anabolen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• anabolen

Ja ik weet ben hier al heeeeeeeeeeeeeeel lang niet geweest maar ga proberen hier wat vaker te komen, maar komt ook een klein beetje omdat de vragen telkens over hetzelfde gaan, misschien is het een idee voordat mensen dezelfde vragen stellen in een ander jasje dat ze het eerst opzoeken in het forum hier of op internet waar veel te vinden is.

Alle verhalen dat anabolen slecht voor je zou zijn enz enz, dat valt echt wel mee allemaal. Als je weet wat je kuurtje inhoud en hoe lang je het mag gebruiken en wat je erna moet doen kan er bijna nooit wat fout gaan, je kan je ook verslikken in een appel zo kan je het zien.

Ik zal nu ik weer terug ben hopelijk genoeg informatie weer kunnen geven waar mensen wat aan hebben, net als er hier al een heleboel goeie mensen zitten..... bv punani,bruce,general etc etc....

Mensen al ben je 16 jaar als jij vind dat je er klaar voor bent moet je het gewoon doen, maar onthou eenmaal kuren betekend blijven kuren het is een verslavend gevoel......up, down....up....down...... Iedereen veel succes met alles wat fitness inhoud, ik zelf heb nu 7 maanden niet getraind en heb er ook weinig tijd voor gehad nog sinds ik een nieuw huis heb en 6 dagen in de week werk maar binnen kort ga ik weer beginnen eindelijk en zal jullie van mijn kuurtjes op de hoogte houden zodat degene die het niet gedaan hebben een idee kunnen opdoen wat het die weken met je doet....
    M.v.g.
    leroyw

Iedereen moet inderdaad zelf weten wat ze nemen. Ik vind anabolen alleen troep ook al was ik een man dan zou ik het nog niet gebruiken, maar dat is ieder zijn keus als mensen zich daardoor beter voelen dan moeten ze dat gewoon doen
    Mijn hero's: Duncan & Lisca Stutterheim en Jenny Gaidoukevitch

Comment

zo !! 7maand niet getraind!! dat was vast zonde van alle kilo's .. veel succes me je nieuwe start! ik hoop dat je ze er snel weer aan krijgt
      uut grunn!

Comment

anabolen troep

black jij vind het troep door de verhalen die je hebt gehoord je kan nooit zeggen dat iets slecht is als je het nog niet geprobeerd hebt, ik heb respect voor mensen die niet gebruiken maar ook voor mensen die gebruiken.....

Ik vind anabolen geen troep het is een hulpmiddel te bereiken wat je wilt bereiken want je kan het niet vergelijken met als je het niet doet, zorg dat je er genoeg over weet en je krijgt ook geen terug klap...

En Elpa haha ja inderdaad ik ben heeeel wat kilo's kwijtgeraakt maar moet erbij zeggen dat ik in die tijd ook nog veel aan de drugs zat, ben nu 12 weken clean van drugs en dus bijna klaar om weer te gaan trainen maar dit keer voor het eerst zonder drugs bij het kuren...
        Ik wens een ieder succes met welke training hij ook doet en doe je dit zonder anabolen wees daar dan trots op en probeer via je voeding eruit te krijgen wat je wilt want ik weet 1000% zeker dat je met voeding net zo snel kunt gaan als met een kuur.....kuurtje maakt het alleen zoveel makkelijker haha

Comment

Succes Leroy

Comment

thx

THX infinity.........

Comment

Ja maar vrouwen moeten het niet gebruiken dus ga ik het ook helemaal niet gebruiken, en probeer het zo natuurlijk mogelijk te behalen ...
              Mijn hero's: Duncan & Lisca Stutterheim en Jenny Gaidoukevitch

Comment

Beter dat je weer trug bent, Leroy
                hou ons op de hoogte, succes met je trainingen
                hoop voor je dat je je ouwe kilotjes weer gauw trug hebt man
                trainse
                Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ben het wel en niet met je eens. Roids zijn mogelijk gevaarlijk, maar met verstandig gebruik kun je het risico wel beperken. Kuren zou ik echt pas vinden kunnen als je endocrinologisch volgroeid bent. Straks verneuk je je groeiplaten of je stelsel, en dan kun je jezelf echt net zo goed in de brand steken.

Verder heel veel succes en sterkte met een drugvrij leven bro. Denk ook aan die kleine van je.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Als ik dit zo lees, moet ik ook maar eens gaan kuren.

Comment

we horen het wel.

suc6.

groetjes
                      one goal: power and mass

Comment

welkom terug, succes in het huisje, en ik zal je logjes volgen. ben erg geintresseerd in het hele gebeuren rondom roids.

Comment

bedankt

Iedereen bedankt voor de mailtjes zit met een glimlach alles te lezen haha...

en general.............gaat goed met die kleine die is nu bijna 2,5 jaar en begint woorden te zeggen dat is echt kicke..., over het groeien van je platen enz... ik ben toen ook op me 17de begonnen met anabolen omdat ik het stoer vond toen de tijd heb er nog nooit wat mee opgelopen en geloof me heb gekke dingen gebruikt door elkaar heen met een maximale kuur van 17 weken op dezelfde spullen, maar na een week of 12 werkt het gewoon niet meer je blijft hangen constant dat zijn momenten dat je niet goed bezig bent als je doorgaat. Als je gewoon echt maximaal 10 weken spuit gebruikt en maximaal 6 weken pillen kan het bijna niet fout gaan, je moet je lichaam alleen de rust geven die het nodig heeft erna zodat je weer op oude niveau kan komen, ik heb 2,5 jaar geleden zelfs een kind gekregen die gezond is ( tja beetje druk adhd?? maar of dat van anabolen komt kon de dokter niet zeggen, ben zelf ook aardig druk )

In Ieder geval iedereen bedankt voor alle mails.........

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                            Ben het wel en niet met je eens. Roids zijn mogelijk gevaarlijk, maar met verstandig gebruik kun je het risico wel beperken. Kuren zou ik echt pas vinden kunnen als je endocrinologisch volgroeid bent. Straks verneuk je je groeiplaten of je stelsel, en dan kun je jezelf echt net zo goed in de brand steken.

Verder heel veel succes en sterkte met een drugvrij leven bro. Denk ook aan die kleine van je.
                            mr Ix.. zover ik weet is er een mogelijkheid dat kuren je groeiplaten verneukt maar!! dit is nooit!! bewezen

Comment

Originally posted by Black Identity View Post
                              Ja maar vrouwen moeten het niet gebruiken ...
                              Wat moeten vrouwen niet gebruiken, en waarom niet?

Originally posted by leroyw View Post

Mensen al ben je 16 jaar als jij vind dat je er klaar voor bent moet je het gewoon doen
                              Met 16 jaar zijn de hersens nog niet volgroeid. Dergelijke beslissingen moet je als 16 jarige helemaal niet nemen.

Gebruiken moet je op die leeftijd ook niet, maar dat laatste is mijn persoonlijke mening.

Ik ben verder niet tegen gebruik, wel tegen verkeerd gebruik.
                              Last edited by sis; 10-08-2008, 22:39.
                              Life's what you make it!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X