oraal nemen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Comment

jah moest toch een goed ding zeggen.
      maar jah als hij hem er niet in gaat verdieppen en rond blijft kloten met as jah dan kom je niet verder.
      one goal: power and mass

Comment

En ik ben zeker weer de enige die aan iets compleet anders dacht bij het lezen van de titel? (of zeg ik nou iets te veel? ) Ik dacht al; wat doet zo'n topic hier

On topic:
        Jammer dat je zo vroeg al aan de as bent gegaan. Van wat ik lees is het daarna alleen maar moeilijker om aan te komen zonder te gebruiken. Dus veel succes!
        Last edited by UpRising; 20-05-2008, 21:42.

Comment

[quote]En ik ben zeker weer de enige die aan iets compleet anders dacht bij het lezen van de titel? (of zeg ik nou iets te veel? ) Ik dacht al; wat doet zo'n topic hier [/quote]

Nee, je was niet de enige
          Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by annevdploeg View Post
            je traint verdomme nog geen jaar.
            wat denk je dat je arnold in 2 jaar bent.

ga eerst maar eens wat leren en kom dan terug.

en laat dat as uit je hoofd.
            wa ik train nog geen jaar?

euhm van mijn 16 en ben bijna 18 binne dikke maand. Of kunde ni tellen?

Wil ik wel arnold worden? wie zegd dat? en verdomme erbij ik vroeg advies maar toch bedankt

grtz mike

Comment

Wacht maar tot je 21+ste.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Volgens mij moet je niet eens aan deze sport beginnen als je geen geduld hebt. Hoe heet het zo mooi, geduld is een schone zaak.

Volgens mij sport jij puur voor de massa en niet omdat je er plezier bij hebt, ik wil wel massa, maar dat hoeft voor mij ook niet super snel te gaan, vind het ook leuk om te doen.

En zoals hier al gezegd, eet gezond en ga je eens goed verdiepen in hoe je goed en gezond traint. Ik weet nie wat AS is, maar het aan de reactie te horen is het niet bepaald gezond spul.

Tis aan jou de keus, nu snel spieren en je lichaam verneuken of het rustig aan doen en afwachten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X