doet elke prik mega zeer. alles zit al vol litteken weefseleen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by jayarade View Postik had dat ook hoor toen ik geen prikker meer had maar weet je wat helpt..ga lekker warme dush nemen en zet je ampultjes in een beker met warm water..tyens duche je bil masseren dat die lekker mals is..als je klaar ben maak je de ampul droog en dan zet je in je prik dan is dat lekker warm nog net als je bil als je net uit de duche komt..dan is het heel zachjes prikken en dan voor je weet is gedaan en pynloos..plus je heb die dagen dr na geen styfe bil wel goed na maseren
Who's the Chef
Comment
-
@jayarare. lijkt me geen goed idee om mijn doorbloeding ook nog s op gang te helpen met al die warmte, kun je beter niet doen! prik ook in mn been ipv mn bil. dit vind ik makkelijker omdat ik er dan even rustig voor kan zitten. wil t binnenkort s in mijn kuit proberen, het is ook niet de pijn die me de creeps geeft. t zit tussen de oren denk ik , het went gewoon nooit...zou t bijvoorbeeld ook nooit laten doen door n ander.uut grunn!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment