orals vs prohormonen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• orals vs prohormonen

1) wat denken jullie dat meest schadelijke is ? orale as (winstrol, dianabol,...) of prohormonen (1-ad, havoc, ...)

2) op het net word beweerd dat 1-ad via de lever enzymen word omgezet naar 1-testosteron tot zeven maal meer anabool dan testosteron. Bovendien blijkt het ook niet zo schadelijk voor de lever volgens patrick arnold uitvinder van 1-ad en zijn er géén sides zoals bij andere orale as (bitch tits, omvorming naar oestrogeen....)

Na lang opsporingswerk verricht te hebben vond ik enkele reviews op dutchbodybuilding van 1-ad en meeste halen er goede gains mee en ze behouden een groot deel ervan... wat is jullie mening erover ?
    If you're going to be a bear, "be a grizzly" 1m88 98kg 15,4 % BF

Originally posted by dianabolic View Post
    1) wat denken jullie dat meest schadelijke is ? orale as (winstrol, dianabol,...) of prohormonen (1-ad, havoc, ...)

2) op het net word beweerd dat 1-ad via de lever enzymen word omgezet naar 1-testosteron tot zeven maal meer anabool dan testosteron. Bovendien blijkt het ook niet zo schadelijk voor de lever volgens patrick arnold uitvinder van 1-ad en zijn er géén sides zoals bij andere orale as (bitch tits, omvorming naar oestrogeen....)

Na lang opsporingswerk verricht te hebben vond ik enkele reviews op dutchbodybuilding van 1-ad en meeste halen er goede gains mee en ze behouden een groot deel ervan... wat is jullie mening erover ?
    Androsterone (ADT) is a steroid hormone with weak androgenic activity. It is made in the liver from the metabolism of testosterone. It was first isolated in 1931, by Adolf Friedrich Johann Butenandt and Kurt Tscherning. They distilled over 17000 litres of male urine, from which they got 50 milligrams of crystalline androsterone, which was sufficient to find that the chemical formula was very similar to estrone.
    Celery is gereserveerd voor een klant van Dolphin Internet Services is claimed to contain androsterone however this is a mistake. Celery actually contains androstenone, which has a different structure to Androsterone and is otherwise unrelated. Androsterone is often advertised as influencing human behavior, but there is little data to substantiate its use as a pheromone. Androsterone has been shown to naturally occur in pine pollen and is well known in many animal species. (2)
    Androsterone and its 3b isomer (epiandrosterone) are naturally produced by the enzyme 5aReductase from the adrenal hormone DHEA (dehydroepiandrosterone). Androsterone can also be converted from the natural steroids 5aAndrostanediol via 17b-Hydroxysteroid dehydrogenase or from 5aAndrostanedione via 3a-Hydroxysteroid dehydrogenase.
    Androsterone provides the basic skeleton describing an androgen with a 3 a/b hydroxyl group and a 17 position ketone. Descriptive modifiers can be added like "epi" to signify a 3b hydroxyl and "#-ene" to signify the double bond placement. This basic structure can be modified in mammals by dehydrogenating it via many enzymes to create DHEA compounds that include 1-ene, 4-ene, 5-ene isomers. These isomers have been shown to be naturally occurring in mammals along with several unique structures including 4-Hydroxy-4-Dehydroepiandrosterone and 6-Keto-4-Dehydroepiandrosterone. Synthetically the combinations of dehydrogenated variants are vast and can include many unique structures.

terug op je vraag
    ik zie pro..als de gap tussen normale sups en oral AS..dus er is wel stress op de lever maar de mate is iets minder

Comment

Ik zou nooit opteren voor een prohormoon. Of je houdt het legaal, of niet. Zo half half staat me niet aan. Is een zeer persoonlijke voorkeur, verwar deze zeker niet met feiten over of prohormonen wel of niet veiliger zijn dan a.a.s. maar ik zou er nooit voor kiezen.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

maar die 1-ad is niet zo gemethyleerd als orals of juist wel ? want sommige zeggen dat 1-Ad juist actief gemaakt word in de lever zelf en dan zou het minder belastend voor de lever kunnen zijn..

Comment

maar die 1-ad is niet zo gemethyleerd als orals of juist wel ? want sommige zeggen dat 1-Ad juist actief gemaakt word in de lever zelf en dan zou het minder belastend voor de lever kunnen zijn..

@ sakurakilla

jongen het is heel vriendelijk van je dat je een hele boterham over 1-ad hierin hebt gekopieerd.. maar persoonlijk heb ik er nietveel aan dat ik weet dat er in selder ook een stof zit die gelijk op 1-ad... voorts is de tekst veel te moeilijk voor een gewone jongen als ik om meteen te verstaan. Geloof me voor ik hier post op dit forum zoek ik wel zelf op het net, en lees ik al genoeg van deze teksten waar ik dan heel lang voor moet nadenken en er meestal nog meer voor moet opzoeken om die tekst te verstaan..

zoals dit het geval is in jouw tekst... in deze topic peilde ik gewoon naar mijn twee vragen... en vond het dan ook wel nuttig dat je op het einde van de boterham gewoon je eigen versie gaf zoals general gaf...

Comment

Originally posted by dianabolic View Post

@ sakurakilla

jongen het is heel vriendelijk van je dat je een hele boterham over 1-ad hierin hebt gekopieerd.. maar persoonlijk heb ik er nietveel aan dat ik weet dat er in selder ook een stof zit die gelijk op 1-ad... voorts is de tekst veel te moeilijk voor een gewone jongen als ik om meteen te verstaan. Geloof me voor ik hier post op dit forum zoek ik wel zelf op het net, en lees ik al genoeg van deze teksten waar ik dan heel lang voor moet nadenken en er meestal nog meer voor moet opzoeken om die tekst te verstaan..

zoals dit het geval is in jouw tekst... in deze topic peilde ik gewoon naar mijn twee vragen... en vond het dan ook wel nuttig dat je op het einde van de boterham gewoon je eigen versie gaf zoals general gaf...
            ik heb hier ergens een topic staan met alle sups die ik gebruik hebt. Daarbij ook pro-hormonen. Was stom van mij..omdat ik gewoon snel groot wou worden. Kocht ik de PH. Na verdere research heb ik geleerd dat ook ja PH belastend zijn voor de lever, tenminste dat vind ik en kan het momenteel niet onderbouwen.

op deze forum stelt iemand precies dezelfe vraag interresant om te lezen
            Pro Hormone Question - Muscle Chat Bodybuilding Forum - Fitness and Sports Nutrition

Ik vind nu dat gebruik van PH gewoon een andere weg is om tog een soort van gear te gebruiken. En tog te kunnen zeggen dat je niet aan de gear bent

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
              ik heb hier ergens een topic staan met alle sups die ik gebruik hebt. Daarbij ook pro-hormonen. Was stom van mij..omdat ik gewoon snel groot wou worden. Kocht ik de PH. Na verdere research heb ik geleerd dat ook ja PH belastend zijn voor de lever, tenminste dat vind ik en kan het momenteel niet onderbouwen.

op deze forum stelt iemand precies dezelfe vraag interresant om te lezen
              Pro Hormone Question - Muscle Chat Bodybuilding Forum - Fitness and Sports Nutrition

Ik vind nu dat gebruik van PH gewoon een andere weg is om tog een soort van gear te gebruiken. En tog te kunnen zeggen dat je niet aan de gear bent

bedankt man, wat waren je gains/side effects ? en bleven ze ? nagekuurd met wat ?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X