iemand ervaring met trenbolac 10ml van i.p en hoe kan ik dit het best gebruiken in een test 250mg pw /deca 200mg pw kuur van 10w
trenbolac van i.p
Collapse
X
-
Waarom zou je tren en deca combineren? (Dat het een cadeautje van de dealer was is geen reden)."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
-
ok die heb ff gegoogled schijnt goeie shizzle te zijn, zeggen ze. Ik wil ook van dat merk
heb er nog geen slechte dingen over gehoord
Last edited by onderhandelen; 28-10-2008, 22:08.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
Naar mijn ervaring moet je tren vaak zetten bv om de dag of ma t/m vr wel en za/zo niet (is makkelijk bij te houden). In mijn vorige kuur zat ook tren erbij en dat is cker een knaller, maar mijn kuur zag er toch wat ingewikkelder uit dan die van jou.
Comment
-
@ ONDERHANDELEN die is inderdaad het merk maar niet de juiste verpakking dit is enkel drostanolone wat ik heb is trenbolac drostanpro maar goed we zitten al in de goede richting he. mijn vraag is gewoon wanneer ik dit spul het best gebruik in mijn test - deca kuur tijdens de test en deca of erna ? omdat ik op het net er nergens iets van terug vondt
Comment
-
Verleng je kuur naar 12 weken en dan ziet hij er als volgt uit (zoniet haal je de 2 weken van test-E eraf:
week 1 t/m 12 250mg test-E
week 1 t/m 10 200mg deca (boldenone is beter houd minder vocht vast)
week 1 t/m 6 om de dag 100mg trenbolac
Dit kan je erbij nemen:
*week 7 t/m 12 winstrol 150mg verdeeld over 3 dagen bv ma/wo/vr.
Comment
-
Zou de trenbolac eerder later zetten, ook als je winny erbij zet. Zou dan eerder beginnen met de winny. Masteron is een hardmakertje, daar zou ik dus lekker mee eindigen. Weet overigens niet hoe droog je staat, maar als er nog wat vet te vinden is op dat geraamte van je heeft die masteron weinig nut. Als je echter al redelijk droog bent en je dieet vlijmscherp houdt (in verband met de deca) kun je er best wel heel erg ripped en hard uitkomen."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
tren in een deca kuur? niet gebruiken zou ik zeggen. je pik hangt op je tenen je ballen verdwijnen, je bloed wordt stroop...
je moet het zelf weten, maar van mij krijg je iig nooit never positief antwoord op een combi van die twee.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment