Samen stellen van kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Samen stellen van kuur

Ik zou graag hier willen vragen naar de ultieme kuurtjes, hopelijk komt er 1 voorbij die me zo aanspreekt dat ik die wil gaan proberen, als er dus ideeen zijn voor kuurtjes zou ik willen vragen of jullie die hier willen posten.

Kuur mag maximaal 10 weken duren en graag kuren uit ervaring geen fantasie kuurtjes...

ben benieuwd... ( ben niet nieuw met kuren dus aub geen kuur met 250 mg deca en 250 mg sustanon )

Bedankt alvast.

( ik wil eens wat nieuws gaan proberen want ga binnenkort beginnen met trainen en kan het dan vast gaan halen. )

Originally posted by leroyw View Post
    ( ik wil eens wat nieuws gaan proberen want ga binnenkort beginnen met trainen en kan het dan vast gaan halen. )
    binnenkort beginnen met trainen? en dan nu al willen kuren

Comment

Leroy heeft al enige ervaring hoor dij gaat al heel wat jaartjes mee
      Who's the Chef

Comment

ja maar hij gaat binnenkort wel weer beginnen met trainen!
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

hee leroy, Ik ben net klaar met mijn laatste kuur maar zit nog in de nakuur...Ik post hem maar weet niet of je er wat aan hebt, mijn doel was voornamelijk kracht en massa die blijft...is geen massa kuurtje!!

week 1/ 6 40 mg stanozolol pd
          week 1/10 200 mg tren ent om de 3 dagen
          week 1/ 12 250 mg sust om de 3 dagen.
          week 10/ 13 nog even door gegaan op de stanozolol (improvisatie)

Ik ben dan ook veel op uithouding gaan trainen
          ik ben in kracht goed vooruitgegaan en vooral uithouding 125 kg bankdrukken 8x terwijl ik voor de kuur 120 1x topte.
          In gewicht van 106 naar 112 geschoten maar moet zeggen dat ik er al 1,5 kwijt ben nu 3e week nakuur en sta een stuk droger.

ik vond het al met al wel een bescheiden kuurtje...

succes!!
          uut grunn!

Comment

ligt aan je budget:

mijn droom kuur zou dit zijn:

1-4 oxy
            1-10 test enth
            1-10 deca
            11-18 test prop
            11-18 mast prop
            11-18 tren acet

hoeveelheden zelf invullen.

Comment

Massa en hard worden in een kuur... Vanwaar die oxy Punani?
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ja en waarom 18 weken? leroyw zei 10. maar mag 12 dan ook, leroy? dan heb ik ter eentje die op die van punani lijkt.
                week 1-6 test e
                week 1-8 deca
                week 6-12 winstrol prikken eod
                week 6-12 test. prop.
                week 6-12 masteron prop.

tren ben ik geen fan van. deca is de beste as die er is, winstrol maak tje mega sterk en hard, masteron moet ik nog meemaken, maar wat ik daarvan lees en hoor kan dat alleen maar de punt op de i zijn.

dat zou mn eventuele volgende zijn. whahahhaa. ik zou toch stoppen........

Comment

sjee minee kerl wordt voorzien van kuurschema's, vroeger in the old day's moest je zelf met een schema komen, werd je afgemaakt als je met zo'n vraag kwam.
                  ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                  We like it

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
                    sjee minee kerl wordt voorzien van kuurschema's, vroeger in the old day's moest je zelf met een schema komen, werd je afgemaakt als je met zo'n vraag kwam.
                    Gheghe. Aangezien Leroyw al wat langer op het board zit, en legitiem vraagt om droomschema's van anderen (en niet zoals zovelen gewoon te lam is om wat te verzinnen, hij heeft al een berg verzonnen in de loop der tijd), is het topic nog open.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

@ GeneralIx...ooh zo, oke

@ leroyw....wat is je doel dan? hoe sta je er nu bij? wat vreet je op 1 dag tegenwoordig?

lijkt mij wel essentieel!
                      We like it

Comment

hij is wel te lam. ghehe.
                        he, leroy... we wachten op je reaktie.
                        die van mij past hetbest bij jouw vraag en is daarmee de topste.

Comment

Bedankt

In ieder geval super bedankt voor alle reacties en de samenstellingen heb toch wel wat dingen gezien die ik nog niet geprobeerd heb...

Dat het langer dan 10 weken is, is niet erg maar wil me nu even striks aan 10 weken wel kuren 10 weken niet kuren gaan houden, zoals ik al wel verteld had ben ik nog niet begonnen nee en ik weet dat je de eerste maand nog keihard omhoog gaat voordat je moet gaan spuiten.

General bedankt dat je hem niet gesloten hebt, was niet de bedoeling om verkeerde intenties hier neer te zetten.

punani, elpadrone, bruce bedankt voor de kuurtjes. Ik zie veel enanthaat langs komen en deca dat zijn de standaard kuren.

Moet zeggen dat de kuur van bruce me het beste lijkt tot nu toe en zitten dingen bij die ik nog niet geprobeerd heb

week 1-6 test e
                          week 1-8 deca
                          week 6-12 test. prop.
                          week 6-12 masteron prop.

misschien ga ik dit eens proberen alleen de test enanthaat wil ik dan wel langer gebruiken aangezien dat pas gaat werken na een week of 4. Masteron heb ik nog niet geprobeerd.
                          Bedankt voor de info alvast, je mag hem van mij locken general als het problemen geeft.

Comment

me doel

o ja en wat me doel is onderhandelen? Groot worden natuurlijk net als iedereen, ik ben al droog zat van mezelf ( ectomorf ) dus moet goed eten ja, dat weet ik allemaal wel. ik ga binnenkort 1 a 2 weken beginnen met trainen en dan meteen beginnen, de eerste is even om wat kracht en massa bij te komen me tweede kuur gaat voor massa..........derde kuur ook massa...vierde kuur massa en kracht dan hoop ik toch wel weer naar de 110 te zijn. Ben op dit moment terug gezakt naar 82 kilo maar hoe dat komt hoef ik niet uit te leggen ben blij dat dat voorbij is.

Nogmaals thx everyone

Comment

Originally posted by leroyw View Post
                              In ieder geval super bedankt voor alle reacties en de samenstellingen heb toch wel wat dingen gezien die ik nog niet geprobeerd heb...

Dat het langer dan 10 weken is, is niet erg maar wil me nu even striks aan 10 weken wel kuren 10 weken niet kuren gaan houden, zoals ik al wel verteld had ben ik nog niet begonnen nee en ik weet dat je de eerste maand nog keihard omhoog gaat voordat je moet gaan spuiten.

General bedankt dat je hem niet gesloten hebt, was niet de bedoeling om verkeerde intenties hier neer te zetten.

punani, elpadrone, bruce bedankt voor de kuurtjes. Ik zie veel enanthaat langs komen en deca dat zijn de standaard kuren.

Moet zeggen dat de kuur van bruce me het beste lijkt tot nu toe en zitten dingen bij die ik nog niet geprobeerd heb

week 1-6 test e
                              week 1-8 deca
                              week 6-12 test. prop.
                              week 6-12 masteron prop.

misschien ga ik dit eens proberen alleen de test enanthaat wil ik dan wel langer gebruiken aangezien dat pas gaat werken na een week of 4. Masteron heb ik nog niet geprobeerd.
                              Bedankt voor de info alvast, je mag hem van mij locken general als het problemen geeft.

waarom masteron in je kuur dat is niet echt iets waar je massa mee aan zet, je wordt er alleen harder en scherper van.

ik zou dit doen

week 6-12 500mg test e
                              week 6-12 400mg deca
                              week 1-4 40mg dbol.

of dit

week 1-12 500mg sustanon
                              week 1-12 400mg trenbolone
                              week 1-4 40mg dbol

of dit

week 1-12 500mg omnadren
                              week 1-12 600mg boldenone
                              week 1-4 40mg dbol