trenbolac van i.p

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• trenbolac van i.p

iemand ervaring met trenbolac 10ml van i.p en hoe kan ik dit het best gebruiken in een test 250mg pw /deca 200mg pw kuur van 10w

Zou het niet weten
    een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Waarom zou je tren en deca combineren? (Dat het een cadeautje van de dealer was is geen reden).
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Wat is ip

ken alleen ip adres
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
        We like it

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
          Wat is ip

ken alleen ip adres
          zal wel het merk zijn denk ik zo,
          Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by martin27 View Post
            zal wel het merk zijn denk ik zo,
            Zelfs daarvan heb ik nooit van gehoort.

En dat zal zijn eerste kuur wel zijn, dan zou ik zeker geen tren nemen voor de eerste keer.
            een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

nog nooit van international pharmaceuticals gehoord ??? en de juiste benaming is trenbolac drostanpro een mix van trenbolone en masteron en nee het is niet mijn eerste keer en het is ook geen cadeau heb er zwaar geld voor betaald ,hahah
              Last edited by ralph29; 28-10-2008, 22:03.

Comment

ok die heb ff gegoogled schijnt goeie shizzle te zijn, zeggen ze. Ik wil ook van dat merk
                heb er nog geen slechte dingen over gehoord

Last edited by onderhandelen; 28-10-2008, 22:08.
                We like it

Comment

Naar mijn ervaring moet je tren vaak zetten bv om de dag of ma t/m vr wel en za/zo niet (is makkelijk bij te houden). In mijn vorige kuur zat ook tren erbij en dat is cker een knaller, maar mijn kuur zag er toch wat ingewikkelder uit dan die van jou.

Comment

ip is chinees ug lab. was er al lang voor gs enzo.
                    heeft betrouwbare batches gehad, maar ook zooi.
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ik hoop voor je dat je niet een namaak hebt want IP is niet echt bepaald te vertrouwen. Zet anders ff een foto ervan of wat is de batch-nummer? IP is volgens mij al langer dan 20jaar in gebruik.

Comment

@ ONDERHANDELEN die is inderdaad het merk maar niet de juiste verpakking dit is enkel drostanolone wat ik heb is trenbolac drostanpro maar goed we zitten al in de goede richting he. mijn vraag is gewoon wanneer ik dit spul het best gebruik in mijn test - deca kuur tijdens de test en deca of erna ? omdat ik op het net er nergens iets van terug vondt

Comment

Verleng je kuur naar 12 weken en dan ziet hij er als volgt uit (zoniet haal je de 2 weken van test-E eraf:

week 1 t/m 12 250mg test-E
                          week 1 t/m 10 200mg deca (boldenone is beter houd minder vocht vast)
                          week 1 t/m 6 om de dag 100mg trenbolac

Dit kan je erbij nemen:
                          *week 7 t/m 12 winstrol 150mg verdeeld over 3 dagen bv ma/wo/vr.

Comment

Zou de trenbolac eerder later zetten, ook als je winny erbij zet. Zou dan eerder beginnen met de winny. Masteron is een hardmakertje, daar zou ik dus lekker mee eindigen. Weet overigens niet hoe droog je staat, maar als er nog wat vet te vinden is op dat geraamte van je heeft die masteron weinig nut. Als je echter al redelijk droog bent en je dieet vlijmscherp houdt (in verband met de deca) kun je er best wel heel erg ripped en hard uitkomen.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

tren in een deca kuur? niet gebruiken zou ik zeggen. je pik hangt op je tenen je ballen verdwijnen, je bloed wordt stroop...
                              je moet het zelf weten, maar van mij krijg je iig nooit never positief antwoord op een combi van die twee.
                              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X