hey efe vraagje ik ben beginnen kuuren met sust en deca van golden gear. Mag ik tijdens mijn kuur nog creatine en aminizuuren nemen grtz ketje
deca sust kuur
Collapse
X
-
jij bent heel erg gek om een deca sust kuur te gaan doen...
hoe ben je dit vanplan te doen (hoeveel mg)
punt 2 why the frik! ga je dit doen...als je nog nieteens verstand van hebt.. er komt onwijs!!!!!!!!! veel bij kijken zodra je aan AS gaat
punt 3...wie heeft jou geholpen met het adviseren van deca en sust. of heb je het uit eigen nieuwsgierigheid gevonden
punt 4 gewoon onwijs onwijs onwijs dom van je...maar ja dat ben jij
punt 5
neem mij niet kwalijk .. ik ben geen AS gebruiker verdiep mij wel hierin vandaar dat ik je dit zegt. Ik kan je mischien niet veel helpen..maar zal je idd proberen te helpen
aan de admins
gooi dit aub nog NIET op slot. Ik denk niet dat hij weet waarmee hij bezig is en ik hoop dat de rest van de members op het forum die er ervaring mee hebben wat zinnings bij kunnen praten. Als je het meteen op slot gooit heeft hij daar geen raad mee.
-
Test-e deca zou net zo slim/dom zijn hoor, sust moet je alleen vaker zetten waardoor je injecties niet synchroon gaan lopen.
Verder is het een bullshittopic kerel. Je kunt je voedingsschema zwaar verbeteren, maar in plaats van het probleem in je voeding te zien ga je kuren. Ik kan je wel vertellen dat je met die kuur alleen maar zeer tijdelijke massa wint als je je voedingsschema niet perfect op orde maakt. En vind je stats ook nog lang niet in de buurt komen voordat je in aanmerking komt om te kuren."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
train eerst maar paar jaar natuurlijk, en neem bijv crea en whei suppies man
als je 5 a 6 jaar traind en je blijft echt hangen denk er dan eens aan om te gebruiken ofzo, heey maar wie zijn wij om jou tegen te houden, we geven je alleen maar tips,
dus succes ermee wat je ook gaat doenPain is temporary...pride is forever...
Comment
-
@onderhandelen dan kan je wel het beste monohtraat nemen inverband met vocht
@GeneralIx dan zou ik zelf voor de test e + deca gaan.
Want van sus krijg je veel slechtere bloedspiegel waarde.
Wat is trouwens PCT (ben niet thuis in afkortingen)
GrzWie rijk wil zijn moet niet zijn vermogen vermerderen, maar zijn hebzucht verminderen!!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
5 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment