handige kapstok van dbb om te kijken of jij alles op een rijtje heb.
vraag je je af of jij aan aas toe ben? check het hier!!
Collapse
X
-
Ben het er niet helemaal mee eens. Vind het onzin om te zeggen dat je als je alleen wat droger en harder wilt worden, je gewoon niet moet kuren. Kuren kan dan juist zorgen voor bescherming van je massa, het afvallen zal sneller gaan, en denk dat je er ook harder uit gaan komen dan zonder.
Het punt van "elke kuur is een aanslag, dus we gaan er vol in" vind ik ook niet echt goed. Dat is wel vaak hoe ik dingen doe (als je dan toch gaat, ga dan all the way), maar dat maakt het geen goed advies. Beter is het om het punt te benadrukken dat meer zeker niet altijd beter is, en dat je ook een neergang hebt van de gains/mgratio als je omhoog gaat in de dosering.
Doet er verder niet aan af dat het een leuk stappenplan is, dat voor de meesten toch wel heel handig zou zijn."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
papiertje
ik ben het wel en niet eens met dit papiertje..... dat bodybuildforum zuigt zowieso want ze denken daar dat ze god zijn en als iemand die er geen verstand van heeft vragen stelt word ie afgebrand dus K>U>T> board....
sorry dat moest er even uit.....
Voor de rest ben ik het ermee eens dat iemand die nog niet veel weet van kuren en trainen dat dit een uitermate goed papiertje is waardoor je kan leren hoe je jezelf kan klaarstomen om goed te gaan trainen en misschien anabolen erbij te nemen....
Voor de mensen die al kuren en langer hierin zitten is het nutteloze informatie want er komt wel meer bij kijken dan alleen maar kuren wat eten en trainen, je hele levenswijze moet je erop aanpassen, je moet er dingen voor laten die je eerst niet deed en blah blah jullie kennen de rest wel. Ben blij dat hij zoiets gemaakt heeft want dan hoeven we niet telkens dezelfde antwoorden te geven op vragen.
Al met al geef ik het een 8 - als cijfer......
Ben net 2 minuten wakker dus vergeef me als ik een beetje warrig loop te lullen haha
Comment
-
@leroyw : Graaag gedaan! het klopt inderdd niet helemaal!
Maar voor de meeste mensen die net 2 mnd trainen en dan willen beginnen met as is het wel degelijk een goed schema!
dus vandaar! we zijn niet allemaal even ervaren als sommige op dit forum.
greetz
Comment
-
Originally posted by dannyp View Post@leroyw : Graaag gedaan! het klopt inderdd niet helemaal!
Maar voor de meeste mensen die net 2 mnd trainen en dan willen beginnen met as is het wel degelijk een goed schema!
dus vandaar! we zijn niet allemaal even ervaren als sommige op dit forum.
greetz
zeg je wel zo als je net 2 maand traind dat je dan niet gaat doen
maar ze doen het toch wel
want ze zien andere harder gaan dus willen hun het ook
Comment
-
Originally posted by Chrisjezwolle View Postzeg je wel zo als je net 2 maand traind dat je dan niet gaat doen
maar ze doen het toch wel
want ze zien andere harder gaan dus willen hun het ook
aangezien ik jullie ook zie groeien .. zet het mij dus absoluut niet aan tot AS-gebruik..
maar kan me voorstellen dat er jongens zijn die dat wel doen..De waarheid kan erg hard zijn
Comment
-
Originally posted by MasterTuning View Postde een doet het wel de andere niet denk ik chrisje..
aangezien ik jullie ook zie groeien .. zet het mij dus absoluut niet aan tot AS-gebruik..
maar kan me voorstellen dat er jongens zijn die dat wel doen..
nee oke maar ik bedoel veel van di beginers komen net kijken
zoals die gastje van steriods save mij life sulke jongen gaan sneller keuuren omdat ze andere hard zien groeien
tijd die geeft het aan of je wel of niet gaat kuren
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...7 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment