Nou na veel gejank, veel denken is het dan uiteindelijk gebeurd heb vanavond me eerste trainingsdag erop zitten van een uur.... Eigenlijk al wel weer te zwaar getraind voor de eerste dag maar ja. Nu ben ik dus echt happy dat ik eindelijk weer de stap heb gezet, ik ben begonnen met 100mg oxy op het moment om alvast een beetje hulp te krijgen.
Dit word me kuurtje:
500mg omnadren 1 x in de 5 dagen
400mg deca norma 1 x in de 7 dagen
50mg propionaat elke dag
100mg oxy per dag
Ben benieuwd of ik hiermee alvast weer een beetje terug kom op de weg die ik was gegaan voor me blessure.
De vraag: Nu hoorde ik voor het eerst in me leven dat propionaat elke dag gezet moet worden vanwege de korte halfwaarde, ik zette altijd 100mg om de dag maar nu blijkt dus dat je elke dag 50mg moet zetten zo dat het effect optimaal blijft, iemand eens wat over gehoord?
Dit word me kuurtje:
500mg omnadren 1 x in de 5 dagen
400mg deca norma 1 x in de 7 dagen
50mg propionaat elke dag
100mg oxy per dag
Ben benieuwd of ik hiermee alvast weer een beetje terug kom op de weg die ik was gegaan voor me blessure.
De vraag: Nu hoorde ik voor het eerst in me leven dat propionaat elke dag gezet moet worden vanwege de korte halfwaarde, ik zette altijd 100mg om de dag maar nu blijkt dus dat je elke dag 50mg moet zetten zo dat het effect optimaal blijft, iemand eens wat over gehoord?
Comment