Labtests GG

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by onderhandelen View Post
    @ General, hij mag toch zeiken why not?

Jammer dat er op de man gespeeld wordt (zo dus heel persoonlijk wordt).

Ik heb nergens in de regels zien staan dat zeiken toegestaan is?

En om even volwassen te blijven; waarom zie je iemand graag zeiken?

Is een forum niet bedoelt om elkaar op een positieve manier te helpen of zie ik dat nou verkeerd?

Er worden labtests geplaatst en dan is het nog niet goed want dan zullen ze dat vialtje wel express goed gemaakt hebben en de rest is bagger....vandaar dat GG het beste lab van Nederland is he, mannen?

Maar er komen binnenkort nog veel meer tests hoorde ik....verzin maar vast nieuwe smoesjes joh....het is immers veel leuker om te zeiken dan om goede info te verschaffen.

Comment

Hij mag niet zeiken omdat hij zeikt op de persoon. En daar word ik bloednerveus van. Daarnaast hoor je me nergens zeggen dat nu opeens alle vials dus dik in orde zijn of juist niet. Enige wat je me hoort zeggen is dat het triest is om het posten van een labtest af te doen als reclame en te zeggen dat een labtest geen reet zegt. Nee, dan geen labtests. Daar heb je inderdaad meer aan...
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik vind het goede zaken labtests. Het bewijst niet meteen dat het superspul is maar het bewijst zeker dat er goed spul van in omloop is. En GG is op dit moment gewoon het beste ug lab(gs vind ik ook super alleen is niet zoveel meer in omloop)

Ben zelf erg benieuwd naar de tren ace labtest van gg
        eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by Testo View Post
          Ik heb nergens in de regels zien staan dat zeiken toegestaan is?

En om even volwassen te blijven; waarom zie je iemand graag zeiken?

Is een forum niet bedoelt om elkaar op een positieve manier te helpen of zie ik dat nou verkeerd?

Er worden labtests geplaatst en dan is het nog niet goed want dan zullen ze dat vialtje wel express goed gemaakt hebben en de rest is bagger....vandaar dat GG het beste lab van Nederland is he, mannen?

Maar er komen binnenkort nog veel meer tests hoorde ik....verzin maar vast nieuwe smoesjes joh....het is immers veel leuker om te zeiken dan om goede info te verschaffen.
          Dit noemen ze nou op de man spelen. Ik vindt dit niet cool Testo, doe en heb ik ook nooit bij jou gedaan. Ik heb respect voor jou, jou handels wijze de manier van denken enz enz. Heb dat ook voor mij.
          Nogmaals ik verzin geen smoesje nooit gedaan.

Zeiken/ positief/ negatief info. verstrekking mag, op de man spelen vindt ik kwalijk, getuigd niet van niveau, juiste zakelijke/ ter zake doende informatie. Daar worden argumenten gebruikt die emotioneel ed zijn.

Dus 1e post van Deven klopt, is namelijk valletje x, uit batch x dat getest en goed is. That's all

Conclusie: vial x uit batch x is goed. Niet meer niet minder.
          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
          We like it

Comment

ik zat niet te zeiken maar vertelde gewoon de waarheid.
            het test rapport laat zien dat die ene vial een goede inhoudswaarde bevat en daarvan zeg ik toppie .

aan de andere kant zeg ik dan dit zegt maar iets van 1 vial en niet van een hele serie.

ga geen merken of andere zaken zitten afzeiken of afkraken vertel wat ik er van vind en meer niet.

dat mensen van gg houden is toch prima daar zeg ik totaal niets over, je post een rapport over een product en daar reageer ik op.

de test is de test dus wil impleciet niets zeggen over gg/gs/ip/prodigy of gewoon hg.

dat die rapporten worden openbaart is geweldig wil alleen zeggen dat ze goed bezig zijn met hun werk om de klant zo tevreden te houden en dat ze kunnen zien wat er in zit.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              Hij mag niet zeiken omdat hij zeikt op de persoon. En daar word ik bloednerveus van. Daarnaast hoor je me nergens zeggen dat nu opeens alle vials dus dik in orde zijn of juist niet. Enige wat je me hoort zeggen is dat het triest is om het posten van een labtest af te doen als reclame en te zeggen dat een labtest geen reet zegt. Nee, dan geen labtests. Daar heb je inderdaad meer aan...

Yes mee eens General

op de man spelen is fuckt up, gaat nergens over. Snapte al niet wrom je niet mag zeiken. Thnx voor nadere uitleg
              We like it

Comment

Dit noemen ze nou op de man spelen. Ik vindt dit niet cool Testo, doe en heb ik ook nooit bij jou gedaan. Ik heb respect voor jou, jou handels wijze de manier van denken enz enz. Heb dat ook voor mij.
                Nogmaals ik verzin geen smoesje nooit gedaan.

Zeiken/ positief/ negatief info. verstrekking mag, op de man spelen vindt ik kwalijk, getuigd niet van niveau, juiste zakelijke/ ter zake doende informatie. Daar worden argumenten gebruikt die emotioneel ed zijn.

Dus 1e post van Deven klopt, is namelijk valletje x, uit batch x dat getest en goed is. That's all

Conclusie: vial x uit batch x is goed. Niet meer niet minder.

Ik speel niks op de man, jij post dat toch of niet?

Logisch dat ik er dan op reageer.

Maar volgens jouw conclusie, zou je GG pas gaan vertrouwen als ze minimaal 100 tests per week laten maken, of zie ik dat verkeerd?

Comment

en testo welk nieuws of informatie moet ik jou verschaffen???
                  je vraagt om iets dus laat maar horen ben benieuwd.

en testo dat mensen van gg houden is toch mooi en top ben jij nu tevreden
                  maar waarom worden er dan zoveel vragen gesteld over gg dat stukje snap en begrijp ik dan niet. misschien van die personen onwetenheid of ???

Comment

Ik speel niks op de man, jij post dat toch of niet?

Logisch dat ik er dan op reageer.

Maar volgens jouw conclusie, zou je GG pas gaan vertrouwen als ze minimaal 100 tests per week laten maken, of zie ik dat verkeerd?

1.Ik heb jou nooit van iets beticht, belachelijk, kindje of voor de smoesjes man uitgemaakt. Dat doe je hier wel:
                    verzin maar vast nieuwe smoesjes joh
                    2. Dat je er op reageert no problm, maar doe dit alsjeblieft niet op de man. Nogmaals ik heb respect voor JOU, je handelswijze gedachtegang enz enz heb dat ook voor mij.

3. In mijn eerste post zeg ik dat wat deven zegt klopt, maar dat hij niet kan verwachten dat er van elke vial een test wordt gemaakt omdat dit praktisch onmogelijk is en dat dit in irl ook niet gebeurt, als je een wasmachine pc oid koopt. Ze hebben wel 1 test.

4.
                    Dat is jou aanname, heb ik nooit gezegd. Dat beweer ik ook niet.

Dus mijn conclusie is: dat ik geen enkele conclusie heb, ook niet bij 1 of 100 test rapport(en)
                    Last edited by onderhandelen; 17-10-2008, 22:27.
                    We like it

Comment

Originally posted by deven View Post
                      en testo welk nieuws of informatie moet ik jou verschaffen???

Ik geloof niet dat ik het tegen jou had dus jij moet helemaal niks.

Dus mijn conclusie is: dat ik geen enkele conclusie heb, ook niet bij een test rapport

Dus het is nooit goed zelfs al is het goed......makes sense.

Comment

Dus het is nooit goed zelfs al is het goed......makes sense.
                        Nee, Testo hahaha omg

Hoe leg ik zo iets uit. Een test rapport zegt alles over 1 product op dat moment (steekproef) of niet?

Ik moet maar per keer bekijken of ik goeie gear krijg (HG/UG).
                        Er zijn namelijk te veel factoren waardoor het fout kan gaan. Ik noem er 1 Poeders die geleverd worden. Daar heeft (denk ik) GG 0,0 invloed op. Mogen ze dus hopen dat dat van goeie kwaliteit is. (denk ik hoor, ken t productie proces niet van GG, tot nu toe ziet er goed uit, zie oa test rapport)

Dus ik hecht ook net zoals Deven heel weinig waarde aan een test rapport.

Voor de rest no hard feelings.
                        Last edited by onderhandelen; 17-10-2008, 22:39.
                        We like it

Comment

Wat mij betreft ook geen hard feelings want ik ben de moeilijkste niet, maar kan soms wel een beetje chaggie worden van onnodige negativiteit, kerel.

Maar goed, never mind verder.

Comment

Ik neem labtest ook altijd met een korreltje zout, het is in het verleden al meerdere keren voorgevallen dat een kutlab een paar zeer goede vails maakt, die laat testen en dan anoniem ergens op een forum verspreid met de titel "zie je wel dat x goed is".

Ik zeg niet dat dat hier het geval is, maar conclusies als "gg is top" door deze 2 labtests is zeer gevaarlijk. Hoe en wie het laten testen heeft zelf is niet transparant genoeg.

Over het algemeen denk ik dat we zeker niet kunnen klagen over de bene-labjes.
                            the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
                              Ik neem labtest ook altijd met een korreltje zout, het is in het verleden al meerdere keren voorgevallen dat een kutlab een paar zeer goede vails maakt, .

Vertel eens, kerel.....over welke tests heb je het nu en welk lab was dat dan?

Meerdere keren voorgevallen ook nog?

Comment

De rust is gelukkig weer wedergekeerd.

Krijgen we nog meer testraporten? Is het niet verstandig om daar een hele aparte topic voor aan te maken? Maar dan wel enkel en uitsluitend voor het plaatsen daarvan. Idee?
                                een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X