Originally posted by onderhandelen
View Post
hoe veel ampullen ???
Collapse
X
-
Originally posted by elpadrone View Postja of n 2e krantenwijk nemen
je gaat je wezenloos schrikken van de lengte van de naalt en risico dat je loopt tijdens t prikken.
Met een beetje pech krijg je puisten niet normaal meer, je gaat adem te kort komen, zweten als een aap
je ouder's gaan t zien, je eigen sytm gaat plat (einde van de kuur is een hell)
Lekker he kuren▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
meeste test. is 250mg per ml.
maar dit is al je tweede topic over as met vragen en beweren dat je over 5 jaar wil proberen misschien.
dude, jij zit al bezig om wat samen te stellen. Als je nooit vader wilt worden maakt dat niet uit, maar jij heb zelfs een leeftijd dat je nog niet toerekeningsvatbaar bent om nu te beslissen of je vader wilt worden, want dat zijn zaken waar je nog lang niet bij stil staat. oftewel: zet het uit je hoofd. ze zouden je moeten bannen eigenlijk vor je eigen bestwileen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Feitelijk gezien veranderd er niks, maar het is beter voor de gemoedsrust want "wij hebben er alles aan gedaan om het te voorkomen". Gelul van een dronken aardbei natuurlijk, maar ik snap het wel."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Dat Bruce zegt dat we je eigenlijk zouden moeten bannen. Ik snap zijn gedachtengang, maar ik zie ook in dat je er netto geen barst mee oplost. Er zijn nog 91045185 andere bb forums die je waarschijnlijk eerder proberen aan te moedigen dan ontmoedigen, dus dan lijkt het me beter om je hier niet te bannen. Misschien steek je nog wat op.
Zou eens praten met Anne, die was ook dom genoeg om te vroeg te beginnen met kuren. Of Taron (hoewel ik niet weet of die nog wel eens online komt)."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
je bent nog volop aan het groeien op die leeftijd..ga kuren als je aankomt bij je dode punt..dat je ziet dat het echt niet meer gaat
om te kuren heb je behoorlijk veel vertand nodig over je voeding...je kan kuren hoeveel je wilt als je voeding niet in orde is schiet je er niks mee op
mocht je vanplan zijn het tog te doen...maak eens een topic met je voedingschema...zo zien mensen ook hoe gevorderd je bent, een juiste voedingschema maak je niet 1.2.3 mocht het zo zijn dat je dat niet kan..dan zou ik die as uit je hoofd halen
maar dit is mijn mening =)
Comment
-
Originally posted by chrizel View Postmaar zouden die twee of drie jaar uit maken voor je lichaam gewoon een vraag niet dat je gaat denken dat ik me zin aleen door drijf"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
je moet op langer termijn denken
nu fitness je.. je wilt kuren je wilt groot worden
je bent nog jong en in de groei..door as ga je dat hele groei process verstoren
je gaat groot worden met as (mits de juiste voeding)
maar later op ouwere leeftijd danpus zul je de na effecten merken
en dan is het veels te laat
Comment
-
je gaat het doen. ga nou niet de onschuld uithangen. nu vraag je zou het echt wat uitmaken.
als je vrouw zwanger is en ze moet nog een week, ben je nog geen vader. wel die week later.
zo is het ook met as. jouw genetalien zijn niet volgroeid. zo simpel is het. ga je aan de as, dan stoppen ze met groeien en kan je afzwaaien. ik bedoelde niet dat ze je echt moeten bannen, maar pcies zoals general zegt. en dat je dat niet begrijpt zegt genoeg. als ik je irl kende sloeg ik je echt op je bek als ik erachter kwam dat je gebruikte. dat is gewoon verschrikkelijk dom. hoe haal je het in je hoofd.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 day ago -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
6 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment