Ziedaar dus wat Triple X zegt als verklaring voor de injects bewezen door Sake. Overigens is het percentage dat de injects dus beter zijn dan de pillen misleidend. Eerlijker is om het op procentpunten te zetten. Daarnaast is een hond niet gelijk aan een mens, maar oké. Point taken.
roken/blowen/as
Collapse
X
-
Originally posted by sakurakilla View Postben een klein gedeelte met je eens. Maar zou je het kunnen onderbouwen =)..
mischien kun je de TS uitleggen wat een 17aa is. Niet dat hij hierom vroeg maar zoals je zij tijdens een kuur zo gezond mogelijk zijn. Zou extra info wel handig zijn voor de ts
17aa dat het product gemethyleerd is om de werkende "stoffen" zo geheel mogelijk door de lever te sluizen. zonder dat deze er door word afgebroken. Deze methylatie is zeer ongezond voor de lever enzymen en het brengt veel stress op dit orgaan.
met zo gezond mogelijk eten bedoel ik, geen bier, geen overdreven ongezonde vetten zoals fritten, fast food, noem maar op. want deze zetten nog extra stress op de lever en zijn werking... gewoon gezonde voeding... (fruit, groenten, noten, kwark .... )If you're going to be a bear, "be a grizzly" 1m88 98kg 15,4 % BF
Comment
-
Originally posted by sakurakilla View Postmischien kun je de TS uitleggen wat een 17aa is.
25 topics en 50 posts of zoiets...een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Blowen voor vetverlies is bullshit. Wellicht dat je roken hoorde, dat verhoogt je vetverbranding namelijk wel. Blowen doet dat niet, eerder indirect het tegendeel (vreetkick en lager testosteron)."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
-
@general ken een aantal mensen die fulltime blowen en al die mensen zijn gigantishc dun en totaal geen vet naarmate je vaker blowt neemt de vreetkick af en volgens mij is er wel een verband tussen blowen en vetafname maar in welke zin weet ik niet want het is wel erg toevallig dat fulltime blowers altijd heel slank en vetloos zijn.eat eat eat and look like a freak!
Comment
-
Het is niet verstandig om te blowen tijdens kuren, sowieso als je traint en je wil spiertjes kweken. Canabis drukt je testosteron.
Canabis word wel afgebroken in de lever maar geen noemenswaardige belasting.
Maar tjs.., wat wil je... kuren, serieus trainen en dan blowen? Je moet het zelf weten maar ik vind het very tegenstrijdig.
Ik geloof op een toffe link van DBB site over A.S. stond juist dat het af te raden is...
Lijkt me ook logisch. Je moet keuzes maken dannyp. a.s. gebruik is geen kinderspel en ik zou zeker je leefstijl onder de loep nemen als je "serieus" traint en a.s. wil gaan gebruiken.
Men kan niet alles hebben...Hijs fijn!
Comment
-
@ Topic
Als je wilt kuren blowen afzweren. Of je bent serieus genoeg bezig om te kuren (voeding/training/rust op orde, geen drank/drugs) of je wilt lekker aankloten (bijvoorbeeld met blowen) en dan blijf je fijn van de roids af.[/QUOTE]
Who's the Chef
Comment
-
Zolang je het niet voor je training doet en in het algemeen niet te vaak is het geen probleem. Als cannabis je testosteron zou onderdrukken maakt het niet uit want je hebt meer dan genoeg tijdens je kuur. Je test is tijdens een kuur zoveel x hoger dan je normale waarde en van je normale test waarde zou dan miss. een stukje onderdrukt worden, wat tijdens je kuur dus te verwaarlozen is.
Roken is in het het algemeen natuurlijk wel slecht.In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
Originally posted by Triple X View Post@general ken een aantal mensen die fulltime blowen en al die mensen zijn gigantishc dun en totaal geen vet naarmate je vaker blowt neemt de vreetkick af en volgens mij is er wel een verband tussen blowen en vetafname maar in welke zin weet ik niet want het is wel erg toevallig dat fulltime blowers altijd heel slank en vetloos zijn."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Nou ik ken anders genoeg blowers doe moddervet of gewoon een normaal postuur hebben, ik heb zelf ook een jaar of 6 iedere dag veel geblowd en ben daar door nog nooit een grammetje afgevallen eerder andersom door meer eetlust als ik had geblowd.
Het is geen coke of speed waar je van afvalt.
Gaat nergens over dat je van blowen dun zou worden, en als ze dat wel worden zullen ze toch met de neus ergens anders in zitten dan alleen wiet of hasj.
Grtz,Shut Up And Squat!!! Status: Cutten
Comment
-
danny zou overigens niet een winstrol only kuur nemen, als je serieus plannen hebt om te gaan kuren zou ik wachten tot je durft te prikken.
En als je niet zonder blowen kan gewoon lekker door blijven trainen zoals je nu doet en het as gedeelte nog even laten wachten.
@ general die mensen die ik ken eten inderdaad niet behoorlijk eten erg weinig omdat ze ook niet veel nodig hebben omdat ze de hele dag door blowen en geen eetlust ervan krijgen. Maar hebben dus ook geen buikje die zitten allemaal ver onder de 10% vet. Scharminkeltjeseat eat eat and look like a freak!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...11 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment