hallo ik ben 25 jaar en train al wat enige jaren. ik heb er vaak over nagedacht om een kuur te gebruiken. uiteindelijk na veel info. in te winnen heb ik besloten om het toch te doen. ik ben dan ook vorige week zondag begonnen met de eerste prik (in de bil). en heb reeds al mijn tweede prik (in de kuit naar eigen keuze) gehad. maar in beide gevallen heb ik de volgende dag na het prikken zo een ontzettende pijn in de spier waar is geprikt, alsof iemand je een rot trap heeft gegeven. ik kon niet op mijn bil zitten en kon amper lopen door mijn kuit. die pijn blijft zo een 3 a 4 dagen en zakt dan weer af. mijn vraag is is dat normaal dat je die pijn voelt na de prik en krijg je die pijn bij elke prik de gehele kuur?? vriendelijk bedankt; souljah
ontzettend veel pijn na het prikken!
Collapse
X
-
Het hangt er een beetje van af of het normaal is, afhankelijk van de compound. Bij winstrol injects is het redelijk normaal, bij korte test esters ook, maar bij langere esters weer niet. Is hier ongetwijfeld wel iemand die daar meer verstand van heeft dan ik.Last edited by GeneralIx; 12-10-2008, 14:18."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
-
Ik heb hetzelfde gehad toen ik een vaccinatie heb gehaald toen ik naar Aziƫ ging. Ik kreeg toen een prik in mijn bovenarm en kon mijn arm een aantal dagen nauwelijks gebruiken. De GGD'er vertelde dat die pijn komt omdat er spanning op de spier staat wanneer er in geprikt wordt.
Comment
-
Heb je toch verkeerd geprikt. ( kan ook bij de ggd gebeuren) Het beste is als je het iemand ziet doen of voordoet. Maar dan nog . Zelfs bij ingewijden gaat het welleens mis. In de kuit lijkt me niks. In de bil is het enigste maar ik prik.
Prik je niet goed of te ondiep, of niet op de goede plek dan kan je idd een pijnlijke plek van overhouden.een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
verkeerd spuiten
Het ligt er helemaal aan welke anabool je gebruikt, met de enanthaat en deca 6 ml heb ik helemaal geen last maar bij elke prik van 2ml propionaat geloof me die pijn wens je niemand haha....
Kijk eens op www.spotinjections.com voor waar je hoe moet prikken.....
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment