pijnlijke plekken na injecteren winstrol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• pijnlijke plekken na injecteren winstrol

Ik heb in het verleden wel eens vaker pijnlijke plekken gehad na het injecteren van winstrol, maar deze keer is het extreem pijnlijk, ik heb stanozolol van IP.

Heeft iemand ook deze ervaringen, of zou het ergens anders aan liggen ?

Gr R

Zijn je spullen we seriel?
    Heb je miss iets geraakt?
    Who's the Chef

Comment

winstrol deed bij mij altijd zeer. maar ip.. dude... dat is voor nederlandse normen middeleeuwse praktijken.
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ik had zelf ook 1x een zeer pijnlijke plek gehad na het injecteren van winstol, maar dat was waarschijnlijk doordat de naald niet steriel was, had er per ongeluk met mijn vingertop aan gezeten (stom van me om de naald niet te verwisselen). Had bijna 2 weken last van een ontstoken spier, kon mijn arm haast niet optillen (kuur naar de klote :s). Maar al de andere xen had ik er geen last van.

Comment

als alles gewoon netjes schoon is schoone naald huid van te voren schoon maken na het zetten nog een keer ff schoon maken en als die goed gezet wordt moet er niks aan de had zijn.
          bench press :80 dead lift :140 squat : 120

Comment

Originally posted by ron2108 View Post
            Ik heb in het verleden wel eens vaker pijnlijke plekken gehad na het injecteren van winstrol, maar deze keer is het extreem pijnlijk, ik heb stanozolol van IP.

Heeft iemand ook deze ervaringen, of zou het ergens anders aan liggen ?

Gr R
            Ik zou geen winstrol pakken van IP.
            lekker voor die zambon gaan uit spanje heb je nergens last van.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X