OK daar beginnen we dan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• OK daar beginnen we dan

aaaaa
    Last edited by Boemtie; 15-01-2017, 21:15.

kuur

ik zou gewoon netjes met deca,sus en dianabol beginnen dit is toch wel tegenwoordig de standaard kuur voor als je ermee begint, let goed op je voedingen en je trainingsschema's en je rust als dit alles in balans is heb je goeie kans om er heel veel uit te halen, ik zou dat ander wat je thuis hebt liggen nog even laten liggen totdat je de eerste kuur hebt gedaan met sus diana en deca.

veel succes ermee

Comment

je kan het doen

je kan ook een winny only proberen

Comment

ooooo
        Last edited by Boemtie; 09-03-2017, 01:52.

Comment

Je zou ook test only kunnen doen op 500. Winny is niet zo heftig als je denkt hoor o_O

Comment

aaaaa
            Last edited by Boemtie; 09-03-2017, 01:52.

Comment

Nakuur clomid of nolvadex of een combi

Comment

Zou geen sust in beginkuur zetten. Te vaak prikken. Als je test-e zet kun je die gewoon in een spuit optrekken met de deca. Verder tren lekker laten staan.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by leroyw View Post
                  ik zou gewoon netjes met deca,sus en dianabol beginnen dit is toch wel tegenwoordig de standaard kuur voor als je ermee begint, let goed op je voedingen en je trainingsschema's en je rust als dit alles in balans is heb je goeie kans om er heel veel uit te halen, ik zou dat ander wat je thuis hebt liggen nog even laten liggen totdat je de eerste kuur hebt gedaan met sus diana en deca.

veel succes ermee
                  wijze woorden.
                  een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

kuur

Bedankt keesie !!

Zou geen sust in beginkuur zetten. Te vaak prikken. Als je test-e zet kun je die gewoon in een spuit optrekken met de deca. Verder tren lekker laten staan. General ix

Je kan sus en deca gewoon samen zetten 1 x in de week zitten kort en lang werkende stoffen in en als je voor het eerst kuurt slaat het al genoeg aan op je lichaam gewoon eerst even houden op 200mg deca en 250 sust in de week combinatie met 30 a 40mg dianabol per dag. Diana max 5 weken. Als je goed spul hebt moet je met deze kuur voor het eerst heel veel aankomen.
                    normaal zet je sus bv 1 x in de 5 dagen maar omdat dit een eerste kuur is zou ik het gewoon lekker op 7 dagen zetten samen met de deca. Je kan altijd nog meer of vaker prikken als optie maar dan heb je alvast garantie voor redelijk goeie kuur.

Comment

In dat geval excuses. Ik dacht dat je sus om de drie dagen moest zetten voor stabiele bloedwaarden, en de test-e om de 5-7 voor de beste bloedwaarden. Vandaar mijn opmerking over vaak prikken.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                        In dat geval excuses. Ik dacht dat je sus om de drie dagen moest zetten voor stabiele bloedwaarden, en de test-e om de 5-7 voor de beste bloedwaarden. Vandaar mijn opmerking over vaak prikken.
                        een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

aaaaa
                          Last edited by Boemtie; 09-03-2017, 01:30.

Comment

Nolvadex is wel een goede nakuur geen probleem, je zou eventueel ook een combi van nolvadex met clomid kunnen doen.

Comment

Lengte kuur????
                              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                              We like it
                              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X